Zou niet eens de titels weten van films die ik dit jaar gezien heb.. maar uit jouw lijst heb ik er maar 2 gezien waarbij Hangover meer film was dan Inglorious B.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie topfilms eigenlijk dit jaar? Voor mij:
1. Inglourious Basterds
2. Zombieland
3. District 9
4. Watchmen
5. The Hurt Locket
6. Let The Right One
7. The Hangover
8. Slumdog Millionaire
9. Star Trek
10. Drag Me to Hell
11. Taken
Ik moet nog zien: Up, Coraline, Moon, 500 Days of Summer en Crank 2.
Doet me denken aan Kratosquote:
Ja. Ik ben fan van de films van George A. Romero. Maar zijn laatste films sucken. Met Zombieland weten de makers de "fun" van Night, Dawn en Day of the Dead te evenaren en er een eigen stempel op te drukken!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Vond je Zombielang zo goed?
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Public Enemys was ook goed.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben de graftombe van de architect binnen gegaanIk had er minder problemen dan vroeger op de PS2
Toch handig als je sommige puzzels nog kan herinneren
quote:
Ik geniet zoooo van die gamequote:
Speel je hem op easy, normaal of hard?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geniet zoooo van die gameOngelofelijk
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, wat is dat UPlay, en wat kun je met die punten?
Mijne is inmiddels ook binnen! Maar je hebt gelijk,... zoiets als dit moet je gewoon in huis halen. Helemaal in HD het hele avontuur nog eens meemaken. Zit ook trophy support op toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geniet zoooo van die gameOngelofelijk
Maar maar je ziet er Italiaans uit! Oh,.. en als ik Spongebob kijk moet ik ook altijd aan je denkenquote:
Octoquote:Op woensdag 25 november 2009 18:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar maar je ziet er Italiaans uit! Oh,.. en als ik Spongebob kijk moet ik ook altijd aan je denken!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |