quote:Op donderdag 26 november 2009 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft hier trouwens PURE gespeeld? Ik vind hem super pittig maar misschien doe ik iets verkeerd![]()
Haat wel die stunts enz
Nee jij bedoeld FUELquote:Op donderdag 26 november 2009 09:16 schreef Pimsterr het volgende:
dat is toch die mislukte open-world racer?
Nee, en als je er niets over hoort is het altijd kut.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Kent iemand die game Shadow Warrior ofzoiets? Ik zag daar een introfilmpje van. Het zou een shooter zijn, maar ik zag geen gameplay footage, alleen maar een intro. Op teamxbox staat er ook eigenlijk nauwelijks wat over omdat hij heel nieuw is.
Misschien dat mensen hier iets gehoord of gezien hebben van deze game?
welke zijn dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook de missie's van de boeven gedaan
Geen inspiratiequote:Op donderdag 26 november 2009 09:40 schreef badboynova het volgende:
de tt kan toch wel veel beter aq
Ja maar als je bijvoorbeeld 1 fout maakt ofzo lig je al te ver achter en dan ben ik pas bij stage 2quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
PURE is moeilijk ja, maar wel tof.
Je hebt per kant 3 missie's met 5 levels. Ik dacht misschien heb je alleen die van Batman & Robin gedaan. Want die van die schurken is toffer.quote:
Dragon Warriors zegt me helemaal niks eigenlijk. Maar ik neem maar even aan dat dat niet goed isquote:Op donderdag 26 november 2009 09:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, en als je er niets over hoort is het altijd kut.
En het heet Shadow Warriors, staat bijna gelijk aan Dragon Warriors.
Bestaat volgens mij ook niet, maar de titel klinkt al zo kut dankzij Dragons. En Warriors. 1+1=2quote:Op donderdag 26 november 2009 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dragon Warriors zegt me helemaal niks eigenlijk. Maar ik neem maar even aan dat dat niet goed is
Ja ik weet dus niet precies meer hoe het heet. Ik kan vanuit waar ik nu zit ook niet op gamesites of wat dan ook kijken, dus ik kan 't ook niet opzoeken.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestaat volgens mij ook niet, maar de titel klinkt al zo kut dankzij Dragons. En Warriors. 1+1=2
shadow warrior is de naam voor ninja gaiden op de nesquote:
Maar niet bepaald een nieuw spel.quote:
Zou mooi zijn als die op XBLA kwamquote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar niet bepaald een nieuw spel.
Haha vetquote:Op donderdag 26 november 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die op XBLA kwam![]()
[ afbeelding ]
...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haha vetkan je dr dan verkrachten enzo?
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haha vetkan je dr dan verkrachten enzo?
Bij batman hoor je aan AA te denken, niet legoquote:Op donderdag 26 november 2009 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen inspiratie
[..]
Ja maar als je bijvoorbeeld 1 fout maakt ofzo lig je al te ver achter en dan ben ik pas bij stage 2![]()
[..]
Je hebt per kant 3 missie's met 5 levels. Ik dacht misschien heb je alleen die van Batman & Robin gedaan. Want die van die schurken is toffer.
Als je voor 1000/1000 gaat is hij pittig, anders is hij best te doenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Scarface2004 het volgende:
Pure is pittig maar echt super vet.
1000/1000 uiteraard
Tja daar heb je doorzettingsvermogen voor nodig. Ik weet zo net niet of AQ dat heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Pure AQ! En ik vond 'm tof. Je moet even goed oefenen en dan lukt het wel.
Jij hebt elk spel dat je hebt maar voor 1/4 gespeeld ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 11:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Tja daar heb je doorzettingsvermogen voor nodig. Ik weet zo net niet of AQ dat heeft
Ik wed dat 90% hier meer op de xbox zitquote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef badboynova het volgende:
aq ff een tip voor jouw, begin niet aan vrouwen .want dat kan nooit goed voor je zijn, gezien je alleen op fok zit en alleen maar xbox
Jij maakte je zorgen?quote:Op donderdag 26 november 2009 12:01 schreef badboynova het volgende:
aq ff een tip voor jouw, begin niet aan vrouwen .want dat kan nooit goed voor je zijn, gezien je alleen op fok zit en alleen maar xbox
maar jij trekt toch niet de standaard normale mensen aanquote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat 90% hier meer op de xbox zit
Zo lekker zit dat anders niet hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 12:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wed dat 90% hier meer op de xbox zit
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo lekker zit dat anders niet hoor![]()
Heb trouwens een oude Xbox op de kop kunnen tikken voor nop maar wat maakt dat ding een kloteherrie zeg, nog erger dan de 360![]()
Zodra ie de HDD begint te gebruiken heb je het idee dat de oerknal net naast je kop gebeurd is
Koop gewoon een mooie nieuwe elite!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe arcade zal kopen of mn eigen 360 zal fixxxen... met nieuwe arcade wel het voordeel dat ik HDMI heb, maar de vraag is of dat zoveel geld waard is...
Bewijs het dan maar, als je het zo goed weetquote:Op donderdag 26 november 2009 11:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij hebt elk spel dat je hebt maar voor 1/4 gespeeld ofzo
Voor mij was het het wel waard, kon mijn Wii op de componentaansluiting aangesloten wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe arcade zal kopen of mn eigen 360 zal fixxxen... met nieuwe arcade wel het voordeel dat ik HDMI heb, maar de vraag is of dat zoveel geld waard is...
Misselijk mannetjequote:Op donderdag 26 november 2009 13:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bewijs het dan maar, als je het zo goed weet
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zo lekker zit dat anders niet hoor![]()
Jij nietquote:
Arcade kopen! En je eigen 360 later verkopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Een beetje nerd weet dat de oerknal geen geluid heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef gamefreek het volgende:
Zodra ie de HDD begint te gebruiken heb je het idee dat de oerknal net naast je kop gebeurd is
Geen idee, niemand kan het bewijzen omdat niemand erbij was lijkt mequote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje nerd weet dat de oerknal geen geluid heeft gemaakt.
Maar er was tegelijkertijd geen materie voor het geluid om zich in voor te bewegen. Dus geen geluid.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Geen idee, niemand kan het bewijzen omdat niemand erbij was lijkt me
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het nou over Mass Effect 2? Of een willekeurige andere space-bagger-game?
niet eens een gamequote:Op donderdag 26 november 2009 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het nou over Mass Effect 2? Of een willekeurige andere space-bagger-game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |