Serieus,... twee weken over een mail doen. Vast aangekomen bij zo'n receptionist die geen idee heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh trouwens, Nintendo is ook maf hoor. Ik mail ze met de vraag hoe ik mijn Virtual Console spellen overzet op mijn zwarte Wii, krijg ik 2 weken later een mailtje terug: bel de Technische Dienst.
Ik denk, vooruit, ik bel ze. Zeggen ze me dat ik allebei de Wii's op moet sturen en ze dan een week kwijt ben. Nu heb ik mijn witte Wii niet meer omdat die verkocht is, maar dat is toch te gek voor woorden? Mijn VC games staan gekoppeld aan mijn Club Nintendo account en mijn zwarte Wii is daar ook aan gekoppeld nu... Maar nee, ik moet beide Wii's opsturen.
Ik denk dat ik nog maar eens een keertje bel volgende week met een ander verhaal dat ik de witte niet meer kan opsturen ofzo.
En anders, via Homebrew zet ik ze er zo op. Zonder heel veel moeiteHoezo, we naaien onze vaste klanten en zetten iedereen aan de illegale software?
Staat niet op mininovaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Voor de kids B!
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32155
Dus als je wat oude games wilt overzetten kun je een paar weken niet gamen omdat je beide Wii's moet opsturen?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh trouwens, Nintendo is ook maf hoor. Ik mail ze met de vraag hoe ik mijn Virtual Console spellen overzet op mijn zwarte Wii, krijg ik 2 weken later een mailtje terug: bel de Technische Dienst.
Ik denk, vooruit, ik bel ze. Zeggen ze me dat ik allebei de Wii's op moet sturen en ze dan een week kwijt ben. Nu heb ik mijn witte Wii niet meer omdat die verkocht is, maar dat is toch te gek voor woorden? Mijn VC games staan gekoppeld aan mijn Club Nintendo account en mijn zwarte Wii is daar ook aan gekoppeld nu... Maar nee, ik moet beide Wii's opsturen.
Ik denk dat ik nog maar eens een keertje bel volgende week met een ander verhaal dat ik de witte niet meer kan opsturen ofzo.
En anders, via Homebrew zet ik ze er zo op. Zonder heel veel moeiteHoezo, we naaien onze vaste klanten en zetten iedereen aan de illegale software?
Jaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus als je wat oude games wilt overzetten kun je een paar weken niet gamen omdat je beide Wii's moet opsturen?
Nintendo.
Piratebay doet het toch gewoon? En leer even Usenet, klinkt eng maar is zeer simpel, wordt alleen zo moeilijk uitgelegtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. begin je ook een beetje met films en muziek downloaden.. stopt piratebay en mininova.
Leven.
STAP IN DAN!!!
Ik heb me aangemeld. Waarom zie ik in het forumoverzicht maar 3 subfora?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Chocobo het volgende:
Outbreak achtig,.... lijkt me wel wat!
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=32202
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld. Waarom zie ik in het forumoverzicht maar 3 subfora?
Hihi. Die vraag stelde ik ook. Je moet je eerst voorstellen zodat ze je accepteren als userquote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bowsers Inside Story wel proberen, maar ik vind nergens een R4 werkende versie.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Gijsjes, voor iedereen die DS games downloadt van Mininova, hier een andere source:
http://frozen-roms.in/roms/nds/
Maar onthoud, toppers als Scribblenauts en Mario & Luigi kopen we gewoon
Is er wel, met een YSmenu fix. Staat ook op usenet.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bowsers Inside Story wel proberen, maar ik vind nergens een R4 werkende versie.
En Scribblenauts sucked.
Nee, je moet M&L gewoon kopen. Serieus, je ligt in een deuk tijdens die game. Vooral Bowser is AWESOME. Beste M&L tot nu toe!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Bowsers Inside Story wel proberen, maar ik vind nergens een R4 werkende versie.
En Scribblenauts sucked.
Ga eens weg Gijs!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Teveel moeite. Ik ga eind februari naar Curacao..., koop ik hem dan wel..., lijkt me wel een leuke game voor onderweg. Hoeveel uur gameplay Roy?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:01 schreef Wessiej het volgende:
Is er wel, met een YSmenu fix. Staat ook op usenet.
GEwoon rechtsbovenin op uitloggen klikken Gijs.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb begeleiding nodig bij die shit Gijs...quote:
Ja heb ik meer over gehoord.. kost geld .. moeite.. beide geen zin in..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Wessiej het volgende:
Maar mensen
www.eweka.nl
Maak met zijn 4 of 5'en een account aan, je krijgt inlogcodes. Kost 7,50 en dan delen door 5 (max 5!!!) = weinig. Je krijgt inlogcodes, download programma GrabIt, vul die gegevens daarin. Je download van www.binsearch.net (kan je alles vinden) en het gaat op je hoogste internetsnelheid en je hoeft niet te uploaden ed.
Werkt top.
Als ik er moeite voor moet doen en voor moet betalen kan ik net zo goed naar de videotheek of FRS rijden.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
GEwoon rechtsbovenin op uitloggen klikken Gijs.
Echt niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]! eens,....
Verdomme,... nu al 5 keer uitgelegd!
Geen idee,... ik vind wat ik nodig heb,.... hoef geen verzamelaar te worden. Toch niet zoveel tijd!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Wessiej het volgende:
Maar mensen
www.eweka.nl
Maak met zijn 4 of 5'en een account aan, je krijgt inlogcodes. Kost 7,50 en dan delen door 5 (max 5!!!) = weinig. Je krijgt inlogcodes, download programma GrabIt, vul die gegevens daarin. Je download van www.binsearch.net (kan je alles vinden) en het gaat op je hoogste internetsnelheid en je hoeft niet te uploaden ed.
Werkt top.
Ik geloof 20 uur ofzo? Ikzelf zit op 10 en het is nog niet één keer niet leuk geweestquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Teveel moeite. Ik ga eind februari naar Curacao..., koop ik hem dan wel..., lijkt me wel een leuke game voor onderweg. Hoeveel uur gameplay Roy?
Same here. Vriend van me blijft er over bitchenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik meer over gehoord.. kost geld .. moeite.. beide geen zin in..
Komt er eigenlijk nog wat uit op de DS? Enige op mijn radar is Miles Edgeworth: Ace Investigator.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof 20 uur ofzo? Ikzelf zit op 10 en het is nog niet één keer niet leuk geweestEcht een aanrader
Betalen voor illegale downsquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof 20 uur ofzo? Ikzelf zit op 10 en het is nog niet één keer niet leuk geweestEcht een aanrader
[..]
Same here. Vriend van me blijft er over bitchenHij kan wel meer vinden dan ik, zeker oudere muziek ofzo, maar ik ga niet betalen voor illegale downloads
![]()
Even mijn lijstje checken:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog wat uit op de DS? Enige op mijn radar is Miles Edgeworth: Ace Investigator.
Over 2 weken Zelda: Spirit Tracks...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt er eigenlijk nog wat uit op de DS? Enige op mijn radar is Miles Edgeworth: Ace Investigator.
Ik ben wel van plan om nog The World Ends With You te halen. Al is het maar vanwege Shinjuku-setting.
Eens. Die nieuwe Zelda: Tsjoek Tsjoek lijkt me ook niks.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS zit weer in een diepe dip
Tot over een kwartier.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
New Mario binnen. Tot volgende week
Het is een half uur geworden, maar ik stop er inderdaad nu al weer meequote:
Ow leuk! Welke vreetschuur is vandaag aan de beurt? Krijgen we weer een culinaire blog!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een half uur geworden, maar ik stop er inderdaad nu al weer meeIk moet zometeen uit eten!
quote:Speaking of absolute crap, I don't know what Ubisoft has done to the game's engine, but Jesus Christ is it bad. This game has some of the most puzzlingly bad graphics I have seen on a console this year.
Bad graphics,.... nou dan ben je weer meteen klaar met zo'n websitequote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Wessiej het volgende:
http://www.destructoid.com/review-assassin-s-creed-2-155807.phtml
AC2 review, 4,5/10
[..]
Maakt zeker een verschil. Alhoewel ik dan ook weer niet oordopjes van 60 euro ga kopen. Bij mijn MP3-speler zaten toevallig dopjes van 50 euro, en die waren echt fantastisch. Alleen zijn ze nu kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |