wAT EEN BITCHquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Chrizs het volgende:
pff je zal deze maar als vriendin hebben http://www.dumpert.nl/med(...)t_geen_aandacht.html
Hhihi je zei 020.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check
[..]
Wat is jouw probleem? zeker weten dat je voor 020 ben? En geen ADO![]()
sukkelquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn vriendin is soms een neger, einde kankerdiscussie.
Kan leuk wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:14 schreef kepler het volgende:
Just Cause 2 in maart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verloofdequote:Op dinsdag 24 november 2009 16:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan win:
mijn verloofde speelt Assassin's Creed, LittleBigPlanet, Rock Band, Guitar Hero Metallica, is een trophyhoer, drinkt onder meer bier, whiskey (puur), wodka(puur) en tequila, rookt sigaren, heeft enorme borsten en een ontzettend lekkere kont en is verzot op gadgets en alles wat met electronica te maken heeft.
Srsly, I win this game.
tja je hebt wel een puntquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Verloofde?
Welke game win je trouwens? Mannelijkste vriendin? Alleen die tieten horen er niet tussen dan.
Beste post uit het topic, en dat zegt wat over dit topicquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:42 schreef Wessiej het volgende:
Mijn vriendin is soms een neger, einde kankerdiscussie.
Gister avond een hele tijd gespeeld.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dacht dat we MW2 gingen spelen vanavond?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gister avond een hele tijd gespeeld.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice een Prison Break game
Daar ga ik ook niet vanuitquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Nou dat wordt een klassieker dat zie ik nu al
cowboys zijn gayquote:
Opkankeren vriend... Ik heb het over outlaws, niet over cowboys...quote:
Jij ook bedanktquote:Op woensdag 25 november 2009 00:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Sinds een paar dagen gaat het joinen bij MW2 lastiger. Als ik alleen een game probeer te vinden geen probleem, maar wil ik bijv met een groep fokkers spelen kan ik soms lastig joinen. heb echter helemaal niks aangepast aan de setup, dus vind het maar vreemd dat het nu iets minder gaat.
Jongens, bedankt voor de vele invites
Heb je het over deel 1 of 2 ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben overigens verslaafd aan Call of Juarez wat een toffe singleplayer![]()
Eindelijk een keer geen machinegeweren maar alleen rifles en revolvers
Echte mannen spelen deel 2!quote:
quote:
Wat hij zegt. 12.50 bij de FRSquote:Op woensdag 25 november 2009 08:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echte mannen spelen deel 2!
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ
gaan we dit weekend lego batman spelen
Kan niet helaasquote:Op woensdag 25 november 2009 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ
gaan we dit weekend lego batman spelen
Heb hem al uitgespeeld! Vooral de rifles zijn tofquote:Op woensdag 25 november 2009 09:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt. 12.50 bij de FRS![]()
Het is zo heerlijk fout, met zo'n vreselijk voorspelbaar spaghetti western verhaal
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:41 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand bekend met de turtle beach xlc?
Ziet er wel nice uit en is cheap, wil zo is gaan kijken of het me bevalt om met een headset te gamen.
[ afbeelding ]
Ik hoop het, er mogen van mij best wat meer wild west spellen komenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan niet helaas
[..]
Heb hem al uitgespeeld! Vooral de rifles zijn tof![]()
Denk wel dat dat spel van Rockstar nog beter gaat worden![]()
Ik heb hem net ook een poos gespeeld maar wou eerst afhaken bij die tutorial maar toch maar even door gedaan en toen de campaign en dat is tof iddquote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:
met die tropico demo krijg je wel waar voor je geldben nu al bijna 2 uur bezig
"e:Red Dead Redemption confirmed for April
Rockstar confirmed Red Dead Redemption for an April 2010 release today, having previously said it would ship in the first half of next year.
The news came from a general mailout on the western adventure.
A new trailer’s slated to release next Tuesday.
quote:Confirmed: Dead Space 2 reveal Dec 22
Dead Space 2 will be officially revealed on December 22, another magazine has confirmed.
Yesterday Official PlayStation Magazine made a subtle tease that we'll be seeing the EA horror sequel in its next issue, but now Xbox World 360 has practically let the hounds off the leash.
The Next Month page in its latest issue features a not-so-subtle 'teaser' featuring a big picture of Dead Space protagonist Isaac and a dirty great '2' in the series font.
"One of 2010's biggest sequels. Next issue," the accompanying text reads
Of course this isn't the first we've heard about the not-so-secret sequel: a few weeks ago an EA job ad revealed that the 360 and PS3 follow-up is currently in pre-production with the "core" original team and is said to feature online multiplayer.
Only a few weeks to go...
Dead Space was vet! op easyquote:
Dead Spacequote:
Heb je ook de missie's van de boeven gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |