Nou dat is dan een gelopen race.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
RE5: Gold Edition en Just Cause 2 komen ook in maart 2010Meest volle game-maand OOIT
En ik haal ws maar één game die maand...
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
@Gijsje http://www.telegraaf.nl/b(...)r_beer__.html?p=19,1
Zijn we geweest, toen zonder beren. Kennelijk iemand ingesprongen
cd2 nu al favorietquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef gijsje79 het volgende:
@ B en Roy
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=5&t=25554
Het stomme is dat dat dus WEL mag.. laatst (paar maanden terug) nog iets over gelezen. Liever losse lampjes als geen licht.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmorgen aangesproken door oom agent. Ik heb van die losse lampjes op mijn jas en tas. Blijkbaar mag dat ook niet en moeten ze op je fiets vastzitten. Ik kwam er met een waarschuwing vanaf. Met 6 (!) man zatten ze te controleren bij het station, stel helden! Het is weer bijna december denk ik, het quotum moet weer gehaald worden.
Ik heb inderdaad suf "ja meneer" gezegd. En onderweg naar de trein in mezelf gemopperd. Dank je voor die links! Die ga ik uitprinten en de volgende keer onder zijn neus houden.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het stomme is dat dat dus WEL mag.. laatst (paar maanden terug) nog iets over gelezen. Liever losse lampjes als geen licht.
Maar wat zei je "Ja meneer"Held!
http://www.valopmetjefiets.nl/regels-en-boetes.html#regels
http://www.blikopnieuws.n(...)mag_vanaf_1_november
quote:Op woensdag 25 november 2009 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Vanmorgen aangesproken door oom agent. Ik heb van die losse lampjes op mijn jas en tas. Blijkbaar mag dat ook niet en moeten ze op je fiets vastzitten. Ik kwam er met een waarschuwing vanaf. Met 6 (!) man zatten ze te controleren bij het station, stel helden! Het is weer bijna december denk ik, het quotum moet weer gehaald worden.
Inderdaad. Hij kwam met iets van "soms zien auto's dat niet goed".quote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef kepler het volgende:Ze moeten blij zijn dat je licht hebt
Ik vind het meer dan terecht als fietsers zonder licht een boete krijgen, maar zoiets is echt onzinquote:Op woensdag 25 november 2009 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij kwam met iets van "soms zien auto's dat niet goed".
Van mijn huis tot het station moet ik via een fietspad dat 3 meter van de weg ligt en is afgescheiden door een rij bomen. Die hebben ook geen licht.
Gijs...met een grote bek had ik én een boete gekregen, én mijn trein gemist en een half uur op een koud station kunnen wachten op de volgende. Soms moet je je verlies slikken en je gal spuien op Internet!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
En die strol maar "J j j jaa meneerD d dd danku wel meneer"
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...met een grote bek had ik én een boete gekregen, én mijn trein gemist en een half uur op een koud station kunnen wachten op de volgende. Soms moet je je verlies slikken en je gal spuien op Internet!
Serieus!! Een standje krijgen van een pik in een uniform voor iets wat magquote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, lampjes mag inderdaad gewoon. Is laatst nog een reclamecampagne over geweest op TV. Met van die zoenende pubers in de tuin die hun lampjes aan hebben laten staanWat een kutpolitie hebben we toch in NL
Ik focus me nog steeds op die poes van Dumpert,... krijg die even moeilijk uit mijn hoofd, maar nee. Geen poes,.... hoop regen dus die schuilt ergens,... of is doodgereden,... of iemand heeft hem gepikt,... of hij zit opgesloten in een schuur ergens,... geen idee. Zoveel gezocht en gelopen al Gijs,... zie en hoor niks. Ik moet afwachten denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al iets van je poes vernomen Gijs?
In dit geval is het Dellquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik focus me nog steeds op die poes van Dumpert,... krijg die even moeilijk uit mijn hoofd, maar nee. Geen poes,.... hoop regen dus die schuilt ergens,... of is doodgereden,... of iemand heeft hem gepikt,... of hij zit opgesloten in een schuur ergens,... geen idee. Zoveel gezocht en gelopen al Gijs,... zie en hoor niks. Ik moet afwachten denk ik.
Of hij komt opdagen alsof er niks aan de hand is, of je hoort er nooit meer iets van...frustrerend lijkt me dat.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik focus me nog steeds op die poes van Dumpert,... krijg die even moeilijk uit mijn hoofd, maar nee. Geen poes,.... hoop regen dus die schuilt ergens,... of is doodgereden,... of iemand heeft hem gepikt,... of hij zit opgesloten in een schuur ergens,... geen idee. Zoveel gezocht en gelopen al Gijs,... zie en hoor niks. Ik moet afwachten denk ik.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Cho waarom doe je altijd ,....
Vraag ik mij altijd af, moeten wij even pauze nemen bij het lezen?
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Dragon Age,.... wat een game,....quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:47 schreef Wessiej het volgende:
Dragon Age,.... wat een game,....,...
Hectisch
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een ingebouwd moment van rust...even laten bezinken wat hij heeft geschreven...is soms nodig in deze hectische wereld...
Ik schrijf niet,... ik vertel!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Wessiej het volgende:
Dat leest heerlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...
Dat leest toch een partij kutquote:Op woensdag 25 november 2009 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dragon Age...een veelbelovend begin...diepang overschaduwd door de besturing...de main story bedolven onder de side quests...originaliteit is ver te zoeken in deze D&D kloon...de graphics...niet toereikend voor een whore...verkocht...weg...uit mijn leven...en mijn hart...zal de assassin dit gat kunnen vullen?...de tijd zal het leren...de posts zullen het onthullen...
Dan kan Strol het nietquote:Op woensdag 25 november 2009 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat leest toch een partij kut,...
Ezio? Ker? Magneet?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die volgevreten Pizzavreter vandaag trouwens komen?
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Update,.... zie net een beschrijving staan van onze poes op een site,... ook maar 2 kilometer hier vandaan! Ga zo bellen om te vragen waar die momenteel is en kijken of het mijn kutkat is! Spanning,...
Mario...de moeder aller loodgieters...quote:
Dont get your hopes up buddy.. maar zou erg tof zijn!!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Update,.... zie net een beschrijving staan van onze poes op een site,... ook maar 2 kilometer hier vandaan! Ga zo bellen om te vragen waar die momenteel is en kijken of het mijn kutkat is! Spanning,...
Spannend Gijs! Ik hoop voor je dat het hem is!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Kan het zijn dat het spel vorige week al in de MM lagquote:Op woensdag 25 november 2009 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die volgevreten Pizzavreter vandaag trouwens komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |