Het was wel een vondst van iemand anders hoor:quote:Op woensdag 25 november 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen om:
"Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet."
Pareltje weer, Peter!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.
Als je hem zoals jij 24/7 aan hebt loop je na een week een dag achterquote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoorde gisteren van Peter_N dat het koken in werkelijkheid veel korter duurde dan op de stream zichtbaar was.
Dat komt door het gebuffer, de stream loopt dan vertraging op , want na de buffer springt de stream niet naar voren, maar gaat het verder op het punt waar het bufferen is begonnen.
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is het wel een goed plan te beginnen met het verwijderen en herplaatsen van de vloertegels.
Anders hebben we geen bewegende streams.
Doe jij het?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?
Het doet mij denken aan een muur van een openbaar toilet.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou die pilaar niet moeten worden geverfd? Of is dat juist een leuke herinnering aan de levendigheid van weleer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |