eerder zielig ipv armquote:
Whehequote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
eerder zielig ipv arm![]()
och ja it pays the bills
yupz helaas wel ...quote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WheheMaar daar werk je, I assume?
ow vertel vertelquote:Op donderdag 26 november 2009 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je binnen kort nieuwe collega's ?
Dagelijkse traditiequote:
jij ookquote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet weg, enquete in elkaar draaien...
Fijna dag nog mensen
maar waarom moet dat hierquote:
hier ook.. mag rommelt en ik maak al speeksel aanquote:
bek houwequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef BrandX het volgende:
laatste vrije dagje vandaag. Een dagje werken (vergadering waar ik bij moet zijn) en dan weekend. Gelukkig. Even laatste restje bijtanken, wat goed lukt op zich.
En volgende week met een privétrainer aan mijn 20kg overgewicht werkenGericht, om over 3 maanden weer te kunnen boksen, en om over een jaar die 20kg kwijt te zijn.
ik woog vorig jaar om deze tijd ruim 20kg lichter. Wat shitzooi wel niet met een (zwakquote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ondergewicht
wat neuikequote:Op donderdag 26 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier ook.. mag rommelt en ik maak al speeksel aan
[..]
bek houwe
truequote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik woog vorig jaar om deze tijd ruim 20kg lichter. Wat shitzooi wel niet met een (zwak) mens kan doen.
je mag alleen vrij hebben als ik dat ook heb en dus niet jaloers op jou wordquote:
Omdat dat hier ontstaan is. Duh.quote:
drukdrukdrukdrukdrukquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ondergewicht
Ik wil ook.quote:
zoeen noob ben ik toch ook weer nietquote:
zoals ik al eerder tegen Flash zei: prioriteiten stellenquote:[..]
drukdrukdrukdrukdruk
werkwerkwekr![]()
Och wij kunnen iig eten wat we willenquote:[..]
Ik ook![]()
kom naar mestreech, krijg je kipburger van mequote:[..]
Ik wil ook.
ruilen?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
alleen merk ik dat ik door shitzooi NOG magerder word
Mja ik eet niet bij stress... ik stop met eten
dat is altijd gunstigquote:Op donderdag 26 november 2009 11:53 schreef FFSletop het volgende:
Scheikunde valt eindelijk eens uit, vrij na 2 uur
heb je tieten? dan welquote:
dan laat maar komenquote:
Dat heb ik nou nooitquote:Op donderdag 26 november 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is altijd gunstig
scheikunde viel bij mij nooit uit
wel wiskunde
naar economie en engels ging ik graag
lekkereleuke leraar
pics or it did not happenquote:
Pics or id didnt happenquote:
Dat heb ik met deze:quote:Op donderdag 26 november 2009 11:57 schreef FFSletop het volgende:
![]()
lach me nog steeds kapot om die video
quote:
Jullie zijn ergquote:
Tetten: Wat mannen willenquote:
Wazap Gf?quote:
Lunchen... goeie. Geen brood meer in huis, dus ik ga me maar eens aankleden en naar de bakker ofzoquote:
best wel jaquote:Op donderdag 26 november 2009 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lunchen... goeie. Geen brood meer in huis, dus ik ga me maar eens aankleden en naar de bakker ofzo
Ook handig ivm naar werk gaan morgen
smakelijk en proficiat met je collegaquote:
thanx en thanxquote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk en proficiat met je collega
nou moet ie jouw nog vast aannemenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx en thanx
ben erg blij (beide gevallen weer)
BXquote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef BrandX het volgende:
ben er dus even weg van, aankleden en boodschappies doen
Laters.
quote:
dan die collega alles laten betalenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
collega had bniet op tijd besteld![]()
Sommige dingen gaan ook ALTIJD fout als je t aan een ander overlaat
Nee manquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan die collega alles laten betalen
ze is zeker ook nog blondquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manis kei lekker wijf stiekem
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manis kei lekker wijf stiekem
Nope, deze keer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is zeker ook nog blond
*proestquote:
Ik had een frikandelquote:
in die volgordequote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had een frikandel. En goulashsoep. En boterhammen.
goed ideequote:
en middagquote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het beste idee deze hele morgen
je moet nog wel brood gaan halen voor morgenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef BrandX het volgende:
ben niet naar buiten gegaan, het regende mij te hard
Ik heb dus maar een kom soep gemaakt
En eet nu vier mandarijntjes toe
jawel, maar donderdag is koopavondquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet nog wel brood gaan halen voor morgen
en zolang zal het niet blijven regenenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar donderdag is koopavond
Ik heb dus nog een uurtje of 7 de tijd
Snappie?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zolang zal het niet blijven regenen
Het was net even droog, had je toen maar moeten gaanquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar donderdag is koopavond
Ik heb dus nog een uurtje of 7 de tijd
quote:
marcquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was net even droog, had je toen maar moeten gaan
de snackattack laten zakkenquote:
Calorietjes afbranden jaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de snackattack laten zakken
hier nietquote:
dan moet je wel langer wandelenquote:
Hier werkt het hoor.quote:
dat is idd raarquote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
Hm,. hitmanpro zegt ook dat ik geen internet verbinding heb... Maar... Ik kan gewoon posten... MSN vindt ook dat ik geen internet heb... Hoe kan dat?
en?quote:
heb je misschien van de week een update van windows gehad ?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
En ik heb geen flauw idee waaromEn wat die 2 dingen met elkaar te maken hebben, ik gebruik al eeuwen geen IE meer...
Het is wel een effectief om ineens serieus genomen te worden door die betweters van een supportafdelingquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die ergens niet tevreden over zijn en dan ineens mijn supervisor gaan mee-CC'en in de mailwisseling mogen ter plekke doodvallen
Nee, net wel bij mn baas thuis met de laptop gezeten en geen internet gehad... misschien dat dat er iets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je misschien van de week een update van windows gehad ?
Fuck you, jij zou alles goed regelen voor mijquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die ergens niet tevreden over zijn en dan ineens mijn supervisor gaan mee-CC'en in de mailwisseling mogen ter plekke doodvallen
Dat zou jij toch doenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck you, jij zou alles goed regelen voor mij![]()
Ow en ik heb heppie dat mn collega dr weer is, kan nu eindelijk rondrennen en problemen oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |