Van sommige Gijsjes.quote:
Prachtige beschrijving van het verschil tussen Joden, Christenen, Moslims en Mormonen.quote:
Zo triest.... en dan zie je die slingers op de achtergrond hangen...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef Wessiej het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)k-dood-misdrijf.html
...
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van sommige Gijsjes.
Gijs...AC2...hoe tof is dat spel?![]()
![]()
![]()
Je zei het Gijs!quote:
Je gaat echt genieten van een geweldig verhaal!!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je zei het Gijs!
Ben pas net begon hoor! Net het 1e hoofdstuk uitgespeeld. Nu krijg ik les van die hoeren.
Heb al een paar keer hard moeten lachen om de dialogen! Heerlijk dat het spel zichzelf niet te serieus neemt.
Ja, wel leuk dat er een dag- en nachtcyclus in het spel zit!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
Je gaat echt genieten van een geweldig verhaal!!Dit is zoals ze deel 1 eigenlijk hadden moeten maken. Die sfeer in de steden s' avonds
Ben jij al in Venice?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gaat echt genieten van een geweldig verhaal!!Dit is zoals ze deel 1 eigenlijk hadden moeten maken. Die sfeer in de steden s' avonds
Nee wel nu onderweg,.... geweldige reis ook,.... wil niet teveel verklappen voor Strol maar echt waanzinnig mooi!quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee wel nu onderweg,.... geweldige reis ook,.... wil niet teveel verklappen voor Strol maar echt waanzinnig mooi!
Stoor je je aan jouw autistische broertjequote:Op donderdag 26 november 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Die database is erg leuk! Veel historische info over personages, gebouwen, steden, etc...
Er was maar één ding, of beter gezegd iemand, die me irriteerde aan het spel. Maar die werd gelukkig snel opgehangen. Veertjes
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb net Memory Sequence 5 of 6 af dacht ik, geniaal spel. Maar gister een marathon gedaan van een ander geniaal spel, Smackdown vs Raw 2010, was ook weer genieten,....
Dan zitten we op dezelfde plek,... net 6 afgerond geloof ik! De reis naar Venetiëquote:Op donderdag 26 november 2009 10:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb net Memory Sequence 5 of 6 af dacht ik, geniaal spel. Maar gister een marathon gedaan van een ander geniaal spel, Smackdown vs Raw 2010, was ook weer genieten,....
Serieus,... hoe zou die daar nou op gereageerd hebbenquote:
Raad in razende tempo door, merk je niets van.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... hoe zou die daar nou op gereageerd hebbenIk wil dat hele filmpje zien!
Als je meer fouten in het worstelen wilt zien (zijn er zatquote:Op donderdag 26 november 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... hoe zou die daar nou op gereageerd hebbenIk wil dat hele filmpje zien!
Worstelenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je meer fouten in het worstelen wilt zien (zijn er zat) moet je op youtube zoeken naar Botchamania, zijn al een stuk of 100 delen van
En het stomme is dat die gast zichzelf kapot gooit op die vloer.. die ander duwt niet eensquote:
Oh my, stomste reactie van de dag, tevens beste reactie van de dagquote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat die gast zichzelf kapot gooit op die vloer.. die ander duwt niet eens
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En het stomme is dat die gast zichzelf kapot gooit op die vloer.. die ander duwt niet eens
Worstelen is stomquote:Op donderdag 26 november 2009 11:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh my, stomste reactie van de dag, tevens beste reactie van de dag
Suarezquote:
Gister met wat vrienden Survivor Series gekeken, 3 uur plezierquote:Op donderdag 26 november 2009 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Zit dat Botchmania te kijken,.... serieus. WaaromWaarom vinden mensen dit leuk,........ OMG! Wat een niveau
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Wessiej, en geen Gijs te bekennen...
Jake The Snake Roberts!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Vroeger keek ik wel eens WWE ofzo? Of hoe dat ook heet. Andre de Giant en Hulk Hogan enzo,... was op de Sky Channel,.... was wel leuk zo nu en dan. Keek naar Hulk, The Undertaker dacht ik,... die Ier,... die gozer met die lange dreads en gebruind lichaam,... iets met slangen,... oh en Warrior. Maar ja,... daarna groeide ik toch echt op.
Magneet vindt het ook leuk geloof ik.quote:
Godver, die kwam in nederland in 2009 uit toch? Dan staat die op plek 2. Wat een film, wát een film.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
The Wrestler schijnt dan weer wel tof te zijn. Moet ik ook nog zien.
[ afbeelding ]
Ik heb met die film hetzelfde als met games als Mass Effect, ze kunnen best goed zijn, maar het is niet mijn setting. Dus ik vind het niet leuk.quote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige film!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
4 a 5 uur,....... OMG!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jake The Snake Roberts!
Van die allemaal zit The Undertaker er nog steeds in. Maar ik vind het gewoon prachtig, heerlijk vermaak. Kijk er per week toch zo'n 4/5 uur naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |