Ik ben er ook 1 kwijt, maar ik game zelf altijd met de batterypack en als een 2e speler meedoet heb ik daar normale batterijen voor, en die houden het wel lang vol.quote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
blijkt wel idd! Kan ze beter bij bart smit bestellen dan :/!
Nja ben er 1tje kwijt, en om hele tijd met batterijen te werken
quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Dirt 2 en Forza3 komen dankzij Zavvi deze kant op!En dat terwijl ik nog steeds wacht op mn Grid die ik 2 weken geleden voor een tientje besteld heb
Je zou bijna denken dat ik een racefan ben!
Wanneer koop jij Shadow Complex eens aqqqqqie?quote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook wel leuk maar hij is wel anders dan de voorgaande spellen ofniet?
ik kreeg volgens mij ook een wazig merk erbij :/!quote:Op maandag 30 november 2009 17:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben er ook 1 kwijt, maar ik game zelf altijd met de batterypack en als een 2e speler meedoet heb ik daar normale batterijen voor, en die houden het wel lang vol.
Viel me trouwens op dat de zwarte controller uit engeland geleverd werd met Duracell batterijen, ipv Energizer in nederland. VET INTERESSANT!
quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ga je dan een mooie spankmobile bouwen?
Als die ooit als deal of the week komtquote:Op maandag 30 november 2009 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wanneer koop jij Shadow Complex eens aqqqqqie?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als die ooit als deal of the week komt
quote:
Ik heb zojuist bij Chear de Xbox 360 Elite besteld, maar nu heb ik aan jullie een vraag:quote:Heeft iemand enig idee of deze Xbox 360 een Jasper-chipset bevat:
http://www.chear.nl/Chear_Gaming/Gaming_X360/7114651/
Het staat namelijk niet bij de omschrijving..
En voor de mensen die goedkoop aan de nieuwe games willen komen:
http://www.zavvi.com/offers/mega-monday/mega-monday-games.list
Deze aanbiedingen gelden alleen vandaag.
True maar ik wacht toch ffquote:
heb je gta 4 ook gedaan? En uit?quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Pimsterr het volgende:
ik zie fifa 10 voor 30 euro, ik zie episodes from libert city voor 22 euro.
twijfel twijfel...
ik haal em wel een keer,quote:Op maandag 30 november 2009 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb je gta 4 ook gedaan? En uit?
Dan zou ik sowieso voor episodes gaan!
Wait what? 25 euro voor 12 maand live?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
US ebay, 25 euro. maar zal strax is nakijken of idd niet gewoon 12 maanden was, ik dacht dat bij de advertentie stond 12+1.
de vorige was echt een schijtspel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Prince of Persia: The Forgotten Sands aangekondigd
quote:Op maandag 30 november 2009 18:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb zojuist bij Chear de Xbox 360 Elite besteld, maar nu heb ik aan jullie een vraag:
Hoe kan ik - zonder de Xbox uit de verpakking te halen - zien of het een Jasper-chipset model is?
Want als dat niet het geval is stuur ik hem direct terug.
Retourneren
Mocht je bij nader inzien toch liever een ander modelletje gehad willen hebben of zo – je weet het niet – stuur wat je hebt dan binnen dertig dagen na aankoop terug naar Chear! Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor ruilen of restitutie in aanmerking. Je zou er zelf ook niet op zitten te wachten om een tweedehands ding te ontvangen, wel dan? Klik hier voor de procedure.
Heb me prima vermaakt met het vorige deel dus ik kijk hier wel naar uit. Alleen één ding baart mij wel zorgen:quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef Wessiej het volgende:
Prince of Persia: The Forgotten Sands aangekondigd
RS: Vegas II taferelen all over again?quote:Today Ubisoft announced that Prince of Persia: The Forgotten Sands™ video game is in development and is scheduled to be released May 2010 for consoles and handhelds.
Thanks!quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
er zit een klein klepje op de doos die je zo open kan maken waardoor je de productie datum op de xbox kan zien staan . soms moet je wel ff de console iets verschuiven want hij kan er net buiten vallen .
dan kan je zo zien waneer die gemaakt is en dan even op internet zoeken of het een jasper is met die datum of niet .
dat spel kan je nog met je tenen spelen, zo makkelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt met het vorige deel dus ik kijk hier wel naar uit. Alleen één ding baart mij wel zorgen:
Jij hebt de achievement/trophy voor minder dan 100 Elika reddingen? Zo nee, dan mag je niet huilen over de moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 30 november 2009 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat spel kan je nog met je tenen spelen, zo makkelijk.
check de doos aan de onderkantquote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef RJP95 het volgende:
Ik heb hier een aparte topic over gemaakt maar die werd op slot gezet en ik werd doorverwezen naar deze, dus hier alsnog.
Hoelang gaat de Xbox 360 nog mee???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |