goedkoop maakt me niet uit , als die maar werkt met een amerikaanse account en het moet snel zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ebay blijft het goedkoopst met xbox live, maar soms moet je wel moeite doen en bieden.
Toevallig zijn onlangs de achievements vrijgegeven, dus de release lijkt in zicht zou je zeggen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:29 schreef badboynova het volgende:
iemand al rogue warrior ergens te koop gezien
http://www.roguewarrior.com/
Ging gisteren knap *** he met MW2quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ebay blijft het goedkoopst met xbox live, maar soms moet je wel moeite doen en bieden.
Had je al een chille Shadow Complex item guide gevonden?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toevallig zijn onlangs de achievements vrijgegeven, dus de release lijkt in zicht zou je zeggen.
Nog niet naar gekeken. Heb jij er direct een voor me?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had je al een chille Shadow Complex item guide gevonden?
Ik had een geweldige, maar na hem 6 uitgespeeld te hebben heb ik hem uit mn bookmarks gehaaldquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken. Heb jij er direct een voor me?
Hoe zit dat trouwens. Is het mogelijk dat ik weer helemaal in de eerste levels terug kan keren? Zou wel zo fijn aangezien ik de items niet eerder wil verzamelen totdat ik de map in zijn volledigheid heb unlocked.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik had een geweldige, maar na hem 6 uitgespeeld te hebben heb ik hem uit mn bookmarks gehaald
Ik zal nog even kijken
Je kan op elk moment in de game gewoon backtracken overal langs, dat is ook wel nodig aangezien er in de beginstukken van het level items verstopt zitten waar je alleen bij kan als je de nieuwere upgrades hebt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens. Is het mogelijk dat ik weer helemaal in de eerste levels terug kan keren? Zou wel zo fijn aangezien ik de items niet eerder wil verzamelen totdat ik de map in zijn volledigheid heb unlocked.
Hij's fijn. Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan op elk moment in de game gewoon backtracken overal langs, dat is ook wel nodig aangezien er in de beginstukken van het level items verstopt zitten waar je alleen bij kan als je de nieuwere upgrades hebt.
http://www.jackpattillo.com/shadowcomplex/
Dit is de chille guide, elk item waar je op klikt linkt naar een youtube filmpje van hoe je er bij komt
Wat zijn we toch geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ging gisteren knap *** he met MW2![]()
Moest zo lachen toen je stopte en ik hoorde je nog zeggen tegen je huisgenoot(?) wat een waardeloos team
(volgende keer eerst je mic uit?)
LOL was nie me huisgenootquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ging gisteren knap *** he met MW2![]()
Moest zo lachen toen je stopte en ik hoorde je nog zeggen tegen je huisgenoot(?) wat een waardeloos team
(volgende keer eerst je mic uit?)
1 decemberquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toevallig zijn onlangs de achievements vrijgegeven, dus de release lijkt in zicht zou je zeggen.
Was idd al een keer voorbij gekomenquote:
ga ODST doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was idd al een keer voorbij gekomen
Maar ff iets anders, mensen die MW2 gaan doen vanavond?
Kut weer, geen zin in de kroeg, Vriendin is de deur uit
of je gaat een pak rammel uit delen met ufc2009, bij gebrek aan een burka smaaaaaaaaaa 'tjequote:
Bonkersquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:11 schreef badboynova het volgende:
zonder xtival had ik deze misschien gemist
have fun game, you guys
ik kijk er ook naar. aan de ene kant slaat het nergens, op maar aan de andere kant is het wel grappigquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bonkers![]()
Wie kijkt hier trouwens The Guild? Die eps kun je downloaden op xbox live en dat is tofffff
Ik vind het echt vetquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik kijk er ook naar. aan de ene kant slaat het nergens, op maar aan de andere kant is het wel grappig
Dankje SFquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Liedje erbij dan AQ
Dus ook als het er niet bij staat zoals hier:quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Alles wat je nu koopt is met Jasper set, dus maak je daar geen zorgen over.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dus ook als het er niet bij staat zoals hier:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Gaming_X360/7114651/
quote:
zeg dat niet te snel!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Alles wat je nu koopt is met Jasper set, dus maak je daar geen zorgen over.
is dat zo???quote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef maess het volgende:
elke elite is japser, ( hdmi poort op mobo, anyone? )
Nee hoor, de eerste versies met HDMI poorten waren Falcons dacht ik, met nog de normale 90 Mn chips. Verder waren dacht ik wel bijna alle nieuwe 360 consoles Jaspers, gewoon even googlen vanaf welke productiedatum de Jaspers in de Elite zaten.quote:Op zondag 29 november 2009 01:32 schreef maess het volgende:
elke elite is japser, ( hdmi poort op mobo, anyone? )
haha toch 2 goeie games van dit moment erbij zitten!quote:Op zondag 29 november 2009 10:23 schreef Roeni3 het volgende:
Gisteren Xbox360 Arcade (Rock Band edition) gekocht, met extra controller, Cod:MW2 gratis erbij en Assassins Creed 2 er zelf bij gekocht.
Ben 4 jaar na m'n middelbare school weer een nerd geworden.![]()
Mja, wil hem echt puur als game-machine gebruiken en hoef bijv ook geen Live! oid. Dan is een HD toch niet echt nodig, of...?quote:Op zondag 29 november 2009 10:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha toch 2 goeie games van dit moment erbij zitten!
Btw ik zou kijken voor een harde schijf, nog meer plezier!
Zijn ze daar heel de dag voor die prijs?! In dat geval pik ik ze allebei op later vandaagquote:Op zondag 29 november 2009 12:24 schreef lkb9000 het volgende:
aaaaaaaa het is zo moeilijk om zo niet ff forza3 en mw2 te halen voor 35 per stuk bij de mediamarkt zo
je moet toch je spellen opslaan?quote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, wil hem echt puur als game-machine gebruiken en hoef bijv ook geen Live! oid. Dan is een HD toch niet echt nodig, of...?
Alleen tussen 3 & 4quote:Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zijn ze daar heel de dag voor die prijs?! In dat geval pik ik ze allebei op later vandaag
Savegames sla je toch op die 256 mb op die je erbij krijgt?quote:Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet toch je spellen opslaan?
quote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, wil hem echt puur als game-machine gebruiken en hoef bijv ook geen Live! oid. Dan is een HD toch niet echt nodig, of...?
Demo's, DLC en XBLA games zijn echt de moeite waardquote:Op zondag 29 november 2009 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, ik ga vooral samen met vrienden op de bank spelen; Live vind ik dan dus niet nodig.quote:Op zondag 29 november 2009 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke, een echte game machine maar geen live?
Iets snap ik nu niet
Ik had 3 jaar terug met Oblivion al 300+ MB aan savegamesquote:Op zondag 29 november 2009 12:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Savegames sla je toch op die 256 mb op die je erbij krijgt?
Een externe HD kan je alleen voor media gebruiken, niet voor games en saves.quote:Op zondag 29 november 2009 13:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, ik ga vooral samen met vrienden op de bank spelen; Live vind ik dan dus niet nodig.
Heb al wel gelezen dat je erg makkelijk een externe HD kunt aansluiten, wat natuurlijk altijd handig is.
En wat is DLC?
DownLoad Content. Extra's die je later aan de game toevoegen. Dit kunnen extra's missies in singleplayer zijn, extra maps in multiplayer. Maar ook extra auto's, wapens, characters enz enz.quote:Op zondag 29 november 2009 13:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Uhm, ik ga vooral samen met vrienden op de bank spelen; Live vind ik dan dus niet nodig.
Heb al wel gelezen dat je erg makkelijk een externe HD kunt aansluiten, wat natuurlijk altijd handig is.
En wat is DLC?
Das dan toch vreemd dat ik al mijn save games op mijn HD hebquote:Op zondag 29 november 2009 13:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een externe HD kan je alleen voor media gebruiken, niet voor games en saves.
DLC= Downloadable Content. Uitbreidingen voor gamesEn dus ook bijvoorbeeld extra nummers voor Rock Band!
Vooral arcade games zijn tof, met als grote topper Shadow Complex
Op een externe harde schijf?quote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das dan toch vreemd dat ik al mijn save games op mijn HD heb
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 29 november 2009 14:28 schreef KneusTeun het volgende:
Met een kabeltje van paar euro kan je van al je shit een back-up maken. Ook op je pc etc.
Dat soort spelen is idd heel veel praten en soms wat actiequote:Op zondag 29 november 2009 17:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ben mass effect weer aan t spelen, had t nooit echt gespeeld. t verhaal is wel leuk maar gaat er nog iets gebeuren verder? zit tot nu toe alleen met mensen te praten, irritant lang in liften te staan en dat schieten is ook niet echt tof. heb nu net die normandy gekregen. blijft t zo saai?
dan kap ik er maar weer mee.quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat soort spelen is idd heel veel praten en soms wat actie![]()
Maar dat is juist tof
iedereen is dan idd hysterischquote:Op zondag 29 november 2009 17:04 schreef torn_Machina het volgende:
Vanmiddag naar de mediamarkt in zwolle geweest. Ze hadden van 3 tot 4 een aantal games voor alle consoles voor 35 euro. Wat een gekkenhuis was het daar, net of het niets kost.![]()
Gelukkig was ik er iets over 2 en kon ik gewoon wat games nog uit de schappen halen. Alleen voor een wii game moest ik in de rij gaan staan.
Nu ben ik dus Assassins Creed 2/Modern warfare 2/Ratchet and Clank: a crack in time en Tales of Symphonia 2 rijker.
Ik ben ook zo impulsief.![]()
Wat mij wel opviel was het hoge aantal 13-jarigen die met Modern Warfare 2 rondliepen. Ik heb nog de zegen gehad dat ik een zo'n knulletje geweigerd heb zien worden bij de kassa.
Zeker Peggle die is super tof maar komt er morgen niet een nieuwe aanbieding? Want dan is peggle weer 800 punten dus die zou je nu dan nog even moeten kaufen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Fsmxi het volgende:
Ga morgen all Fronts halen voor gears en houd 400 (naja, 500) punten over. Zat zelf te denken aan Doom of Peggle. Iemand overtuigende argument/andere toffe arcade game voor 400?
Ik heb Doom ook maar die valt toch tegenquote:Op zondag 29 november 2009 22:24 schreef Fsmxi het volgende:
O, was dat weer zo'n gold aanbiedingMijn gamertag staat door destijdse haast op Amerika ingesteld in plaats van NL, dus heb ik een extra silver account om punten op te zetten. (Sowieso achterlijk dat live wel vanuit ieder land werkt, maar punten niet. En dat Microsoft blijkbaar niet gelooft in emigreren...)
Naja, dan wordt het toch Doom. Lekker ouderwets knallen
Haal nog meer punten en meteen Shadow Complexquote:Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef Fsmxi het volgende:
Ik ga morgen pas die punten halen, dus dat zit er niet inAnders bewaar ik misschien de overgebleven punten. Wat ik trouwens ook al slecht vind is dat je gold moet hebben om indie games te downloaden blijkbaar
QFTquote:Op zondag 29 november 2009 22:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Haal nog meer punten en meteen Shadow Complex
Is volgens mij inherent aan de 360. PS3 Media Server transcode volgens mij de filmpjes naar .wmv toe zodat de 360 ze kan afspelen, maar de 360 pakt geen .wmv met 5.1 als ik het goed heb. Gaat m niet worden dus!quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik use PS3 media server maar het lukt me niet om 5.1 geluid eruit te krijgen. 5.1 werkt prima op mijn versterker (360 is aangesloten via optical). Games in 5.1 ook geen probleem maar zodra ik DVD vanaf mijn desktop stream (.ISO of Video_TS) schakelt ie automatisch over naar stereo.
Iemand een oplossing??
Ik zie overal dat PS3MS wel 5.1 af kan spelen (zelfs DTS) dus het MOET kunnenquote:Op maandag 30 november 2009 00:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is volgens mij inherent aan de 360. PS3 Media Server transcode volgens mij de filmpjes naar .wmv toe zodat de 360 ze kan afspelen, maar de 360 pakt geen .wmv met 5.1 als ik het goed heb. Gaat m niet worden dus!
PS3MS kan het wel, je 360 niet. Die accepteert het gewoon niet, tenzij het een echte DVD is die je erin stopt of een game. Van een filmpje op je computer wil hij het niet hebben,quote:Op maandag 30 november 2009 09:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zie overal dat PS3MS wel 5.1 af kan spelen (zelfs DTS) dus het MOET kunnen
Dat.zuigtquote:Op maandag 30 november 2009 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
PS3MS kan het wel, je 360 niet. Die accepteert het gewoon niet, tenzij het een echte DVD is die je erin stopt of een game. Van een filmpje op je computer wil hij het niet hebben,
quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, help.
Ik heb mijn Play & Charge Kit aan m'n wireless controller gehangen, maar weet nu niet meer hoe ik hem eraf moet halen. Hij zit behoorlijk vast, dus ben nogal angstig flink eraan te gaan zitten rukken. Kan iemand mij dus aan een uitleg (of plaatjes!) helpen?
Naja je mist gewoon wel wat mogelijkheden, zoals de XBLA spellen waar echt wel wat toppers tussen zitten. Interesseert je dat niet dan hoef je m inderdaad helemaal niet te hebben, maakt amper wat uit dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:00 schreef Roeni3 het volgende:
Merci! Ik voel me een vreselijke noob op Xbox-gebied.
Er is overigens volgens mij nog wel wat onenigheid over het nut van een HD, of niet? Dat je savegames uiteindelijk geen ruimte meer hebben begrijp ik (en dat hij essentieel is voor zaken als muziek en films etc), maar verder...?
CoD:MW2 is overigens echt een bruut spel inderdaad; gisteren met m'n huisgenoot 1 vs 1 gespeeld, heerlijk.
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zei ik ook al!
Maar volgens mij moet als je een 120gb koopt er wel een transfer cable bij zitten!
Binnenkort maar eens indiana jones 2 zien te fixen!
ik heb deel 1 hier ook nog liggen, ga die nog wel ff eerst doen :p!quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?
Het gaat om een Elite schijf, die niet is meeverkocht in het pakket van de consoloe. Ik vraag me dus af of ik dan wel recht heb op zo'n transfer kit. Nu geen tijd, maar binnenkort eens Microsoft bellen dan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat zei ik ook al!
Maar volgens mij moet als je een 120gb koopt er wel een transfer cable bij zitten!
Binnenkort maar eens indiana jones 2 zien te fixen!
Heb alleen geen cc :/
dus je hebt die hdd apart gekocht?quote:Op maandag 30 november 2009 15:24 schreef _Ollie het volgende:
[..]
Het gaat om een Elite schijf, die niet is meeverkocht in het pakket van de consoloe. Ik vraag me dus af of ik dan wel recht heb op zo'n transfer kit. Nu geen tijd, maar binnenkort eens Microsoft bellen dan.
quote:Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, help.
Ik heb mijn Play & Charge Kit aan m'n wireless controller gehangen, maar weet nu niet meer hoe ik hem eraf moet halen. Hij zit behoorlijk vast, dus ben nogal angstig flink eraan te gaan zitten rukken. Kan iemand mij dus aan een uitleg (of plaatjes!) helpen?
Dat doen ze wel jaquote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat was de eerste keer hier ook!
Heb het toen met me fietssleutel gedaan!
Btw weet er iemand of ze ook los accu packs verkopen?
blijkt wel idd! Kan ze beter bij bart smit bestellen dan :/!quote:Op maandag 30 november 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel ja
http://www.budgetgaming.n(...)y+pack_hardware.html
Maar wel duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |