ik mis de smileys, ben jij wel de echte markvanrinsum?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef markvanrinsum het volgende:
wat een mooie op peter deze op is gewoon helemaal top
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef markvanrinsum het volgende:
wat een mooie op peter deze op is gewoon helemaal top
mag van mij nog wel ff durenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:03 schreef Noelle06 het volgende:Peter6000
![]()
Zeer mooie en uitgebreide OP.
Laat studio Vlemmix maar beginnen.
Al bekend wanneer het gaat gebeuren daar ?
Ik ook wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef snetje het volgende:
vindt het wel gezellie zo![]()
wat een pret in de chat ...![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
En dat 'Niemand slaat zijn eigen kind alleen' op de chat.
ja! dat sloeg echt allesquote:Op woensdag 25 november 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook wel.![]()
Ik heb nu alweer zin in de kabelgootjes van morgen.![]()
![]()
En dat 'Niemand slaat zijn eigen kind alleen' op de chat.
Het was wel een vondst van iemand anders hoor:quote:Op woensdag 25 november 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om:
"Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet."
Pareltje weer, Peter!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.
Als je hem zoals jij 24/7 aan hebt loop je na een week een dag achterquote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde gisteren van Peter_N dat het koken in werkelijkheid veel korter duurde dan op de stream zichtbaar was.
Dat komt door het gebuffer, de stream loopt dan vertraging op , want na de buffer springt de stream niet naar voren, maar gaat het verder op het punt waar het bufferen is begonnen.
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het wel een goed plan te beginnen met het verwijderen en herplaatsen van de vloertegels.
Anders hebben we geen bewegende streams.
Doe jij het?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?
Het doet mij denken aan een muur van een openbaar toilet.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?
iets zegt mij dat Peter gelijk in een Kermit Panic zou zijn geschotenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
lol, had de functie ontdekt hoe je niet-ingelogde mensen mee kunt laten praten op de chat.
Gelijk chaos en dolle pret daar, had je wel leuk gevonden denk ik Peter.Alleen ging het wel wat snel.
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 05:20 schreef snetje het volgende:
[..]
iets zegt mij dat Peter gelijk in een Kermit Panic zou zijn geschoten
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Zou Alsido weten dat een constant gebrek aan zonlicht dodelijk is?
Mijn God, wat een heiligschennis.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Met als geluid:
Ankie, ik zit hier eenzaam op een bankie
Ankie, ik zie ineens de fiets van Frankie
Dit op muziek van Angie, van The Rolling Stones
Ik zit gewoon altijd binnen en zie 's winters hooguit 1x per week zonlicht.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit jij ook steeds in die kelder dan? Jij bent toch vaker in de bar?
Dat is wel héél weinig Meraquote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit gewoon altijd binnen en zie 's winters hooguit 1x per week zonlicht.
Nee, maar misschien is ze er wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb je lelebel al gezien Peter?
Lellebel? Wie is dat?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb je lelebel al gezien Peter?
Gaan we lollig doen Gert hahaha wat denk jezelf, niks opgeschoten, het weekend komt eraan en dan moet eruit gerust worden he.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:51 schreef Gert het volgende:
En hoe is 't hier vanmorgen, al lekker opgeschoten?
En nu doet de meester het zoals het hoort.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:18 schreef Maanvis het volgende:
Dat kabelgootje hebben Dementor en ik erop geschroefd.
Op zijn elf en dertigs jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu doet de meester het zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |