BXquote:Op donderdag 26 november 2009 12:12 schreef BrandX het volgende:
ben er dus even weg van, aankleden en boodschappies doen
Laters.
quote:
dan die collega alles laten betalenquote:Op donderdag 26 november 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
collega had bniet op tijd besteld![]()
Sommige dingen gaan ook ALTIJD fout als je t aan een ander overlaat
Nee manquote:Op donderdag 26 november 2009 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan die collega alles laten betalen
ze is zeker ook nog blondquote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manis kei lekker wijf stiekem
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee manis kei lekker wijf stiekem
Nope, deze keer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is zeker ook nog blond
*proestquote:
Ik had een frikandelquote:
in die volgordequote:Op donderdag 26 november 2009 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had een frikandel. En goulashsoep. En boterhammen.
goed ideequote:
en middagquote:Op donderdag 26 november 2009 13:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het beste idee deze hele morgen
je moet nog wel brood gaan halen voor morgenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef BrandX het volgende:
ben niet naar buiten gegaan, het regende mij te hard
Ik heb dus maar een kom soep gemaakt
En eet nu vier mandarijntjes toe
jawel, maar donderdag is koopavondquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet nog wel brood gaan halen voor morgen
en zolang zal het niet blijven regenenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar donderdag is koopavond
Ik heb dus nog een uurtje of 7 de tijd
Snappie?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zolang zal het niet blijven regenen
Het was net even droog, had je toen maar moeten gaanquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar donderdag is koopavond
Ik heb dus nog een uurtje of 7 de tijd
quote:
marcquote:Op donderdag 26 november 2009 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was net even droog, had je toen maar moeten gaan
de snackattack laten zakkenquote:
Calorietjes afbranden jaquote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de snackattack laten zakken
hier nietquote:
dan moet je wel langer wandelenquote:
Hier werkt het hoor.quote:
dat is idd raarquote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Pien85 het volgende:
Hm,. hitmanpro zegt ook dat ik geen internet verbinding heb... Maar... Ik kan gewoon posten... MSN vindt ook dat ik geen internet heb... Hoe kan dat?
en?quote:
heb je misschien van de week een update van windows gehad ?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Pien85 het volgende:
En ik heb geen flauw idee waaromEn wat die 2 dingen met elkaar te maken hebben, ik gebruik al eeuwen geen IE meer...
Het is wel een effectief om ineens serieus genomen te worden door die betweters van een supportafdelingquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die ergens niet tevreden over zijn en dan ineens mijn supervisor gaan mee-CC'en in de mailwisseling mogen ter plekke doodvallen
Nee, net wel bij mn baas thuis met de laptop gezeten en geen internet gehad... misschien dat dat er iets mee te maken heeft...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je misschien van de week een update van windows gehad ?
Fuck you, jij zou alles goed regelen voor mijquote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die ergens niet tevreden over zijn en dan ineens mijn supervisor gaan mee-CC'en in de mailwisseling mogen ter plekke doodvallen
Dat zou jij toch doenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Fuck you, jij zou alles goed regelen voor mij![]()
Ow en ik heb heppie dat mn collega dr weer is, kan nu eindelijk rondrennen en problemen oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |