http://en.wikipedia.org/w(...)_.28United_States.29quote:Op woensdag 25 november 2009 15:19 schreef kepler het volgende:
Is er ergens een lijstje met films uit 2009?Ben vergeten wat ik allemaal heb gezien
Paar uurtjes gespeeld nu...ik zit wel nog steeds in de tutorial. Maar geweldig! Itt deel 1 zit ik nu wel meteen in het verhaal! Side- quests zijn ook veel afwisselender! Geweldige setting!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:13 schreef Chocobo het volgende:
Strol aan de AC2,.... ben zo benieuwd
Normal. Best pittig somsquote:Op woensdag 25 november 2009 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Speel je hem op easy, normaal of hard?
Ja, met trophies!quote:Op woensdag 25 november 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijne is inmiddels ook binnen! Maar je hebt gelijk,... zoiets als dit moet je gewoon in huis halen. Helemaal in HD het hele avontuur nog eens meemaken. Zit ook trophy support op toch?
Kratos
Ik vond deel 2 soms zo fucking hard
Gijs op Gijs reclame!quote:Op donderdag 26 november 2009 00:38 schreef gijsje79 het volgende:
'Game review niet belangrijk bij aanschaf games'
Nieuws | 25 november 2009 - Volgens analist Doug Creutz is een game review van een magazine of website het minst belangrijk voor consumenten voor een aanschaf van een computerspel.
“Er zijn geruchten dat ontwikkelaars soms game reviewers onder druk zetten, of betalen om hun game een hoge score te geven, maar voor de consument is een review score het minst belangrijk. Mond op mond reclame is namelijk voor de consument het belangrijkste punt voor het kopen van een nieuwe game,”aldus Creutz.
Neem een voorbeeld aan de Gijsjes.
Van sommige Gijsjes.quote:
Prachtige beschrijving van het verschil tussen Joden, Christenen, Moslims en Mormonen.quote:
Zo triest.... en dan zie je die slingers op de achtergrond hangen...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:24 schreef Wessiej het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)k-dood-misdrijf.html
...
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van sommige Gijsjes.
Gijs...AC2...hoe tof is dat spel?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |