QFTquote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haal nog meer punten en meteen Shadow Complex
Is volgens mij inherent aan de 360. PS3 Media Server transcode volgens mij de filmpjes naar .wmv toe zodat de 360 ze kan afspelen, maar de 360 pakt geen .wmv met 5.1 als ik het goed heb. Gaat m niet worden dus!quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik use PS3 media server maar het lukt me niet om 5.1 geluid eruit te krijgen. 5.1 werkt prima op mijn versterker (360 is aangesloten via optical). Games in 5.1 ook geen probleem maar zodra ik DVD vanaf mijn desktop stream (.ISO of Video_TS) schakelt ie automatisch over naar stereo.
Iemand een oplossing??
Ik zie overal dat PS3MS wel 5.1 af kan spelen (zelfs DTS) dus het MOET kunnenquote:Op maandag 30 november 2009 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is volgens mij inherent aan de 360. PS3 Media Server transcode volgens mij de filmpjes naar .wmv toe zodat de 360 ze kan afspelen, maar de 360 pakt geen .wmv met 5.1 als ik het goed heb. Gaat m niet worden dus!
PS3MS kan het wel, je 360 niet. Die accepteert het gewoon niet, tenzij het een echte DVD is die je erin stopt of een game. Van een filmpje op je computer wil hij het niet hebben,quote:Op maandag 30 november 2009 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie overal dat PS3MS wel 5.1 af kan spelen (zelfs DTS) dus het MOET kunnen
Dat.zuigtquote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
PS3MS kan het wel, je 360 niet. Die accepteert het gewoon niet, tenzij het een echte DVD is die je erin stopt of een game. Van een filmpje op je computer wil hij het niet hebben,
quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, help.
Ik heb mijn Play & Charge Kit aan m'n wireless controller gehangen, maar weet nu niet meer hoe ik hem eraf moet halen. Hij zit behoorlijk vast, dus ben nogal angstig flink eraan te gaan zitten rukken. Kan iemand mij dus aan een uitleg (of plaatjes!) helpen?
Naja je mist gewoon wel wat mogelijkheden, zoals de XBLA spellen waar echt wel wat toppers tussen zitten. Interesseert je dat niet dan hoef je m inderdaad helemaal niet te hebben, maakt amper wat uit dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Roeni3 het volgende:
Merci! Ik voel me een vreselijke noob op Xbox-gebied.
Er is overigens volgens mij nog wel wat onenigheid over het nut van een HD, of niet? Dat je savegames uiteindelijk geen ruimte meer hebben begrijp ik (en dat hij essentieel is voor zaken als muziek en films etc), maar verder...?
CoD:MW2 is overigens echt een bruut spel inderdaad; gisteren met m'n huisgenoot 1 vs 1 gespeeld, heerlijk.
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zei ik ook al!
Maar volgens mij moet als je een 120gb koopt er wel een transfer cable bij zitten!
Binnenkort maar eens indiana jones 2 zien te fixen!
ik heb deel 1 hier ook nog liggen, ga die nog wel ff eerst doen :p!quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?
Het gaat om een Elite schijf, die niet is meeverkocht in het pakket van de consoloe. Ik vraag me dus af of ik dan wel recht heb op zo'n transfer kit. Nu geen tijd, maar binnenkort eens Microsoft bellen dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zei ik ook al!
Maar volgens mij moet als je een 120gb koopt er wel een transfer cable bij zitten!
Binnenkort maar eens indiana jones 2 zien te fixen!
Heb alleen geen cc :/
dus je hebt die hdd apart gekocht?quote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Het gaat om een Elite schijf, die niet is meeverkocht in het pakket van de consoloe. Ik vraag me dus af of ik dan wel recht heb op zo'n transfer kit. Nu geen tijd, maar binnenkort eens Microsoft bellen dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, help.
Ik heb mijn Play & Charge Kit aan m'n wireless controller gehangen, maar weet nu niet meer hoe ik hem eraf moet halen. Hij zit behoorlijk vast, dus ben nogal angstig flink eraan te gaan zitten rukken. Kan iemand mij dus aan een uitleg (of plaatjes!) helpen?
Dat doen ze wel jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat was de eerste keer hier ook!
Heb het toen met me fietssleutel gedaan!
Btw weet er iemand of ze ook los accu packs verkopen?
blijkt wel idd! Kan ze beter bij bart smit bestellen dan :/!quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel ja
http://www.budgetgaming.n(...)y+pack_hardware.html
Maar wel duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |