Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het wel een goed plan te beginnen met het verwijderen en herplaatsen van de vloertegels.
Anders hebben we geen bewegende streams.
Doe jij het?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?
Het doet mij denken aan een muur van een openbaar toilet.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?
iets zegt mij dat Peter gelijk in een Kermit Panic zou zijn geschotenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
lol, had de functie ontdekt hoe je niet-ingelogde mensen mee kunt laten praten op de chat.
Gelijk chaos en dolle pret daar, had je wel leuk gevonden denk ik Peter.Alleen ging het wel wat snel.
![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 05:20 schreef snetje het volgende:
[..]
iets zegt mij dat Peter gelijk in een Kermit Panic zou zijn geschoten
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:19 schreef Maanvis het volgende:
Zou Alsido weten dat een constant gebrek aan zonlicht dodelijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |