quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier trouwens PURE gespeeld? Ik vind hem super pittig maar misschien doe ik iets verkeerd![]()
Haat wel die stunts enz
Nee jij bedoeld FUELquote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef Pimsterr het volgende:
dat is toch die mislukte open-world racer?
Nee, en als je er niets over hoort is het altijd kut.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Kent iemand die game Shadow Warrior ofzoiets? Ik zag daar een introfilmpje van. Het zou een shooter zijn, maar ik zag geen gameplay footage, alleen maar een intro. Op teamxbox staat er ook eigenlijk nauwelijks wat over omdat hij heel nieuw is.
Misschien dat mensen hier iets gehoord of gezien hebben van deze game?
welke zijn dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook de missie's van de boeven gedaan
Geen inspiratiequote:Op donderdag 26 november 2009 09:40 schreef badboynova het volgende:
de tt kan toch wel veel beter aq
Ja maar als je bijvoorbeeld 1 fout maakt ofzo lig je al te ver achter en dan ben ik pas bij stage 2quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
PURE is moeilijk ja, maar wel tof.
Je hebt per kant 3 missie's met 5 levels. Ik dacht misschien heb je alleen die van Batman & Robin gedaan. Want die van die schurken is toffer.quote:
Dragon Warriors zegt me helemaal niks eigenlijk. Maar ik neem maar even aan dat dat niet goed isquote:Op donderdag 26 november 2009 09:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, en als je er niets over hoort is het altijd kut.
En het heet Shadow Warriors, staat bijna gelijk aan Dragon Warriors.
Bestaat volgens mij ook niet, maar de titel klinkt al zo kut dankzij Dragons. En Warriors. 1+1=2quote:Op donderdag 26 november 2009 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dragon Warriors zegt me helemaal niks eigenlijk. Maar ik neem maar even aan dat dat niet goed is
Ja ik weet dus niet precies meer hoe het heet. Ik kan vanuit waar ik nu zit ook niet op gamesites of wat dan ook kijken, dus ik kan 't ook niet opzoeken.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij ook niet, maar de titel klinkt al zo kut dankzij Dragons. En Warriors. 1+1=2
shadow warrior is de naam voor ninja gaiden op de nesquote:
Maar niet bepaald een nieuw spel.quote:
Zou mooi zijn als die op XBLA kwamquote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar niet bepaald een nieuw spel.
Haha vetquote:Op donderdag 26 november 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die op XBLA kwam![]()
[ afbeelding ]
...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haha vetkan je dr dan verkrachten enzo?
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haha vetkan je dr dan verkrachten enzo?
Bij batman hoor je aan AA te denken, niet legoquote:Op donderdag 26 november 2009 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen inspiratie
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld 1 fout maakt ofzo lig je al te ver achter en dan ben ik pas bij stage 2![]()
[..]
Je hebt per kant 3 missie's met 5 levels. Ik dacht misschien heb je alleen die van Batman & Robin gedaan. Want die van die schurken is toffer.
Als je voor 1000/1000 gaat is hij pittig, anders is hij best te doenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Pure is pittig maar echt super vet.
1000/1000 uiteraard
Tja daar heb je doorzettingsvermogen voor nodig. Ik weet zo net niet of AQ dat heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Pure AQ! En ik vond 'm tof. Je moet even goed oefenen en dan lukt het wel.
Jij hebt elk spel dat je hebt maar voor 1/4 gespeeld ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja daar heb je doorzettingsvermogen voor nodig. Ik weet zo net niet of AQ dat heeft
Ik wed dat 90% hier meer op de xbox zitquote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef badboynova het volgende:
aq ff een tip voor jouw, begin niet aan vrouwen .want dat kan nooit goed voor je zijn, gezien je alleen op fok zit en alleen maar xbox
Jij maakte je zorgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef badboynova het volgende:
aq ff een tip voor jouw, begin niet aan vrouwen .want dat kan nooit goed voor je zijn, gezien je alleen op fok zit en alleen maar xbox
maar jij trekt toch niet de standaard normale mensen aanquote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat 90% hier meer op de xbox zit
Zo lekker zit dat anders niet hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat 90% hier meer op de xbox zit
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo lekker zit dat anders niet hoor![]()
Heb trouwens een oude Xbox op de kop kunnen tikken voor nop maar wat maakt dat ding een kloteherrie zeg, nog erger dan de 360![]()
Zodra ie de HDD begint te gebruiken heb je het idee dat de oerknal net naast je kop gebeurd is
Koop gewoon een mooie nieuwe elite!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe arcade zal kopen of mn eigen 360 zal fixxxen... met nieuwe arcade wel het voordeel dat ik HDMI heb, maar de vraag is of dat zoveel geld waard is...
Bewijs het dan maar, als je het zo goed weetquote:Op donderdag 26 november 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt elk spel dat je hebt maar voor 1/4 gespeeld ofzo
Voor mij was het het wel waard, kon mijn Wii op de componentaansluiting aangesloten wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe arcade zal kopen of mn eigen 360 zal fixxxen... met nieuwe arcade wel het voordeel dat ik HDMI heb, maar de vraag is of dat zoveel geld waard is...
Misselijk mannetjequote:Op donderdag 26 november 2009 13:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bewijs het dan maar, als je het zo goed weet
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo lekker zit dat anders niet hoor![]()
Jij nietquote:
Arcade kopen! En je eigen 360 later verkopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Een beetje nerd weet dat de oerknal geen geluid heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef gamefreek het volgende:
Zodra ie de HDD begint te gebruiken heb je het idee dat de oerknal net naast je kop gebeurd is
Geen idee, niemand kan het bewijzen omdat niemand erbij was lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje nerd weet dat de oerknal geen geluid heeft gemaakt.
Maar er was tegelijkertijd geen materie voor het geluid om zich in voor te bewegen. Dus geen geluid.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Geen idee, niemand kan het bewijzen omdat niemand erbij was lijkt me
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het nou over Mass Effect 2? Of een willekeurige andere space-bagger-game?
niet eens een gamequote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het nou over Mass Effect 2? Of een willekeurige andere space-bagger-game?
26dec? Dat is 6dagen extra toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag me live verlengt met 12 maanden, omdat me oude op 20 december zou aflopen.
Maar nu is het nieuwe live geldig tot 26 dec 2010?!?!?! dus je oude live maand vervalt dan gewoon.....
meerdere , met van die lekkere spetters !quote:Op donderdag 26 november 2009 13:51 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie maken elke dag je eigen oerknal op de wc
Zou iets logischer zijn als het tot 20 januari was.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
26dec? Dat is 6dagen extra toch?
bel anders ff de kvk.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou iets logischer zijn als het tot 20 januari was.
Erm, nee.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oh je hebt 12+1 maand?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik heb verkeerd getypt had 13 maand moeten staan, of 12+1 idd. je krijgt toch altijd 13 maand ipv 12?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, hij kan gewoon niet rekenen.
lig eraan waar je het heb gekocht.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik heb verkeerd getypt had 13 maand moeten staan, of 12+1 idd. je krijgt toch altijd 13 maand ipv 12?
Ik had laatst ook gewoon 12 maanden.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik heb verkeerd getypt had 13 maand moeten staan, of 12+1 idd. je krijgt toch altijd 13 maand ipv 12?
Peggle is zo gruwelijk vet!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, Popcap mailt mij gewoon met de vraag of ik alsjeblieft een reviewcode van Peggle Nights wil hebben. Maar natuurlijk Popcap! Binnenkort dus een review van Peggle Nights op Roy-O-Rama
US ebay, 25 euro. maar zal strax is nakijken of idd niet gewoon 12 maanden was, ik dacht dat bij de advertentie stond 12+1.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
lig eraan waar je het heb gekocht.
kijk in je bevestigings mail waar in staat wat je heb gekocht.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
US ebay, 25 euro. maar zal strax is nakijken of idd niet gewoon 12 maanden was, ik dacht dat bij de advertentie stond 12+1.
ik heb t niet over lego batman hequote:Op donderdag 26 november 2009 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt per kant 3 missie's met 5 levels. Ik dacht misschien heb je alleen die van Batman & Robin gedaan. Want die van die schurken is toffer.
Ohhquote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb t niet over lego batman he
Niet te zeggen, kan ook zelfde case zijn maar dan een nieuwe chipset erin die geen HDMI heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 20:03 schreef _Ollie het volgende:
Inmiddels zie ik op de reparatie/ondersteuning website van Xbox dat mijn console op de terugweg is (erg snel, afgelopen maandag, vier dagen geleden dus aan UPS meegegeven). Het serienummer is veranderd. Ik heb even gegoogled, en het blijkt een serienummer uit 2009 te zijn. Is dit dan een nieuwe, of een refurb, of is het niet te zeggen?
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Morgen Assassin's Creed 2.. kon het toch niet laten.
Mijn controller/pure/lego batman is nog niet binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Klonk
Pakketje is binnen!
Ik ga lego batman spelen!
danku!
Heb hem nu binnen. Dus ga hem maar eens testen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ga je geen spijt van krijgen , wat een geweldige game![]()
Baasquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Klonk
Pakketje is binnen!
Ik ga lego batman spelen!
danku!
Nu is ie wel binnenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mijn controller/pure/lego batman is nog niet binnen
Dan maar Killzone 2 doen
veel verslaving gewenstquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heb hem nu binnen. Dus ga hem maar eens testen.
Iedereen aan de Lego Batmanquote:
haha jwaids!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Baas![]()
Laat weten wat je er van vind
tja dat die ook op amerikaanse accounts werkt doet er wel degelijk toe want mijn account is dus amerikaansquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:21 schreef lkb9000 het volgende:
gamehubs met paypal binnen 24uur, livecodes.nl met ideal binnen 1minuut. Weet alleen niet zeker of alles universeel is, lijkt me wel
http://www.xbox360gold.nl/info.phpquote:Op zaterdag 28 november 2009 05:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja dat die ook op amerikaanse accounts werkt doet er wel degelijk toe want mijn account is dus amerikaans
1 december pas, dus ik denk dat je iets te optimistisch bentquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef badboynova het volgende:
iemand al rogue warrior ergens te koop gezien
http://www.roguewarrior.com/
goedkoop maakt me niet uit , als die maar werkt met een amerikaanse account en het moet snel zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ebay blijft het goedkoopst met xbox live, maar soms moet je wel moeite doen en bieden.
Toevallig zijn onlangs de achievements vrijgegeven, dus de release lijkt in zicht zou je zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef badboynova het volgende:
iemand al rogue warrior ergens te koop gezien
http://www.roguewarrior.com/
Ging gisteren knap *** he met MW2quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ebay blijft het goedkoopst met xbox live, maar soms moet je wel moeite doen en bieden.
Had je al een chille Shadow Complex item guide gevonden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toevallig zijn onlangs de achievements vrijgegeven, dus de release lijkt in zicht zou je zeggen.
Nog niet naar gekeken. Heb jij er direct een voor me?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had je al een chille Shadow Complex item guide gevonden?
Ik had een geweldige, maar na hem 6 uitgespeeld te hebben heb ik hem uit mn bookmarks gehaaldquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken. Heb jij er direct een voor me?
Hoe zit dat trouwens. Is het mogelijk dat ik weer helemaal in de eerste levels terug kan keren? Zou wel zo fijn aangezien ik de items niet eerder wil verzamelen totdat ik de map in zijn volledigheid heb unlocked.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had een geweldige, maar na hem 6 uitgespeeld te hebben heb ik hem uit mn bookmarks gehaald
Ik zal nog even kijken
Je kan op elk moment in de game gewoon backtracken overal langs, dat is ook wel nodig aangezien er in de beginstukken van het level items verstopt zitten waar je alleen bij kan als je de nieuwere upgrades hebt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens. Is het mogelijk dat ik weer helemaal in de eerste levels terug kan keren? Zou wel zo fijn aangezien ik de items niet eerder wil verzamelen totdat ik de map in zijn volledigheid heb unlocked.
Hij's fijn. Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan op elk moment in de game gewoon backtracken overal langs, dat is ook wel nodig aangezien er in de beginstukken van het level items verstopt zitten waar je alleen bij kan als je de nieuwere upgrades hebt.
http://www.jackpattillo.com/shadowcomplex/
Dit is de chille guide, elk item waar je op klikt linkt naar een youtube filmpje van hoe je er bij komt
Wat zijn we toch geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ging gisteren knap *** he met MW2![]()
Moest zo lachen toen je stopte en ik hoorde je nog zeggen tegen je huisgenoot(?) wat een waardeloos team
(volgende keer eerst je mic uit?)
LOL was nie me huisgenootquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ging gisteren knap *** he met MW2![]()
Moest zo lachen toen je stopte en ik hoorde je nog zeggen tegen je huisgenoot(?) wat een waardeloos team
(volgende keer eerst je mic uit?)
1 decemberquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toevallig zijn onlangs de achievements vrijgegeven, dus de release lijkt in zicht zou je zeggen.
Was idd al een keer voorbij gekomenquote:
ga ODST doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was idd al een keer voorbij gekomen
Maar ff iets anders, mensen die MW2 gaan doen vanavond?
Kut weer, geen zin in de kroeg, Vriendin is de deur uit
of je gaat een pak rammel uit delen met ufc2009, bij gebrek aan een burka smaaaaaaaaaa 'tjequote:
Bonkersquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:11 schreef badboynova het volgende:
zonder xtival had ik deze misschien gemist
have fun game, you guys
ik kijk er ook naar. aan de ene kant slaat het nergens, op maar aan de andere kant is het wel grappigquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bonkers![]()
Wie kijkt hier trouwens The Guild? Die eps kun je downloaden op xbox live en dat is tofffff
Ik vind het echt vetquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik kijk er ook naar. aan de ene kant slaat het nergens, op maar aan de andere kant is het wel grappig
Dankje SFquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Liedje erbij dan AQ
Dus ook als het er niet bij staat zoals hier:quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Alles wat je nu koopt is met Jasper set, dus maak je daar geen zorgen over.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dus ook als het er niet bij staat zoals hier:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Gaming_X360/7114651/
quote:
zeg dat niet te snel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Alles wat je nu koopt is met Jasper set, dus maak je daar geen zorgen over.
is dat zo???quote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef maess het volgende:
elke elite is japser, ( hdmi poort op mobo, anyone? )
Nee hoor, de eerste versies met HDMI poorten waren Falcons dacht ik, met nog de normale 90 Mn chips. Verder waren dacht ik wel bijna alle nieuwe 360 consoles Jaspers, gewoon even googlen vanaf welke productiedatum de Jaspers in de Elite zaten.quote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef maess het volgende:
elke elite is japser, ( hdmi poort op mobo, anyone? )
haha toch 2 goeie games van dit moment erbij zitten!quote:Op zondag 29 november 2009 10:23 schreef Roeni3 het volgende:
Gisteren Xbox360 Arcade (Rock Band edition) gekocht, met extra controller, Cod:MW2 gratis erbij en Assassins Creed 2 er zelf bij gekocht.
Ben 4 jaar na m'n middelbare school weer een nerd geworden.![]()
Mja, wil hem echt puur als game-machine gebruiken en hoef bijv ook geen Live! oid. Dan is een HD toch niet echt nodig, of...?quote:Op zondag 29 november 2009 10:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha toch 2 goeie games van dit moment erbij zitten!
Btw ik zou kijken voor een harde schijf, nog meer plezier!
Zijn ze daar heel de dag voor die prijs?! In dat geval pik ik ze allebei op later vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 12:24 schreef lkb9000 het volgende:
aaaaaaaa het is zo moeilijk om zo niet ff forza3 en mw2 te halen voor 35 per stuk bij de mediamarkt zo
je moet toch je spellen opslaan?quote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, wil hem echt puur als game-machine gebruiken en hoef bijv ook geen Live! oid. Dan is een HD toch niet echt nodig, of...?
Alleen tussen 3 & 4quote:Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zijn ze daar heel de dag voor die prijs?! In dat geval pik ik ze allebei op later vandaag
Savegames sla je toch op die 256 mb op die je erbij krijgt?quote:Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet toch je spellen opslaan?
quote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, wil hem echt puur als game-machine gebruiken en hoef bijv ook geen Live! oid. Dan is een HD toch niet echt nodig, of...?
Demo's, DLC en XBLA games zijn echt de moeite waardquote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, ik ga vooral samen met vrienden op de bank spelen; Live vind ik dan dus niet nodig.quote:Op zondag 29 november 2009 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke, een echte game machine maar geen live?
Iets snap ik nu niet
Ik had 3 jaar terug met Oblivion al 300+ MB aan savegamesquote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Savegames sla je toch op die 256 mb op die je erbij krijgt?
Een externe HD kan je alleen voor media gebruiken, niet voor games en saves.quote:Op zondag 29 november 2009 13:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, ik ga vooral samen met vrienden op de bank spelen; Live vind ik dan dus niet nodig.
Heb al wel gelezen dat je erg makkelijk een externe HD kunt aansluiten, wat natuurlijk altijd handig is.
En wat is DLC?
DownLoad Content. Extra's die je later aan de game toevoegen. Dit kunnen extra's missies in singleplayer zijn, extra maps in multiplayer. Maar ook extra auto's, wapens, characters enz enz.quote:Op zondag 29 november 2009 13:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, ik ga vooral samen met vrienden op de bank spelen; Live vind ik dan dus niet nodig.
Heb al wel gelezen dat je erg makkelijk een externe HD kunt aansluiten, wat natuurlijk altijd handig is.
En wat is DLC?
Das dan toch vreemd dat ik al mijn save games op mijn HD hebquote:Op zondag 29 november 2009 13:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een externe HD kan je alleen voor media gebruiken, niet voor games en saves.
DLC= Downloadable Content. Uitbreidingen voor gamesEn dus ook bijvoorbeeld extra nummers voor Rock Band!
Vooral arcade games zijn tof, met als grote topper Shadow Complex
Op een externe harde schijf?quote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das dan toch vreemd dat ik al mijn save games op mijn HD heb
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 29 november 2009 14:28 schreef KneusTeun het volgende:
Met een kabeltje van paar euro kan je van al je shit een back-up maken. Ook op je pc etc.
Dat soort spelen is idd heel veel praten en soms wat actiequote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ben mass effect weer aan t spelen, had t nooit echt gespeeld. t verhaal is wel leuk maar gaat er nog iets gebeuren verder? zit tot nu toe alleen met mensen te praten, irritant lang in liften te staan en dat schieten is ook niet echt tof. heb nu net die normandy gekregen. blijft t zo saai?
dan kap ik er maar weer mee.quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat soort spelen is idd heel veel praten en soms wat actie![]()
Maar dat is juist tof
iedereen is dan idd hysterischquote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef torn_Machina het volgende:
Vanmiddag naar de mediamarkt in zwolle geweest. Ze hadden van 3 tot 4 een aantal games voor alle consoles voor 35 euro. Wat een gekkenhuis was het daar, net of het niets kost.![]()
Gelukkig was ik er iets over 2 en kon ik gewoon wat games nog uit de schappen halen. Alleen voor een wii game moest ik in de rij gaan staan.
Nu ben ik dus Assassins Creed 2/Modern warfare 2/Ratchet and Clank: a crack in time en Tales of Symphonia 2 rijker.
Ik ben ook zo impulsief.![]()
Wat mij wel opviel was het hoge aantal 13-jarigen die met Modern Warfare 2 rondliepen. Ik heb nog de zegen gehad dat ik een zo'n knulletje geweigerd heb zien worden bij de kassa.
Zeker Peggle die is super tof maar komt er morgen niet een nieuwe aanbieding? Want dan is peggle weer 800 punten dus die zou je nu dan nog even moeten kaufen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Fsmxi het volgende:
Ga morgen all Fronts halen voor gears en houd 400 (naja, 500) punten over. Zat zelf te denken aan Doom of Peggle. Iemand overtuigende argument/andere toffe arcade game voor 400?
Ik heb Doom ook maar die valt toch tegenquote:Op zondag 29 november 2009 22:24 schreef Fsmxi het volgende:
O, was dat weer zo'n gold aanbiedingMijn gamertag staat door destijdse haast op Amerika ingesteld in plaats van NL, dus heb ik een extra silver account om punten op te zetten. (Sowieso achterlijk dat live wel vanuit ieder land werkt, maar punten niet. En dat Microsoft blijkbaar niet gelooft in emigreren...)
Naja, dan wordt het toch Doom. Lekker ouderwets knallen
Haal nog meer punten en meteen Shadow Complexquote:Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef Fsmxi het volgende:
Ik ga morgen pas die punten halen, dus dat zit er niet inAnders bewaar ik misschien de overgebleven punten. Wat ik trouwens ook al slecht vind is dat je gold moet hebben om indie games te downloaden blijkbaar
QFTquote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haal nog meer punten en meteen Shadow Complex
Is volgens mij inherent aan de 360. PS3 Media Server transcode volgens mij de filmpjes naar .wmv toe zodat de 360 ze kan afspelen, maar de 360 pakt geen .wmv met 5.1 als ik het goed heb. Gaat m niet worden dus!quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik use PS3 media server maar het lukt me niet om 5.1 geluid eruit te krijgen. 5.1 werkt prima op mijn versterker (360 is aangesloten via optical). Games in 5.1 ook geen probleem maar zodra ik DVD vanaf mijn desktop stream (.ISO of Video_TS) schakelt ie automatisch over naar stereo.
Iemand een oplossing??
Ik zie overal dat PS3MS wel 5.1 af kan spelen (zelfs DTS) dus het MOET kunnenquote:Op maandag 30 november 2009 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is volgens mij inherent aan de 360. PS3 Media Server transcode volgens mij de filmpjes naar .wmv toe zodat de 360 ze kan afspelen, maar de 360 pakt geen .wmv met 5.1 als ik het goed heb. Gaat m niet worden dus!
PS3MS kan het wel, je 360 niet. Die accepteert het gewoon niet, tenzij het een echte DVD is die je erin stopt of een game. Van een filmpje op je computer wil hij het niet hebben,quote:Op maandag 30 november 2009 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie overal dat PS3MS wel 5.1 af kan spelen (zelfs DTS) dus het MOET kunnen
Dat.zuigtquote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
PS3MS kan het wel, je 360 niet. Die accepteert het gewoon niet, tenzij het een echte DVD is die je erin stopt of een game. Van een filmpje op je computer wil hij het niet hebben,
quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, help.
Ik heb mijn Play & Charge Kit aan m'n wireless controller gehangen, maar weet nu niet meer hoe ik hem eraf moet halen. Hij zit behoorlijk vast, dus ben nogal angstig flink eraan te gaan zitten rukken. Kan iemand mij dus aan een uitleg (of plaatjes!) helpen?
Naja je mist gewoon wel wat mogelijkheden, zoals de XBLA spellen waar echt wel wat toppers tussen zitten. Interesseert je dat niet dan hoef je m inderdaad helemaal niet te hebben, maakt amper wat uit dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Roeni3 het volgende:
Merci! Ik voel me een vreselijke noob op Xbox-gebied.
Er is overigens volgens mij nog wel wat onenigheid over het nut van een HD, of niet? Dat je savegames uiteindelijk geen ruimte meer hebben begrijp ik (en dat hij essentieel is voor zaken als muziek en films etc), maar verder...?
CoD:MW2 is overigens echt een bruut spel inderdaad; gisteren met m'n huisgenoot 1 vs 1 gespeeld, heerlijk.
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zei ik ook al!
Maar volgens mij moet als je een 120gb koopt er wel een transfer cable bij zitten!
Binnenkort maar eens indiana jones 2 zien te fixen!
ik heb deel 1 hier ook nog liggen, ga die nog wel ff eerst doen :p!quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?
Het gaat om een Elite schijf, die niet is meeverkocht in het pakket van de consoloe. Ik vraag me dus af of ik dan wel recht heb op zo'n transfer kit. Nu geen tijd, maar binnenkort eens Microsoft bellen dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zei ik ook al!
Maar volgens mij moet als je een 120gb koopt er wel een transfer cable bij zitten!
Binnenkort maar eens indiana jones 2 zien te fixen!
Heb alleen geen cc :/
dus je hebt die hdd apart gekocht?quote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Het gaat om een Elite schijf, die niet is meeverkocht in het pakket van de consoloe. Ik vraag me dus af of ik dan wel recht heb op zo'n transfer kit. Nu geen tijd, maar binnenkort eens Microsoft bellen dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, help.
Ik heb mijn Play & Charge Kit aan m'n wireless controller gehangen, maar weet nu niet meer hoe ik hem eraf moet halen. Hij zit behoorlijk vast, dus ben nogal angstig flink eraan te gaan zitten rukken. Kan iemand mij dus aan een uitleg (of plaatjes!) helpen?
Dat doen ze wel jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat was de eerste keer hier ook!
Heb het toen met me fietssleutel gedaan!
Btw weet er iemand of ze ook los accu packs verkopen?
blijkt wel idd! Kan ze beter bij bart smit bestellen dan :/!quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel ja
http://www.budgetgaming.n(...)y+pack_hardware.html
Maar wel duur
Ik ben er ook 1 kwijt, maar ik game zelf altijd met de batterypack en als een 2e speler meedoet heb ik daar normale batterijen voor, en die houden het wel lang vol.quote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
blijkt wel idd! Kan ze beter bij bart smit bestellen dan :/!
Nja ben er 1tje kwijt, en om hele tijd met batterijen te werken
quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Dirt 2 en Forza3 komen dankzij Zavvi deze kant op!En dat terwijl ik nog steeds wacht op mn Grid die ik 2 weken geleden voor een tientje besteld heb
Je zou bijna denken dat ik een racefan ben!
Wanneer koop jij Shadow Complex eens aqqqqqie?quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?
ik kreeg volgens mij ook een wazig merk erbij :/!quote:Op maandag 30 november 2009 17:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben er ook 1 kwijt, maar ik game zelf altijd met de batterypack en als een 2e speler meedoet heb ik daar normale batterijen voor, en die houden het wel lang vol.
Viel me trouwens op dat de zwarte controller uit engeland geleverd werd met Duracell batterijen, ipv Energizer in nederland. VET INTERESSANT!
quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga je dan een mooie spankmobile bouwen?
Als die ooit als deal of the week komtquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wanneer koop jij Shadow Complex eens aqqqqqie?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die ooit als deal of the week komt
quote:
Ik heb zojuist bij Chear de Xbox 360 Elite besteld, maar nu heb ik aan jullie een vraag:quote:Heeft iemand enig idee of deze Xbox 360 een Jasper-chipset bevat:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Gaming_X360/7114651/
Het staat namelijk niet bij de omschrijving..
En voor de mensen die goedkoop aan de nieuwe games willen komen:
http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/mega-monday-games.list
Deze aanbiedingen gelden alleen vandaag.
True maar ik wacht toch ffquote:
heb je gta 4 ook gedaan? En uit?quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Pimsterr het volgende:
ik zie fifa 10 voor 30 euro, ik zie episodes from libert city voor 22 euro.
twijfel twijfel...
ik haal em wel een keer,quote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb je gta 4 ook gedaan? En uit?
Dan zou ik sowieso voor episodes gaan!
Wait what? 25 euro voor 12 maand live?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
US ebay, 25 euro. maar zal strax is nakijken of idd niet gewoon 12 maanden was, ik dacht dat bij de advertentie stond 12+1.
de vorige was echt een schijtspel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Prince of Persia: The Forgotten Sands aangekondigd
quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bij Chear de Xbox 360 Elite besteld, maar nu heb ik aan jullie een vraag:
Hoe kan ik - zonder de Xbox uit de verpakking te halen - zien of het een Jasper-chipset model is?
Want als dat niet het geval is stuur ik hem direct terug.
Retourneren
Mocht je bij nader inzien toch liever een ander modelletje gehad willen hebben of zo – je weet het niet – stuur wat je hebt dan binnen dertig dagen na aankoop terug naar Chear! Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor ruilen of restitutie in aanmerking. Je zou er zelf ook niet op zitten te wachten om een tweedehands ding te ontvangen, wel dan? Klik hier voor de procedure.
Heb me prima vermaakt met het vorige deel dus ik kijk hier wel naar uit. Alleen één ding baart mij wel zorgen:quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Prince of Persia: The Forgotten Sands aangekondigd
RS: Vegas II taferelen all over again?quote:Today Ubisoft announced that Prince of Persia: The Forgotten Sands™ video game is in development and is scheduled to be released May 2010 for consoles and handhelds.
Thanks!quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er zit een klein klepje op de doos die je zo open kan maken waardoor je de productie datum op de xbox kan zien staan . soms moet je wel ff de console iets verschuiven want hij kan er net buiten vallen .
dan kan je zo zien waneer die gemaakt is en dan even op internet zoeken of het een jasper is met die datum of niet .
dat spel kan je nog met je tenen spelen, zo makkelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt met het vorige deel dus ik kijk hier wel naar uit. Alleen één ding baart mij wel zorgen:
Jij hebt de achievement/trophy voor minder dan 100 Elika reddingen? Zo nee, dan mag je niet huilen over de moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 30 november 2009 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat spel kan je nog met je tenen spelen, zo makkelijk.
check de doos aan de onderkantquote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef RJP95 het volgende:
Ik heb hier een aparte topic over gemaakt maar die werd op slot gezet en ik werd doorverwezen naar deze, dus hier alsnog.
Hoelang gaat de Xbox 360 nog mee???
1. Ik heb er nog geen maar zit er wel over te denken dus daarom die vraag.quote:Op maandag 30 november 2009 20:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
check de doos aan de onderkant
de houdbaarheidsdatum !quote:Op maandag 30 november 2009 20:43 schreef RJP95 het volgende:
[..]
1. Ik heb er nog geen maar zit er wel over te denken dus daarom die vraag.
2. Wat zou daar moeten staan
Waarschijnlijk nog wel tot 2011 of 2012. Tenminste, volgens de geruchten komt Microsoft dan pas met een nieuwe console, maar ja, dat zijn natuurlijk ook maar geruchten...quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef RJP95 het volgende:
Ik heb hier een aparte topic over gemaakt maar die werd op slot gezet en ik werd doorverwezen naar deze, dus hier alsnog.
Hoelang gaat de Xbox 360 nog mee???
klopt ook al ja!quote:Op maandag 30 november 2009 20:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand anders vertelde me al dat je ook de watt kunt zien op de doos zelf, 175W is de ouwe en als er 150W op staat dan heb je de nieuwe jasper-chipset te pakken.
Wat betreft Natal kan je gelijk hebben, al zie ik er geen heil in, maarja ik vind de wii ook niks, en dat verkoopt(e de eerste 2 jaar) ook geweldigquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog wel tot 2011 of 2012. Tenminste, volgens de geruchten komt Microsoft dan pas met een nieuwe console, maar ja, dat zijn natuurlijk ook maar geruchten...Eerst moeten ze nog even Natal uitmelken
achievementsquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt de achievement/trophy voor minder dan 100 Elika reddingen? Zo nee, dan mag je niet huilen over de moeilijkheidsgraad.
2 jaar terug misschienquote:Op maandag 30 november 2009 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Hans verkoopt nu ook waardebonnen![]()
Iets voor Wessiej
Daar gaat het niet om ei, het gaat om het feit dat je 100 keer af gaat en de game dan dus niet 'te makkelijk' is.quote:
Heb je dat mailtje nogquote:
Die achievement was ook doodsimpel om te halen.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt de achievement/trophy voor minder dan 100 Elika reddingen? Zo nee, dan mag je niet huilen over de moeilijkheidsgraad.
zelfs afgezien van dat wijf dat je constant redt, alles is zo uitgekauwd en makkelijk gemaakt. je hebt bijna constant 1 knop ingedrukt en je doet de meest fantastische dingen. en dan heb je nog dat licht dat je de weg wijst.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om ei, het gaat om het feit dat je 100 keer af gaat en de game dan dus niet 'te makkelijk' is.
Werken die XBOX live gold dingen daar ook op EU accounts? want 36/37 dollar is een erg leuke prijs voor 12 maanden live.quote:Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef KneusTeun het volgende:
hooray for US account![]()
http://cgi.ebay.com/1600-(...)a83118#ht_500wt_1182
1600 points voor 12 euro.
Volgens mij wel, ik dacht dat live cards niet regio gebonden waren.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef PP. het volgende:
[..]
Werken die XBOX live gold dingen daar ook op EU accounts? want 36/37 dollar is een erg leuke prijs voor 12 maanden live.
Niets staat je in de weg bij het verzilveren van een US trial code.quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef PP. het volgende:
[..]
Werken die XBOX live gold dingen daar ook op EU accounts? want 36/37 dollar is een erg leuke prijs voor 12 maanden live.
De eerste MX vs ATV was echt flink baggerquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef Wessiej het volgende:
Saboteur zeker halen!
Net ook de demo van MX vs ATV Reflex gedaan, fucking goedKomt morgen uit in de US, februari in EU.
Klopt, deze krijgt nu qua reviews gemiddeld een 9,1quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De eerste MX vs ATV was echt flink bagger
Beetje Mirrors Edgie freerunning erin gestopt, mn vertrouwen in deze game is hersteldquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste gameplay footage Brink
Smart system ziet er veelbelovend uit. Spel is overigens helaas uitgesteld naar de herfst.
als je de ps3 erbij haalt, dan ben ik ook nog bezig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:48 schreef lkb9000 het volgende:
Herkenbaar
Pure, Lego Batman, Brutal legend, GTA episodes, killzone 2, ultimate alliance 2, Resident evil 5, demon's souls.
Allemaal nog in de wachtrij
mwa!quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:12 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kijk toch meer met de 360, menu bij videos is veeeel chiller!
quote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ben mass effect weer aan t spelen, had t nooit echt gespeeld. t verhaal is wel leuk maar gaat er nog iets gebeuren verder? zit tot nu toe alleen met mensen te praten, irritant lang in liften te staan en dat schieten is ook niet echt tof. heb nu net die normandy gekregen. blijft t zo saai?
Lekker alles op je gemakkie!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef wc-eend het volgende:
Call of Duty 3 uitgespeeld en nu verder met GTA IV
Hmm erg vroeg, misschien zo langs de MM.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand saboteur al gespot?
Schijnbaar bij e-plaza voor 55e
FTD.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand saboteur al gespot?
Schijnbaar bij e-plaza voor 55e
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:19 schreef badboynova het volgende:
zo mijn kerst kado is ook al weer binnen, komt me vriendin met forza 3 mag ik hem niet spelen omdat hy ingepakt onder de kerstboom moet. MAAR WE HEBBEN NOG LANG GEEN KERSTBOOM STAAN hier in huis![]()
het erge is, nu ben ik ook verplicht iets voor haar te halen ( bij euroland ofzo ) voor de kerst en ik zou niet eens weten watquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als het nou een sinterklaaskado was oke, maar dit duurt nog meer dan 3 week, dat is gewoon gemeen
Dat zei mijn vrouw ook: je mag je 360, guitar hero metallica en MV2 1x proberen om te kijken of ze het doen en daarna gaat het weer de doos in.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:19 schreef badboynova het volgende:
zo mijn kerst kado is ook al weer binnen, komt me vriendin met forza 3 mag ik hem niet spelen omdat hy ingepakt onder de kerstboom moet. MAAR WE HEBBEN NOG LANG GEEN KERSTBOOM STAAN hier in huis![]()
Dvd's eruit pikken, 2e dvd installeren en terug in het doosje stoppen, doosje weer dichtmaken en papiertje eromheen. Dvd 1 gewoon in een ander hoesje stoppenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:19 schreef badboynova het volgende:
Oke cool, ik probeer straks Bart Smit hierquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm erg vroeg, misschien zo langs de MM.
Wat is dat??quote:
En als ze je het ziet spelen, zeg je gewoon dat het forza 2 isquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Mert het volgende:
[..]
Dvd's eruit pikken, 2e dvd installeren en terug in het doosje stoppen, doosje weer dichtmaken en papiertje eromheen. Dvd 1 gewoon in een ander hoesje stoppen
ik snap niet dat er voornamelijk in gepraat wordt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]Volgens mij snap jij het niet helemaal...
Voor stomme mensen, moet je niet naar kijkenquote:
Het spel is geen shooter, het is eigenlijk een RPG met veel schieten. En omdat het een RPG is, ligt de nadruk op het verhaal en de karakters, wat dus betekent dat het veel praten isquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap niet dat er voornamelijk in gepraat wordt?
of vind jij het een tof spel en mag ik het dan niet saai vinden?
uuh ja dat snap ik. heb niks tegen rpg's, maar deze is me iets te saai.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Het spel is geen shooter, het is eigenlijk een RPG met veel schieten. En omdat het een RPG is, ligt de nadruk op het verhaal en de karakters, wat dus betekent dat het veel praten is
Had ik ook, zodra je in die grote stad bent (dat is na de eerste missie) blijf je heen en weer lopen in een niet boeiende omgeving en voer je veel te lange niet boeiende gesprekken. Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uuh ja dat snap ik. heb niks tegen rpg's, maar deze is me iets te saai.
ik vind die gesprekken erg goed gedaan. maar toen ik op een geven moment weer een heel stuk terug moest en opnieuw in zo'n lift stond (quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik ook, zodra je in die grote stad bent (dat is na de eerste missie) blijf je heen en weer lopen in een niet boeiende omgeving en voer je veel te lange niet boeiende gesprekken. Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had ik ook, zodra je in die grote stad bent (dat is na de eerste missie) blijf je heen en weer lopen in een niet boeiende omgeving en voer je veel te lange niet boeiende gesprekken. Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat!
heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef garriej het volgende:
sinds kort actief op xbox live!
allemaal leuk en aardig maar, ik ben een beetje koos vriendloos.
ik speel nu vooral mordern warfare 2 online, ook wil ik forza 3 gaan spelen online
, en meer in de toekomst (misschien moeten we nu verder in TRU?).
dus lieven fokkertjes add me, me gametag is: garriej
Had ik ook, het schieten is echt heel vervelend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind die gesprekken erg goed gedaan. maar toen ik op een geven moment weer een heel stuk terug moest en opnieuw in zo'n lift stond () heb ik t maar opgegeven. als t schieten wat toffer was dan was ik denk ik wel doorgegaan.
daarom stond er ook kwalquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor stomme mensen, moet je niet naar kijken
[..]
Het spel is geen shooter, het is eigenlijk een RPG met veel schieten. En omdat het een RPG is, ligt de nadruk op het verhaal en de karakters, wat dus betekent dat het veel praten is
ja daar hoor ik ook goede dingen over, maar die hele setting trekt me niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik ook, het schieten is echt heel vervelend.
Doe mij maar Dragon Age.
Niet boeiende omgeving? Heb je de Codex wel gelezen? Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat? Wtffff gastquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebruik je toch bioticsquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Had ik ook, het schieten is echt heel vervelend.
Vind je alleen sci-fi leuk dan? Want naast sci-fi en fantasy blijven er niet veel setting over als je van typische RPGs houdt..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja daar hoor ik ook goede dingen over, maar die hele setting trekt me niet.
PI's enz.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Niet boeiende omgeving? Heb je de Codex wel gelezen? Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat? Wtffff gastGa maar lekker een 2D Mario spel spelen ofzo
nee sci fi trekt me eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
Vind je alleen sci-fi leuk dan? Want naast sci-fi en fantasy blijven er niet veel setting over als je van typische RPGs houdt..
Oef wat saaiquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sci fi trekt me eigenlijk ook nietdoe mij maar iets post apocalyptisch
Fallen Earth op de PC! post apocalyptische mmo, helemaal jouw ding!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee sci fi trekt me eigenlijk ook nietdoe mij maar iets post apocalyptisch
Sarcasme is u vreemd zo te zien.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef -Dries- het volgende:
Niet boeiende omgeving? Heb je de Codex wel gelezen? Bioware moet nog veel leren als het om RPG's gaat? Wtffff gastGa maar lekker een 2D Mario spel spelen ofzo
yup, vond dat echt een geniaal spel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:58 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oef wat saaiIk zou zeggen: probeer Fallout 3, maar dat heb je vast en zeker al gedaan.
ik doe niet aan mmoquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fallen Earth op de PC! post apocalyptische mmo, helemaal jouw ding!
Ik dacht het wel na die laatste regel, maar met Notorious_Roy weet je het maar nooit!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sarcasme is u vreemd zo te zien.
Nee precies. Hij meent het waarschijnlijk ook gewoon!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik dacht het wel na die laatste regel, maar met Notorious_Roy weet je het maar nooit!
Doe nou niet zo gek, jij bent zelf Notorious_Roy hoor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee precies. Hij meent het waarschijnlijk ook gewoon!
Saaie boxart zeg, springt er niet echt tussenuit...quote:
Daar zijn ook fans van beide games inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef garriej het volgende:
ik speel nu vooral mordern warfare 2 online, ook wil ik forza 3 gaan spelen online
, en meer in de toekomst (misschien moeten we nu verder in TRU?).
Ter vergelijking X en XII:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Saaie boxart zeg, springt er niet echt tussenuit...
toch nog best uitgebreid!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef badboynova het volgende:
gvd![]()
ben ik leuk bezig met ufc 2009, me vechter als een echte baas getraind, krijg ik iets te horen over dat er geen nieuw contract is getekend. ik overal iets zoeken over een contract, kan ik helemaal niks vinden dus ben verder gaan vecht. krijg ik gvd een afscheids wedstrijd (deze gewonnen) word ik als een veteraan gezien, en nu zit ik naar de aftiteling te kijken terwijl ik gewoon door wil vechten met me baas.
iemand nog tips.
p.s
me baas is 25 jaar pas.
p.s 2
heb me antwoord al.
"Once a fighter's days in the ring are over, he can be retired from career mode. This does not mark the end of the line, however. Retired fighters can participate in both online and offline matches with other created fighters."
![]()
![]()
![]()
Misschien kun je iets kloten met VLC, maar daar heb ik geen ervaring mee...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:32 schreef lighted het volgende:
Iemand die weet hoe je webstreams kan streamen naar de Xbox? Wilde zondag sport1 wedstrijden @ internet streamen naar de Xbox maar kwam er niet helemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |