ik mis de smileys, ben jij wel de echte markvanrinsum?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef markvanrinsum het volgende:
wat een mooie op peter deze op is gewoon helemaal top
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef markvanrinsum het volgende:
wat een mooie op peter deze op is gewoon helemaal top
mag van mij nog wel ff durenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:03 schreef Noelle06 het volgende:Peter6000
![]()
Zeer mooie en uitgebreide OP.
Laat studio Vlemmix maar beginnen.
Al bekend wanneer het gaat gebeuren daar ?
Ik ook wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:44 schreef snetje het volgende:
vindt het wel gezellie zo![]()
wat een pret in de chat ...![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
En dat 'Niemand slaat zijn eigen kind alleen' op de chat.
ja! dat sloeg echt allesquote:Op woensdag 25 november 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook wel.![]()
Ik heb nu alweer zin in de kabelgootjes van morgen.![]()
![]()
En dat 'Niemand slaat zijn eigen kind alleen' op de chat.
Het was wel een vondst van iemand anders hoor:quote:Op woensdag 25 november 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om:
"Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet."
Pareltje weer, Peter!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.
Als je hem zoals jij 24/7 aan hebt loop je na een week een dag achterquote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde gisteren van Peter_N dat het koken in werkelijkheid veel korter duurde dan op de stream zichtbaar was.
Dat komt door het gebuffer, de stream loopt dan vertraging op , want na de buffer springt de stream niet naar voren, maar gaat het verder op het punt waar het bufferen is begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |