Oei... Zeker met een verhuizing is het altijd wat moeilijk voor de katten... We zijn ook blij dat ons drie-potige monster nog de weg terug weet te vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... geen band,... geen chip,... beest heeft zelfs zijn ballen nog! Overal al gekeken,... kan hem nergens vinden. Katten zijn altijd met zijn 2-en buiten,... maar er kwam er maar 1 terug 6 dagen geleden.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef kepler het volgende:
ik heb wel 2 keer de Xbox gekocht
En dadelijk ook 2 keer een 360
Dat valt deze maanden tegen. Vakantie betaald en wat onvoorziene uitgave gehad aan tandarts en mijn boiler. Misschien dat dat juist het probleem is. Ik moet keuzes maken. En als ik de verkeerde game kies moet ik het daarna dwangmatig herstellen.quote:
Verkocht en opnieuw gekocht? Forza, Forza 2 en Assassins Creed. That’s it. Ik verkoop wel veel games als ik ze niet leuk vindt of uitgespeeld hebt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:26 schreef Magneet het volgende:
Hoeveel games heb jij nu eigenlijk al eens verkocht en daarna were gekocht?
Je mag wel even gas geven, PGR5 komt er aanquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:39 schreef Bastard het volgende:
Ja de kinderen gaan er ook naar vragen natuurlijk en je begint je zorgen te maken.
Games 2x gekocht: Forza2 en Forza3, beide omdat ik niet kon wachten op de postbode.
Ow Forza 1 ook, voor de collectie... En weggeven.
Link?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag wel even gas geven, PGR5 komt er aan
Ik heb verschillende FF delen op meerdere consoles met FF1 + 6 als toppunt: 3 keer. Mario 1 heb ik ook meerdere keren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ow, Tomb Raider Anniversary heb ik 2x gekocht. Een keer op de PS2 en een keer op de 360. PS2-versie heb ik weggegeven.
OutRun 2 heb ik 3x: op de Xbox, PSP en 360 als DLC.![]()
Ik heb het alleen met consoles, maar dat komt door geldgebrekquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Blij om te lezen dat jullie net zo erg zijn als ik. Alleen kom ik er eerlijk voor uit en betrek ik jullie bij mijn denkproces!
Dankquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke blog Kep!![]()
Zou je me die foto van New York in high res kunnen sturen?
Die kaak is echt kapot denk ik zo .. .maar dat rustig zitten ook van die meneerquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef kepler het volgende:
Die laatste foto blijft echt geniaal
Zoveel verschillende reacties ook
Iets met paniekaanvallen ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Magneet het volgende:
Woei ik heb mijn vmware certificering weer op orde, 90% gescoord op het examen
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat is gewoon je loon, wen eraanquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef kepler het volgende:
Uitzendburo heeft te weinig geld uitgekeerd
Ja, dat zeg ik ook elke maand.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef kepler het volgende:
Uitzendburo heeft te weinig geld uitgekeerd
"Wilt u er frietjes bij?"quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, het is echt te weinig. Ik ga niet werken voor 5 euro per uur
RE5 Goldquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
RE5: Gold Edition en Just Cause 2 komen ook in maart 2010Meest volle game-maand OOIT
En ik haal ws maar één game die maand...
Ik ook niet, vind het alleen gedurfd om dan een game te releasen... Zal wel te maken hebben met het einde van het financiele jaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RE5 Golden JC2?
Totaal geen interesse!
Hey, die had ik nog niet! Top!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef gijsje79 het volgende:
@ B en Roy
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=5&t=25554
Nou dat is dan een gelopen race.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
RE5: Gold Edition en Just Cause 2 komen ook in maart 2010Meest volle game-maand OOIT
En ik haal ws maar één game die maand...
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje http://www.telegraaf.nl/b(...)r_beer__.html?p=19,1
Zijn we geweest, toen zonder beren. Kennelijk iemand ingesprongen
cd2 nu al favorietquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef gijsje79 het volgende:
@ B en Roy
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=5&t=25554
Het stomme is dat dat dus WEL mag.. laatst (paar maanden terug) nog iets over gelezen. Liever losse lampjes als geen licht.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmorgen aangesproken door oom agent. Ik heb van die losse lampjes op mijn jas en tas. Blijkbaar mag dat ook niet en moeten ze op je fiets vastzitten. Ik kwam er met een waarschuwing vanaf. Met 6 (!) man zatten ze te controleren bij het station, stel helden! Het is weer bijna december denk ik, het quotum moet weer gehaald worden.
Ik heb inderdaad suf "ja meneer" gezegd. En onderweg naar de trein in mezelf gemopperd. Dank je voor die links! Die ga ik uitprinten en de volgende keer onder zijn neus houden.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het stomme is dat dat dus WEL mag.. laatst (paar maanden terug) nog iets over gelezen. Liever losse lampjes als geen licht.
Maar wat zei je "Ja meneer"Held!
http://www.valopmetjefiets.nl/regels-en-boetes.html#regels
http://www.blikopnieuws.n(...)mag_vanaf_1_november
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmorgen aangesproken door oom agent. Ik heb van die losse lampjes op mijn jas en tas. Blijkbaar mag dat ook niet en moeten ze op je fiets vastzitten. Ik kwam er met een waarschuwing vanaf. Met 6 (!) man zatten ze te controleren bij het station, stel helden! Het is weer bijna december denk ik, het quotum moet weer gehaald worden.
Inderdaad. Hij kwam met iets van "soms zien auto's dat niet goed".quote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef kepler het volgende:Ze moeten blij zijn dat je licht hebt
Ik vind het meer dan terecht als fietsers zonder licht een boete krijgen, maar zoiets is echt onzinquote:Op woensdag 25 november 2009 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij kwam met iets van "soms zien auto's dat niet goed".
Van mijn huis tot het station moet ik via een fietspad dat 3 meter van de weg ligt en is afgescheiden door een rij bomen. Die hebben ook geen licht.
Gijs...met een grote bek had ik én een boete gekregen, én mijn trein gemist en een half uur op een koud station kunnen wachten op de volgende. Soms moet je je verlies slikken en je gal spuien op Internet!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
En die strol maar "J j j jaa meneerD d dd danku wel meneer"
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...met een grote bek had ik én een boete gekregen, én mijn trein gemist en een half uur op een koud station kunnen wachten op de volgende. Soms moet je je verlies slikken en je gal spuien op Internet!
Serieus!! Een standje krijgen van een pik in een uniform voor iets wat magquote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, lampjes mag inderdaad gewoon. Is laatst nog een reclamecampagne over geweest op TV. Met van die zoenende pubers in de tuin die hun lampjes aan hebben laten staanWat een kutpolitie hebben we toch in NL
Ik focus me nog steeds op die poes van Dumpert,... krijg die even moeilijk uit mijn hoofd, maar nee. Geen poes,.... hoop regen dus die schuilt ergens,... of is doodgereden,... of iemand heeft hem gepikt,... of hij zit opgesloten in een schuur ergens,... geen idee. Zoveel gezocht en gelopen al Gijs,... zie en hoor niks. Ik moet afwachten denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al iets van je poes vernomen Gijs?
In dit geval is het Dellquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik focus me nog steeds op die poes van Dumpert,... krijg die even moeilijk uit mijn hoofd, maar nee. Geen poes,.... hoop regen dus die schuilt ergens,... of is doodgereden,... of iemand heeft hem gepikt,... of hij zit opgesloten in een schuur ergens,... geen idee. Zoveel gezocht en gelopen al Gijs,... zie en hoor niks. Ik moet afwachten denk ik.
Of hij komt opdagen alsof er niks aan de hand is, of je hoort er nooit meer iets van...frustrerend lijkt me dat.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik focus me nog steeds op die poes van Dumpert,... krijg die even moeilijk uit mijn hoofd, maar nee. Geen poes,.... hoop regen dus die schuilt ergens,... of is doodgereden,... of iemand heeft hem gepikt,... of hij zit opgesloten in een schuur ergens,... geen idee. Zoveel gezocht en gelopen al Gijs,... zie en hoor niks. Ik moet afwachten denk ik.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Cho waarom doe je altijd ,....
Vraag ik mij altijd af, moeten wij even pauze nemen bij het lezen?
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Dragon Age,.... wat een game,....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Dragon Age,.... wat een game,....,...
Hectisch
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...
Ik schrijf niet,... ik vertel!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Dat leest heerlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...
Dat leest toch een partij kutquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...
Dan kan Strol het nietquote:Op woensdag 25 november 2009 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat leest toch een partij kut,...
Ezio? Ker? Magneet?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die volgevreten Pizzavreter vandaag trouwens komen?
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Update,.... zie net een beschrijving staan van onze poes op een site,... ook maar 2 kilometer hier vandaan! Ga zo bellen om te vragen waar die momenteel is en kijken of het mijn kutkat is! Spanning,...
Mario...de moeder aller loodgieters...quote:
Dont get your hopes up buddy.. maar zou erg tof zijn!!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Update,.... zie net een beschrijving staan van onze poes op een site,... ook maar 2 kilometer hier vandaan! Ga zo bellen om te vragen waar die momenteel is en kijken of het mijn kutkat is! Spanning,...
Spannend Gijs! Ik hoop voor je dat het hem is!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Kan het zijn dat het spel vorige week al in de MM lagquote:Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die volgevreten Pizzavreter vandaag trouwens komen?
Ja, al een week ofzo. Maar ik heb 'm weer online besteldquote:Op woensdag 25 november 2009 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het spel vorige week al in de MM lag
Leer je het dan nooit Gijs?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, al een week ofzo. Maar ik heb 'm weer online besteld![]()
Er was geen andere winkel die de LE hadquote:Op woensdag 25 november 2009 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leer je het dan nooit Gijs?
Hoe bevalt Wii Sports?
Oh die komt met Just Cause 2 samen uit in Maart?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ziet er goed uit. Goede cast,... pakkende titel, setting,... !quote:
Ik ben dit jaar meer into series dan films,... vond alle films wel leuk, maar tot nu toe vind ik Star Trek, Slumdog Millionaire en The Hangover de beste. Watchman was de grootste tegenvaller ooit!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie topfilms eigenlijk dit jaar? Voor mij:
1. Inglourious Basterds
2. Zombieland
3. District 9
4. Watchmen
5. The Hurt Locket
6. Let The Right One
7. The Hangover
8. Slumdog Millionaire
9. Star Trek
10. Drag Me to Hell
11. Taken
Ik moet nog zien: Up, Coraline, Moon, 500 Days of Summer en Crank 2.
Had je de comic gelezen? Dat moet denk ik wel als je Watchmen wilt waarderen. Dan is het meer een feest om scenes uit de strip verfilmd te zien. Ik was met 2 vrienden, waarvan er eentje ook de comic had gelezen. Wij vonden het geweldig maar de ongeletterde vond er niks aan.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben dit jaar meer into series dan films,... vond alle films wel leuk, maar tot nu toe vind ik Star Trek, Slumdog Millionaire en The Hangover de beste. Watchman was de grootste tegenvaller ooit!
Zombieland was een leuke zombiefilm! Maar ja,... om dat nu vreselijk goed te noemen?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Vond je Zombielang zo goed?
Voor mij is het gewoon
1.Inglorious Basterds
Let er voor de rest niet echt op, kijk elke week wel een film, vind ze altijd wel goed
Public Enemys was ook goed.
Ik sta volgens mij nog steeds niet ingeschreven bij de gemeente (al wel alles ingeleverd) en als gevolg daarvan heb ik officieel nog geen verzekeringquote:Op woensdag 25 november 2009 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik kom bij de gemeente vandaan en een verzoek ingediend i.v.m. mijn bezwaar over de huurtoeslag (ja, ik ben er nog steeds mee bezig). Binnen vier weken krijg ik bericht.
Ik ben benieuwd...
Zombielang ookquote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zombieland was een leuke zombiefilm! Maar ja,... om dat nu vreselijk goed te noemen?
Ja ik ook,.... erg gelachen en toch spannend. Dat schakenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zombieland was leuker dan Shawn of the Dead moet ik zeggen, die vond ik te flauw eigenlijk. De beste zombiefilm vind ik persoonlijk nog steeds de remake van Dawn of the Dead, in het winkelcentrum.
Zou niet eens de titels weten van films die ik dit jaar gezien heb.. maar uit jouw lijst heb ik er maar 2 gezien waarbij Hangover meer film was dan Inglorious B.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie topfilms eigenlijk dit jaar? Voor mij:
1. Inglourious Basterds
2. Zombieland
3. District 9
4. Watchmen
5. The Hurt Locket
6. Let The Right One
7. The Hangover
8. Slumdog Millionaire
9. Star Trek
10. Drag Me to Hell
11. Taken
Ik moet nog zien: Up, Coraline, Moon, 500 Days of Summer en Crank 2.
Doet me denken aan Kratosquote:
Ja. Ik ben fan van de films van George A. Romero. Maar zijn laatste films sucken. Met Zombieland weten de makers de "fun" van Night, Dawn en Day of the Dead te evenaren en er een eigen stempel op te drukken!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Vond je Zombielang zo goed?
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Public Enemys was ook goed.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben de graftombe van de architect binnen gegaanIk had er minder problemen dan vroeger op de PS2
Toch handig als je sommige puzzels nog kan herinneren
quote:
Ik geniet zoooo van die gamequote:
Speel je hem op easy, normaal of hard?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geniet zoooo van die gameOngelofelijk
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, wat is dat UPlay, en wat kun je met die punten?
Mijne is inmiddels ook binnen! Maar je hebt gelijk,... zoiets als dit moet je gewoon in huis halen. Helemaal in HD het hele avontuur nog eens meemaken. Zit ook trophy support op toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geniet zoooo van die gameOngelofelijk
Maar maar je ziet er Italiaans uit! Oh,.. en als ik Spongebob kijk moet ik ook altijd aan je denkenquote:
Octoquote:Op woensdag 25 november 2009 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar maar je ziet er Italiaans uit! Oh,.. en als ik Spongebob kijk moet ik ook altijd aan je denken!
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)_.28United_States.29quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef kepler het volgende:
Is er ergens een lijstje met films uit 2009?Ben vergeten wat ik allemaal heb gezien
Paar uurtjes gespeeld nu...ik zit wel nog steeds in de tutorial. Maar geweldig! Itt deel 1 zit ik nu wel meteen in het verhaal! Side- quests zijn ook veel afwisselender! Geweldige setting!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol aan de AC2,.... ben zo benieuwd
Normal. Best pittig somsquote:Op woensdag 25 november 2009 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Speel je hem op easy, normaal of hard?
Ja, met trophies!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijne is inmiddels ook binnen! Maar je hebt gelijk,... zoiets als dit moet je gewoon in huis halen. Helemaal in HD het hele avontuur nog eens meemaken. Zit ook trophy support op toch?
Kratos
Ik vond deel 2 soms zo fucking hard
Gijs op Gijs reclame!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:38 schreef gijsje79 het volgende:
'Game review niet belangrijk bij aanschaf games'
Nieuws | 25 november 2009 - Volgens analist Doug Creutz is een game review van een magazine of website het minst belangrijk voor consumenten voor een aanschaf van een computerspel.
“Er zijn geruchten dat ontwikkelaars soms game reviewers onder druk zetten, of betalen om hun game een hoge score te geven, maar voor de consument is een review score het minst belangrijk. Mond op mond reclame is namelijk voor de consument het belangrijkste punt voor het kopen van een nieuwe game,”aldus Creutz.
Neem een voorbeeld aan de Gijsjes.
Van sommige Gijsjes.quote:
Prachtige beschrijving van het verschil tussen Joden, Christenen, Moslims en Mormonen.quote:
Zo triest.... en dan zie je die slingers op de achtergrond hangen...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef Wessiej het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)k-dood-misdrijf.html
...
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van sommige Gijsjes.
Gijs...AC2...hoe tof is dat spel?![]()
![]()
![]()
Je zei het Gijs!quote:
Je gaat echt genieten van een geweldig verhaal!!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je zei het Gijs!
Ben pas net begon hoor! Net het 1e hoofdstuk uitgespeeld. Nu krijg ik les van die hoeren.
Heb al een paar keer hard moeten lachen om de dialogen! Heerlijk dat het spel zichzelf niet te serieus neemt.
Ja, wel leuk dat er een dag- en nachtcyclus in het spel zit!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Je gaat echt genieten van een geweldig verhaal!!Dit is zoals ze deel 1 eigenlijk hadden moeten maken. Die sfeer in de steden s' avonds
Ben jij al in Venice?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gaat echt genieten van een geweldig verhaal!!Dit is zoals ze deel 1 eigenlijk hadden moeten maken. Die sfeer in de steden s' avonds
Nee wel nu onderweg,.... geweldige reis ook,.... wil niet teveel verklappen voor Strol maar echt waanzinnig mooi!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee wel nu onderweg,.... geweldige reis ook,.... wil niet teveel verklappen voor Strol maar echt waanzinnig mooi!
Stoor je je aan jouw autistische broertjequote:Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die database is erg leuk! Veel historische info over personages, gebouwen, steden, etc...
Er was maar één ding, of beter gezegd iemand, die me irriteerde aan het spel. Maar die werd gelukkig snel opgehangen. Veertjes
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb net Memory Sequence 5 of 6 af dacht ik, geniaal spel. Maar gister een marathon gedaan van een ander geniaal spel, Smackdown vs Raw 2010, was ook weer genieten,....
Dan zitten we op dezelfde plek,... net 6 afgerond geloof ik! De reis naar Venetiëquote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb net Memory Sequence 5 of 6 af dacht ik, geniaal spel. Maar gister een marathon gedaan van een ander geniaal spel, Smackdown vs Raw 2010, was ook weer genieten,....
Serieus,... hoe zou die daar nou op gereageerd hebbenquote:
Raad in razende tempo door, merk je niets van.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... hoe zou die daar nou op gereageerd hebbenIk wil dat hele filmpje zien!
Als je meer fouten in het worstelen wilt zien (zijn er zatquote:Op donderdag 26 november 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... hoe zou die daar nou op gereageerd hebbenIk wil dat hele filmpje zien!
Worstelenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je meer fouten in het worstelen wilt zien (zijn er zat) moet je op youtube zoeken naar Botchamania, zijn al een stuk of 100 delen van
En het stomme is dat die gast zichzelf kapot gooit op die vloer.. die ander duwt niet eensquote:
Oh my, stomste reactie van de dag, tevens beste reactie van de dagquote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat die gast zichzelf kapot gooit op die vloer.. die ander duwt niet eens
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat die gast zichzelf kapot gooit op die vloer.. die ander duwt niet eens
Worstelen is stomquote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my, stomste reactie van de dag, tevens beste reactie van de dag
Suarezquote:
Gister met wat vrienden Survivor Series gekeken, 3 uur plezierquote:Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Zit dat Botchmania te kijken,.... serieus. WaaromWaarom vinden mensen dit leuk,........ OMG! Wat een niveau
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej, en geen Gijs te bekennen...
Jake The Snake Roberts!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Vroeger keek ik wel eens WWE ofzo? Of hoe dat ook heet. Andre de Giant en Hulk Hogan enzo,... was op de Sky Channel,.... was wel leuk zo nu en dan. Keek naar Hulk, The Undertaker dacht ik,... die Ier,... die gozer met die lange dreads en gebruind lichaam,... iets met slangen,... oh en Warrior. Maar ja,... daarna groeide ik toch echt op.
Magneet vindt het ook leuk geloof ik.quote:
Godver, die kwam in nederland in 2009 uit toch? Dan staat die op plek 2. Wat een film, wát een film.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
The Wrestler schijnt dan weer wel tof te zijn. Moet ik ook nog zien.
[ afbeelding ]
Ik heb met die film hetzelfde als met games als Mass Effect, ze kunnen best goed zijn, maar het is niet mijn setting. Dus ik vind het niet leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige film!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
4 a 5 uur,....... OMG!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jake The Snake Roberts!
Van die allemaal zit The Undertaker er nog steeds in. Maar ik vind het gewoon prachtig, heerlijk vermaak. Kijk er per week toch zo'n 4/5 uur naar
Gister een PPV gezien (1x per maand) duurt 3 uur. Dinsdag was RAW, was special edition duurt ook 3 uur (2 uur 20 min reclame). Dan nog ECW van 45 min. en Smackdown van anderhalf uur. Klaar voor deze week.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gister een PPV gezien (1x per maand) duurt 3 uur. Dinsdag was RAW, was special edition duurt ook 3 uur (2 uur 20 min reclame). Dan nog ECW van 45 min. en Smackdown van anderhalf uur. Klaar voor deze week.
Ik klik niet eens .. tokkie humor.quote:
Misschien dat je nu bij de volgende boete voor te hard rijden die je krijgt blij bent dat het enkel een boete isquote:Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Las net een stukje over een ongeluk op de A7, kerel reed te hard.. doen we allemaal wel eens.
Rukwind, aquaplanning, boem tegen een boom.. dood. En aan die foto te zien was het een nieuw type auto.. dammm... kom je gewoon niet meer thuis ook.
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat je nu bij de volgende boete voor te hard rijden die je krijgt blij bent dat het enkel een boete is
Geen idee Gijs! Gaat nergens over!quote:
Muziek -1quote:
Fallout 3quote:
Mijn lijstje voor de komende tijd:quote:
Ik ga voor CD3quote:
Ja, ik ga het in ieder geval proberen. Mocht het te lastig zijn dan schakel ik terug naar Normal. Heb beide op easy uitgespeeld, maar ik heb nog geen voldaan gevoel.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ga jij games op "hard" spelen?!?
Ik ga eind januari voor Mass Effect 2.Tussendoor misschien nog Gay Tony. Maar meer ook niet.
Ik heb UC1 op Hard gespeeld. Is (op sommige stukjes na) best goed te doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik ga het in ieder geval proberen. Mocht het te lastig zijn dan schakel ik terug naar Normal. Heb beide op easy uitgespeeld, maar ik heb nog geen voldaan gevoel.
Ja, maar dat ga ik bij deel 2 niet proberen denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb UC1 op Hard gespeeld. Is (op sommige stukjes na) best goed te doen.
Ja, ik speelde op easy en ze waren al kutquote:Op donderdag 26 november 2009 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik bij deel 2 niet proberen denk ikBest pittig
Die half apen op een gegeven moment
Ik had het meest moeite in die tempel. Tot ik door had dat ik ze niet hoefde te doden maar een tijdje moest ontwijken tot de cutscene.quote:Op donderdag 26 november 2009 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik speelde op easy en ze waren al kutOp een gegeven moment zelfs terug geschakeld naar very easy. Geen trophy
Ik ook, maar ik kan 'm nog niet afmakenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben begonnen aan een blog over mijn GOTY voor 2009. Lastig nog zeg.
Redactie Gamesquote:Op donderdag 26 november 2009 13:27 schreef Wessiej het volgende:
Easy
1.MW2
2.UC2
3.BETMEN
4.AC2
5.BEATLES
En als je beatles niet hebt vul je daar dragon age of mario in. Iedereen zijn lijstje klaar.
Nee dan ben je gewoon de grootste ubernerd die er maar bestaatquote:
Kan je vrijdag nog wel op tijd wegquote:Op donderdag 26 november 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben begonnen aan een blog over mijn GOTY voor 2009. Lastig nog zeg.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je vrijdag nog wel op tijd weg
Thuiswerkenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je vrijdag nog wel op tijd weg
niet meer, af en toe nog UFC maar dat is wel echt, meer niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Magneet vindt het ook leuk geloof ik.
en jij denkt dat er enig verschil tussen zit of je nu 100 of 108 km/h rijd?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat je nu bij de volgende boete voor te hard rijden die je krijgt blij bent dat het enkel een boete is
Ja. Als je een seconde reactietijd hebt is je remweg al meer dan 2m langer bij 108km/h in vergelijking met 100 km/h. Dat is een langere remweg dan B groot is.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
en jij denkt dat er enig verschil tussen zit of je nu 100 of 108 km/h rijd?
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Bastard het volgende:
Ik denk met 108 een flink windstoot en aquaplanning dat je net zoveel doet als met 100, vrij weinig alleen ineens passagier zijn van je eigen automobiel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Als je een seconde reactietijd hebt is je remweg al meer dan 2m langer bij 108km/h in vergelijking met 100 km/h. Dat is een langere remweg dan B groot is.
op die manier kan je tot in de oneindigheid door gaan natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
en jij denkt dat er enig verschil tussen zit of je nu 100 of 108 km/h rijd?
Haha, heb ik idd ook staan nu! Schijnt best okay te zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Outbreak achtig,.... lijkt me wel wat!
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32202
Ontspanning Gijsquote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Waarom werk jij bij de Makro Gijs!!
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, heb ik idd ook staan nu! Schijnt best okay te zijn.
[..]
Ontspanning Gijs
Serieus,... twee weken over een mail doen. Vast aangekomen bij zo'n receptionist die geen idee heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh trouwens, Nintendo is ook maf hoor. Ik mail ze met de vraag hoe ik mijn Virtual Console spellen overzet op mijn zwarte Wii, krijg ik 2 weken later een mailtje terug: bel de Technische Dienst.
Ik denk, vooruit, ik bel ze. Zeggen ze me dat ik allebei de Wii's op moet sturen en ze dan een week kwijt ben. Nu heb ik mijn witte Wii niet meer omdat die verkocht is, maar dat is toch te gek voor woorden? Mijn VC games staan gekoppeld aan mijn Club Nintendo account en mijn zwarte Wii is daar ook aan gekoppeld nu... Maar nee, ik moet beide Wii's opsturen.
Ik denk dat ik nog maar eens een keertje bel volgende week met een ander verhaal dat ik de witte niet meer kan opsturen ofzo.
En anders, via Homebrew zet ik ze er zo op. Zonder heel veel moeiteHoezo, we naaien onze vaste klanten en zetten iedereen aan de illegale software?
Staat niet op mininovaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Voor de kids B!
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32155
Dus als je wat oude games wilt overzetten kun je een paar weken niet gamen omdat je beide Wii's moet opsturen?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh trouwens, Nintendo is ook maf hoor. Ik mail ze met de vraag hoe ik mijn Virtual Console spellen overzet op mijn zwarte Wii, krijg ik 2 weken later een mailtje terug: bel de Technische Dienst.
Ik denk, vooruit, ik bel ze. Zeggen ze me dat ik allebei de Wii's op moet sturen en ze dan een week kwijt ben. Nu heb ik mijn witte Wii niet meer omdat die verkocht is, maar dat is toch te gek voor woorden? Mijn VC games staan gekoppeld aan mijn Club Nintendo account en mijn zwarte Wii is daar ook aan gekoppeld nu... Maar nee, ik moet beide Wii's opsturen.
Ik denk dat ik nog maar eens een keertje bel volgende week met een ander verhaal dat ik de witte niet meer kan opsturen ofzo.
En anders, via Homebrew zet ik ze er zo op. Zonder heel veel moeiteHoezo, we naaien onze vaste klanten en zetten iedereen aan de illegale software?
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus als je wat oude games wilt overzetten kun je een paar weken niet gamen omdat je beide Wii's moet opsturen?
Nintendo.
Piratebay doet het toch gewoon? En leer even Usenet, klinkt eng maar is zeer simpel, wordt alleen zo moeilijk uitgelegtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. begin je ook een beetje met films en muziek downloaden.. stopt piratebay en mininova.
Leven.
STAP IN DAN!!!
Ik heb me aangemeld. Waarom zie ik in het forumoverzicht maar 3 subfora?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Outbreak achtig,.... lijkt me wel wat!
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32202
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld. Waarom zie ik in het forumoverzicht maar 3 subfora?
Hihi. Die vraag stelde ik ook. Je moet je eerst voorstellen zodat ze je accepteren als userquote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bowsers Inside Story wel proberen, maar ik vind nergens een R4 werkende versie.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Gijsjes, voor iedereen die DS games downloadt van Mininova, hier een andere source:
http://frozen-roms.in/roms/nds/
Maar onthoud, toppers als Scribblenauts en Mario & Luigi kopen we gewoon
Is er wel, met een YSmenu fix. Staat ook op usenet.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bowsers Inside Story wel proberen, maar ik vind nergens een R4 werkende versie.
En Scribblenauts sucked.
Nee, je moet M&L gewoon kopen. Serieus, je ligt in een deuk tijdens die game. Vooral Bowser is AWESOME. Beste M&L tot nu toe!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bowsers Inside Story wel proberen, maar ik vind nergens een R4 werkende versie.
En Scribblenauts sucked.
Ga eens weg Gijs!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Teveel moeite. Ik ga eind februari naar Curacao..., koop ik hem dan wel..., lijkt me wel een leuke game voor onderweg. Hoeveel uur gameplay Roy?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Is er wel, met een YSmenu fix. Staat ook op usenet.
GEwoon rechtsbovenin op uitloggen klikken Gijs.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb begeleiding nodig bij die shit Gijs...quote:
Ja heb ik meer over gehoord.. kost geld .. moeite.. beide geen zin in..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Wessiej het volgende:
Maar mensen
www.eweka.nl
Maak met zijn 4 of 5'en een account aan, je krijgt inlogcodes. Kost 7,50 en dan delen door 5 (max 5!!!) = weinig. Je krijgt inlogcodes, download programma GrabIt, vul die gegevens daarin. Je download van www.binsearch.net (kan je alles vinden) en het gaat op je hoogste internetsnelheid en je hoeft niet te uploaden ed.
Werkt top.
Als ik er moeite voor moet doen en voor moet betalen kan ik net zo goed naar de videotheek of FRS rijden.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
GEwoon rechtsbovenin op uitloggen klikken Gijs.
Echt niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]! eens,....
Verdomme,... nu al 5 keer uitgelegd!
Geen idee,... ik vind wat ik nodig heb,.... hoef geen verzamelaar te worden. Toch niet zoveel tijd!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Wessiej het volgende:
Maar mensen
www.eweka.nl
Maak met zijn 4 of 5'en een account aan, je krijgt inlogcodes. Kost 7,50 en dan delen door 5 (max 5!!!) = weinig. Je krijgt inlogcodes, download programma GrabIt, vul die gegevens daarin. Je download van www.binsearch.net (kan je alles vinden) en het gaat op je hoogste internetsnelheid en je hoeft niet te uploaden ed.
Werkt top.
Ik geloof 20 uur ofzo? Ikzelf zit op 10 en het is nog niet één keer niet leuk geweestquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Teveel moeite. Ik ga eind februari naar Curacao..., koop ik hem dan wel..., lijkt me wel een leuke game voor onderweg. Hoeveel uur gameplay Roy?
Same here. Vriend van me blijft er over bitchenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik meer over gehoord.. kost geld .. moeite.. beide geen zin in..
Komt er eigenlijk nog wat uit op de DS? Enige op mijn radar is Miles Edgeworth: Ace Investigator.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof 20 uur ofzo? Ikzelf zit op 10 en het is nog niet één keer niet leuk geweestEcht een aanrader
Betalen voor illegale downsquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof 20 uur ofzo? Ikzelf zit op 10 en het is nog niet één keer niet leuk geweestEcht een aanrader
[..]
Same here. Vriend van me blijft er over bitchenHij kan wel meer vinden dan ik, zeker oudere muziek ofzo, maar ik ga niet betalen voor illegale downloads
![]()
Even mijn lijstje checken:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog wat uit op de DS? Enige op mijn radar is Miles Edgeworth: Ace Investigator.
Over 2 weken Zelda: Spirit Tracks...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog wat uit op de DS? Enige op mijn radar is Miles Edgeworth: Ace Investigator.
Ik ben wel van plan om nog The World Ends With You te halen. Al is het maar vanwege Shinjuku-setting.
Eens. Die nieuwe Zelda: Tsjoek Tsjoek lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS zit weer in een diepe dip
Tot over een kwartier.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario binnen. Tot volgende week
Het is een half uur geworden, maar ik stop er inderdaad nu al weer meequote:
Ow leuk! Welke vreetschuur is vandaag aan de beurt? Krijgen we weer een culinaire blog!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een half uur geworden, maar ik stop er inderdaad nu al weer meeIk moet zometeen uit eten!
quote:Speaking of absolute crap, I don't know what Ubisoft has done to the game's engine, but Jesus Christ is it bad. This game has some of the most puzzlingly bad graphics I have seen on a console this year.
Bad graphics,.... nou dan ben je weer meteen klaar met zo'n websitequote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Wessiej het volgende:
http://www.destructoid.com/review-assassin-s-creed-2-155807.phtml
AC2 review, 4,5/10
[..]
Maakt zeker een verschil. Alhoewel ik dan ook weer niet oordopjes van 60 euro ga kopen. Bij mijn MP3-speler zaten toevallig dopjes van 50 euro, en die waren echt fantastisch. Alleen zijn ze nu kapotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |