Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Cho waarom doe je altijd ,....
Vraag ik mij altijd af, moeten wij even pauze nemen bij het lezen?
Dragon Age,.... wat een game,....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Dragon Age,.... wat een game,....,...
Hectisch
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...
Ik schrijf niet,... ik vertel!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Cho waarom doe je altijd ,....
Vraag ik mij altijd af, moeten wij even pauze nemen bij het lezen?
Dat leest heerlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...
Dat leest toch een partij kutquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...
Dan kan Strol het nietquote:Op woensdag 25 november 2009 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat leest toch een partij kut,...
Ezio? Ker? Magneet?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die volgevreten Pizzavreter vandaag trouwens komen?
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Update,.... zie net een beschrijving staan van onze poes op een site,... ook maar 2 kilometer hier vandaan! Ga zo bellen om te vragen waar die momenteel is en kijken of het mijn kutkat is! Spanning,...
Mario...de moeder aller loodgieters...quote:
Dont get your hopes up buddy.. maar zou erg tof zijn!!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Update,.... zie net een beschrijving staan van onze poes op een site,... ook maar 2 kilometer hier vandaan! Ga zo bellen om te vragen waar die momenteel is en kijken of het mijn kutkat is! Spanning,...
Spannend Gijs! Ik hoop voor je dat het hem is!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Kan het zijn dat het spel vorige week al in de MM lagquote:Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die volgevreten Pizzavreter vandaag trouwens komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |