Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
ik had ook kipquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was net zo bezig met het eten dat ik nog wilde posten in het oude topic
Ik ook niet vandaagquote:
woensdag kipdagquote:
flesquote:
PWNEDquote:Op woensdag 25 november 2009 19:04 schreef wel.o.k het volgende:
pff, modern warfare 2 aan het installeren.
vroeger duurde het lang omdat de diskettes niet snel waren, nu duurt het lang omdat het zoveel is.
jij kwam toch naar hierquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet vandaagGaat niet meer gebeuren ook
Mijn macaroni is nu klaar, dus ik ga ook eens etenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was net zo bezig met het eten dat ik nog wilde posten in het oude topic
ja toevallig wel, hoezo?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
nijns heb jij vandaag ook kip op?
Ketjap kip met gekruide aardappels en groentequote:Op woensdag 25 november 2009 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat had jij met kip Fha ?
dan hoor je er ook bijquote:
zelf gemaakte kip of kant en klaar ?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ketjap kip met gekruide aardappels en groente
Ik heb nog nooit een kip zelf gemaaktquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
zelf gemaakte kip of kant en klaar ?
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kip zelf gemaaktJij wel dan?
Ik heb zelf de filet in stukjes gesneden, in de ketjap gedonderd en gebakken jaquote:Op woensdag 25 november 2009 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
klopt maar je begrijpt wel wat ik bedoel
en nog een lepeltje sambal door de ketjapquote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb zelf de filet in stukjes gesneden, in de ketjap gedonderd en gebakken ja
wokjequote:
Nee. Overmorgen weer vis met sambalquote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nog een lepeltje sambal door de ketjap
ik kan wel bijna zelf mieren makenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kip zelf gemaaktJij wel dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
sambal moet je later toevoegen, anders gaat de scherpte eraf.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nog een lepeltje sambal door de ketjap
Hoe is het nou?quote:
Dat gaat hier van de week ook nog gebeurenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Boerenkool met worst in de magno duwen
Zal ik morgen ook eens doenquote:
Owja, dat is morgen weerquote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook eens doenEen lekker Indo-Belgisch frietje saté bij de snack attack
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook eens doenEen lekker Indo-Belgisch frietje saté bij de snack attack
Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon stoppen met posten als ik er niet ben? Ik ga namelijk niet terug lezen
als je kip hebt gegeten hoor je er bij anders niet.quote:
bolle ookquote:Op woensdag 25 november 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik chipjes pakkenen op eten natuurlijk.
we hebben het eigenlijk alleen maar over eten gehadquote:Op woensdag 25 november 2009 20:39 schreef Pien85 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon stoppen met posten als ik er niet ben? Ik ga namelijk niet terug lezen
zo ietsquote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je kip hebt gegeten hoor je er bij anders niet.
dat is het wel een beetje
ze gaat bolle toch niet opetenquote:
Ik ben net ook al 3 liter bloed verloren door haarquote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze gaat bolle toch niet opeten
Die zal de kruimels wel oplikken jaquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben net ook al 3 liter bloed verloren door haarIk zou er niet zeker van zijn hoor
marcquote:
Dat was uit liefdequote:Op woensdag 25 november 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net ook al 3 liter bloed verloren door haarIk zou er niet zeker van zijn hoor
quote:
dus LL is ook 3 liter bloed kwijtquote:
met deze TT zou in de woonkamer ook kunnenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Of overdag, of 's middags. Voornamelijk voor in de slaapkamer
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met deze TT zou in de woonkamer ook kunnen
Oh... ik heb getwittert dat ik zin heb in kip... mag dat ook?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je kip hebt gegeten hoor je er bij anders niet.
dat is het wel een beetje
* MPG eet meequote:Op woensdag 25 november 2009 20:48 schreef Fha het volgende:
En nu ga ik chipjes pakkenen op eten natuurlijk.
Ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Muck het volgende:
Ik heb nu wel kip, mag ik weer meedoen?
Das geen goeie combi met chipsquote:
in jou geval keur ik het goed.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Muck het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:29 schreef Muck het volgende:
ken bestquote:
Yesquote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in jou geval keur ik het goed.
[..]
![]()
![]()
Dan eet ik de chips van Fha wel op.quote:
Nee. Ik krijg op woensdag geen eten meerquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg op woensdag geen eten meer.
Ben je stout geweest?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg op woensdag geen eten meer.
Je had het ook niet kunnen doen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef FFSletop het volgende:
Net zelf een zwaar ontstoken puist weggehaald
echt, dat was geen antipuistenbehandeling, dat was automutilatie.![]()
Neequote:
Jaquote:
het deed al pijn als ik even over dat ding wreefquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Je had het ook niet kunnen doen natuurlijk.
waarom?quote:
Trekzalf en wachten tot hij zelf weg gaatquote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef FFSletop het volgende:
[..]
het deed al pijn als ik even over dat ding wreefhij moest er echt uit.
Er komt straks koudvuur op en dan builenpest en zoquote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Trekzalf en wachten tot hij zelf weg gaatKlinkt een beetje als een steenpuist trouwens, die moet je al helemaal niet zelf gaan opereren
ik weet hoe een steenpuist eruit ziet. Maar hij was nog niet helemaal weg dus heb ik er maar wat zalf opgedaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Trekzalf en wachten tot hij zelf weg gaatKlinkt een beetje als een steenpuist trouwens, die moet je al helemaal niet zelf gaan opereren
Ja jum, pepernoten met puisten smurriequote:Op woensdag 25 november 2009 21:57 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik weet hoe een steenpuist eruit ziet. Maar hij was nog niet helemaal weg dus heb ik er maar wat zalf opgedaan.
Overigens, wie wil pepernoten? Heb nog een halve zak over en ze zijn niet te versmaden
Dat spul is al lang in het rioolquote:Op woensdag 25 november 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jum, pepernoten met puisten smurrie
Kwee nietquote:Op woensdag 25 november 2009 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom?
paste je niet meer op de luxaflex?
* Muck schuift dan toch maar een stukje kip die kant op, en trekt gauw haar hand terug voor ze een vinger moet missenquote:
Oh hahahaquote:
een bekende struikrover, ook wel Bob jeGeldofjelevenquote:
Mmmmmmmmmmmmkiepquote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck schuift dan toch maar een stukje kip die kant op, en trekt gauw haar hand terug voor ze een vinger moet missen
Grappig!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
een bekende struikrover, ook wel Bob jeGeldofjeleven
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
MmmmmmmmmmmmkiepMet vinger
![]()
Omnomnom.
Ik zag je sokken, er zit een gat inquote:
en dan zeggen dat ik de SC wel weet te vindenquote:
jjdjjjjjjquote:Op woensdag 25 november 2009 22:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
en dan zeggen dat ik de SC wel weet te vinden![]()
Ouwe baggeraar
nicequote:Op woensdag 25 november 2009 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
door mijn examen morgen kan ik een uur uitslapen
Je leeft nogquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k heeft wekker gezet en gaat laptop uit doen
Muck leeft nog. Ze heeft me net nog met gevaar voor eigen leven een stuk kip gevoerdquote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je leeft nog!
Ik vroeg al aan TJ of je nog leefde
Goed om te horenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck leeft nog. Ze heeft me net nog met gevaar voor eigen leven een stuk kip gevoerd.
amperquote:Op woensdag 25 november 2009 22:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je leeft nog!
Ik vroeg al aan TJ of je nog leefde
Wat een held is het eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef MPG het volgende:
Muck leeft nog. Ze heeft me net nog met gevaar voor eigen leven een stuk kip gevoerd.
Jij dood, je batterij doodquote:Op woensdag 25 november 2009 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
amper
en nu is mijn batterij ook zowat dood
en daarmee heb je een plaatsje in mijn testament veroverdquote:
Muck is inderdaad een heldquote:
onkruid vergaat nietquote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Jij dood, je batterij doodhet zit je dan ook gewoon niet mee
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
een bekende struikrover, ook wel Bob jeGeldofjeleven
Zelfkennis.quote:
opladen?quote:
Hoijequote:
Kipfingersquote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck schuift dan toch maar een stukje kip die kant op, en trekt gauw haar hand terug voor ze een vinger moet missen
Dat is lang geleden! Die maakte mama vroeger altijd als we gingen friturenquote:
KipFhingers waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan we eten op onze first date Fhaakelief?
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan we eten op onze first date Fhaakelief?
Ja wie weetquote:
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooie tijd om dat te gaan doen wat ik al drie kwartier bijna zit te doen: slapen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k heeft wekker gezet en gaat laptop uit doen
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:42 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooie tijd om dat te gaan doen wat ik al drie kwartier bijna zit te doen: slapen.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben dus niet als enigste overgebleven
Dat denk ik wel. Voor indah is het nog wat te vroeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
andere marc zal ook wel zo verschijnen
die heeft de 2de helft van de nachtdienstquote:Op woensdag 25 november 2009 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Voor indah is het nog wat te vroeg.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 115 goldfinger1963
02. 061 wel.o.k
03. 041 MPG
04. 037 Ladylike
05. 035 Fha
06. 028 Muck
07. 028 Dr_Flash
08. 019 DaMart
09. 015 Pien85
10. 011 Kuukske
11. 011 FFSletop
12. 010 marcb1974
13. 008 vrolijke-frits
14. 008 indahnesia.com
15. 008 OA
16. 006 Ben.
17. 005 Nijns
18. 005 Klonk
19. 005 JJdJ1984
20. 004 sararaats
Reeks-statistieken!
Wat een dramaquote:Op donderdag 26 november 2009 08:18 schreef Ladylike het volgende:
Mn collega komt terug
rond een uur of 9 zal ze er wel zijn
Dir. heeft ineens beseft wat hij bijna liet lopen
Mogguh![]()
mogguhquote:
Het is net een soap hierquote:
ik zou loonsverhoging eisenquote:Op donderdag 26 november 2009 08:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
[..]
Het is net een soap hier
Ze loopt dus gisteren het gesprek in..
eerste 10 minuten is de dir alleen maar aant zeiken over dr werkhouding enzo en dat ie haar ontslaat..
vraagt: doe maar een voorstel..
waarop zij zegt: dat is jouw taak, zet maar wat op papier, ik reageer wel.
Hij krijgt telefoon
en daarna zegt ie ineens: we kunnen ook doen alsof niets gebeurd is
Echt![]()
![]()
Gaat ze ook doenquote:Op donderdag 26 november 2009 08:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik zou loonsverhoging eisen5% ofzulks
Jezus wat een strontmongool is die dir. van jou zegquote:Op donderdag 26 november 2009 08:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
[..]
Het is net een soap hier
eerste 10 minuten is de dir alleen maar aant zeiken over dr werkhouding enzo en dat ie haar ontslaat..
Hij krijgt telefoon
Echt![]()
![]()
Yep, that's himquote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een strontmongool is die dir. van jou zegGewoon puur mensen onder druk zetten en dreigen en uiteindelijk terugkrabbelen. Walgelijk figuur
hij heeft er zichzelf meequote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus wat een strontmongool is die dir. van jou zegGewoon puur mensen onder druk zetten en dreigen en uiteindelijk terugkrabbelen. Walgelijk figuur
met het ontslag?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij heeft er zichzelf mee
nee johquote:Op donderdag 26 november 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik nou het hele topic in mn eentje volspammen?
Eensch.quote:
Muckquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
[..]
Het is net een soap hier
Hij krijgt telefoon
Echt![]()
![]()
hoe kun je nou niets te doen hebben fok werkt toch gewoonquote:Op donderdag 26 november 2009 10:07 schreef Pien85 het volgende:
Oh great...Mijn ene afspraak heeft afgezegd, mijn andere afspraak is net een uur verschoven... En nu heb ik niks te doen
Nou, ik was van plan om de hele dag weg te zijn... en dat lukt nu dus nietquote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoe kun je nou niets te doen hebben fok werkt toch gewoon
heledag weg zijn ... heb je al naar buiten gekeken ?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, ik was van plan om de hele dag weg te zijn... en dat lukt nu dus niet
Weg hoeft toch niet persé buiten te zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heledag weg zijn ... heb je al naar buiten gekeken ?
Hoiquote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Hallow lieve binnenkomers
Ik was even aan het werk
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weg hoeft toch niet persé buiten te zijn?
skatjuhquote:
quote:
Amstelveen hier, en droog en n beetje bewolkt...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lijkt wel n8 hier in amsterdam
iets met bijlmer ... of zoquote:Op donderdag 26 november 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Amstelveen hier, en droog en n beetje bewolkt...
eerder zielig ipv armquote:
Whehequote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
eerder zielig ipv arm![]()
och ja it pays the bills
yupz helaas wel ...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WheheMaar daar werk je, I assume?
ow vertel vertelquote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je binnen kort nieuwe collega's ?
Dagelijkse traditiequote:
jij ookquote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet weg, enquete in elkaar draaien...
Fijna dag nog mensen
maar waarom moet dat hierquote:
hier ook.. mag rommelt en ik maak al speeksel aanquote:
bek houwequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef BrandX het volgende:
laatste vrije dagje vandaag. Een dagje werken (vergadering waar ik bij moet zijn) en dan weekend. Gelukkig. Even laatste restje bijtanken, wat goed lukt op zich.
En volgende week met een privétrainer aan mijn 20kg overgewicht werkenGericht, om over 3 maanden weer te kunnen boksen, en om over een jaar die 20kg kwijt te zijn.
ik woog vorig jaar om deze tijd ruim 20kg lichter. Wat shitzooi wel niet met een (zwakquote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ondergewicht
wat neuikequote:Op donderdag 26 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier ook.. mag rommelt en ik maak al speeksel aan
[..]
bek houwe
truequote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik woog vorig jaar om deze tijd ruim 20kg lichter. Wat shitzooi wel niet met een (zwak) mens kan doen.
je mag alleen vrij hebben als ik dat ook heb en dus niet jaloers op jou wordquote:
Omdat dat hier ontstaan is. Duh.quote:
drukdrukdrukdrukdrukquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ondergewicht
Ik wil ook.quote:
zoeen noob ben ik toch ook weer nietquote:
zoals ik al eerder tegen Flash zei: prioriteiten stellenquote:[..]
drukdrukdrukdrukdruk
werkwerkwekr![]()
Och wij kunnen iig eten wat we willenquote:[..]
Ik ook![]()
kom naar mestreech, krijg je kipburger van mequote:[..]
Ik wil ook.
ruilen?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
alleen merk ik dat ik door shitzooi NOG magerder word
Mja ik eet niet bij stress... ik stop met eten
dat is altijd gunstigquote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef FFSletop het volgende:
Scheikunde valt eindelijk eens uit, vrij na 2 uur
heb je tieten? dan welquote:
dan laat maar komenquote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is altijd gunstig
scheikunde viel bij mij nooit uit
wel wiskunde
naar economie en engels ging ik graag
lekkereleuke leraar
pics or it did not happenquote:
Pics or id didnt happenquote:
Dat heb ik met deze:quote:Op donderdag 26 november 2009 11:57 schreef FFSletop het volgende:
![]()
lach me nog steeds kapot om die video
quote:
Jullie zijn ergquote:
Tetten: Wat mannen willenquote:
Wazap Gf?quote:
Lunchen... goeie. Geen brood meer in huis, dus ik ga me maar eens aankleden en naar de bakker ofzoquote:
best wel jaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lunchen... goeie. Geen brood meer in huis, dus ik ga me maar eens aankleden en naar de bakker ofzo
Ook handig ivm naar werk gaan morgen
smakelijk en proficiat met je collegaquote:
thanx en thanxquote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk en proficiat met je collega
nou moet ie jouw nog vast aannemenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx en thanx
ben erg blij (beide gevallen weer)
BXquote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef BrandX het volgende:
ben er dus even weg van, aankleden en boodschappies doen
Laters.
quote:
dan die collega alles laten betalenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
collega had bniet op tijd besteld![]()
Sommige dingen gaan ook ALTIJD fout als je t aan een ander overlaat
Nee manquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan die collega alles laten betalen
ze is zeker ook nog blondquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manis kei lekker wijf stiekem
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manis kei lekker wijf stiekem
Nope, deze keer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is zeker ook nog blond
*proestquote:
Ik had een frikandelquote:
in die volgordequote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had een frikandel. En goulashsoep. En boterhammen.
goed ideequote:
en middagquote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het beste idee deze hele morgen
je moet nog wel brood gaan halen voor morgenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef BrandX het volgende:
ben niet naar buiten gegaan, het regende mij te hard
Ik heb dus maar een kom soep gemaakt
En eet nu vier mandarijntjes toe
jawel, maar donderdag is koopavondquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet nog wel brood gaan halen voor morgen
en zolang zal het niet blijven regenenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar donderdag is koopavond
Ik heb dus nog een uurtje of 7 de tijd
Snappie?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zolang zal het niet blijven regenen
Het was net even droog, had je toen maar moeten gaanquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar donderdag is koopavond
Ik heb dus nog een uurtje of 7 de tijd
quote:
marcquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was net even droog, had je toen maar moeten gaan
de snackattack laten zakkenquote:
Calorietjes afbranden jaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de snackattack laten zakken
hier nietquote:
dan moet je wel langer wandelenquote:
Hier werkt het hoor.quote:
dat is idd raarquote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
Hm,. hitmanpro zegt ook dat ik geen internet verbinding heb... Maar... Ik kan gewoon posten... MSN vindt ook dat ik geen internet heb... Hoe kan dat?
en?quote:
heb je misschien van de week een update van windows gehad ?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
En ik heb geen flauw idee waaromEn wat die 2 dingen met elkaar te maken hebben, ik gebruik al eeuwen geen IE meer...
Het is wel een effectief om ineens serieus genomen te worden door die betweters van een supportafdelingquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die ergens niet tevreden over zijn en dan ineens mijn supervisor gaan mee-CC'en in de mailwisseling mogen ter plekke doodvallen
Nee, net wel bij mn baas thuis met de laptop gezeten en geen internet gehad... misschien dat dat er iets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je misschien van de week een update van windows gehad ?
Fuck you, jij zou alles goed regelen voor mijquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die ergens niet tevreden over zijn en dan ineens mijn supervisor gaan mee-CC'en in de mailwisseling mogen ter plekke doodvallen
Dat zou jij toch doenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck you, jij zou alles goed regelen voor mij![]()
Ow en ik heb heppie dat mn collega dr weer is, kan nu eindelijk rondrennen en problemen oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |