1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
ik dacht dat je het over hecoson had...quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind dat stemmetje van em zo irritant
Neee, nee. Dit kwam me al een paar weken mn strot uit.quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Q, dit was dus niet de avond waarvoor iedereen 5 euro moest dokken?
Dit was weer wat anders?
quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neee, nee. Dit kwam me al een paar weken mn strot uit.
Nee, toen ik vroeg of IEDEREEN die mail had gehad, en daar nog even vroeg "Jij ook A?" hij zei " Ja hoor!" en dan echt op zo'n minachtende toon.. nou toen had iedereen al door dat het mis was
geen gekke, ik tikte het net ook...quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
xD ik zie nu wel dat ik een tiepvoud heb gemaakt
Krijgen we nu wel je autobiografie dan?quote:
oh godquote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ooh hij maakte ook nog even de volgende opmerking...
"JA EN TOEN MET DIE BIERDISCUSSIE. ALS IK WIL RIJDEN EN DRINKEN DAN DOE IK DAT! JIJ HEBT GODVERDOMME NET JE RIJBEWIJS EN KOMT NET KIJKEN"
Gasthij heeft een half jaar eerder zn rijbewijs dan mij
Toen kon je me vegen
Echt, iedereen zat erop te wachtenquote:
oh, is het gefilmd?op youtube? pulies????quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
"JA EN TOEN MET DIE BIERDISCUSSIE. ALS IK WIL RIJDEN EN DRINKEN DAN DOE IK DAT! JIJ HEBT GODVERDOMME NET JE RIJBEWIJS EN KOMT NET KIJKEN"
Toen kon je me vegen
man/vrouwquote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef hecoson het volgende:
oke zal me eventjes netjes voorstellen
ik ben dus hecoson
20 jaartjes jong
vrijgezel
en woon nog thuis bij me ouders
verdere vragen stel je maar
quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
man/vrouw
studeer je?
werk je?
wat is je inkomen?
pincode?
rekeningnummer?
ervaring op sexueel gebied ? (is voor in t verhaal)
![]()
![]()
![]()
![]()
huisdieren?
een leven buiten fok?
wahahahah, is die van liefdeloos zo dun als een infuusnaald???quote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuu, een infuusnaald van dichtbij op tv.
Ik voel hem wéér*ril*
neequote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, is het gefilmd?op youtube? pulies????
quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeniet eens.
Maar echt. Hij stond te schreeuwen als een wijf. Wat een dramaqueenEn dan ook echt roepen toen ik zei van "Ben je dan debiel? IEDEREEN neemt wat mee en jij zuipt TELKENS van een ander. Mis je dan wat? Ben je dan mentaal instabiel dat het NIET bij je OPKOMT om ook WAT MEE TE NEMEN?!" Toen riep die van "JA MAAR WE HEBBEN GEEN GELD!!!!"
Hij verdiend 2200 netto, hij houdt 300 euro per maand over wat hij door de plee kan trekken. Want daar hoeft hij NIKS van te doen... en dan nog klagen dat je geen geld hebt. En dan gewoon waar iedereen bij staat, doodleuk durven toe te geven dat je een wii spel van 80 euro met GELEEND geld hebt gekocht
Droeftoeter.
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wahahahah, is die van liefdeloos zo dun als een infuusnaald???![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn de ergstequote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeniet eens.
Maar echt. Hij stond te schreeuwen als een wijf. Wat een dramaqueenEn dan ook echt roepen toen ik zei van "Ben je dan debiel? IEDEREEN neemt wat mee en jij zuipt TELKENS van een ander. Mis je dan wat? Ben je dan mentaal instabiel dat het NIET bij je OPKOMT om ook WAT MEE TE NEMEN?!" Toen riep die van "JA MAAR WE HEBBEN GEEN GELD!!!!"
Hij verdiend 2200 netto, hij houdt 300 euro per maand over wat hij door de plee kan trekken. Want daar hoeft hij NIKS van te doen... en dan nog klagen dat je geen geld hebt. En dan gewoon waar iedereen bij staat, doodleuk durven toe te geven dat je een wii spel van 80 euro met GELEEND geld hebt gekocht
Droeftoeter.
ja, hallo, ik zit er zo middenin, ik kan niet anders...quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee
Nou ja, ho... herstel... dat weet ik niet!
Niet álles op dat verhaal terugleiden nu he?
Nee. Ja, 130 euro aan de ibgroep. Per maand.quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind 2200 netto een behoorlijk bedrag hoor. Heeft hij schulden ofzo?
nee maar als je 300 per maand door de plee trekt, ga je snel door je geld heenquote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind 2200 netto een behoorlijk bedrag hoor. Heeft hij schulden ofzo?
eh ja hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Karel en Kees hingen elkaar net vet in de haren, Karel beet Kees en ik greep Karel bij een poot en deed m zeer tot ie los liet want Kees krijste alles bij elkaar
![]()
Kees kroop helemaal bang in een deken, Karel lag op zn rug onderdanig te doen. Ik Kees pakken en troosten, nu liggen ze alweer te hoeren samen![]()
2 chihuahua's anyone?
Ze zijn doorgaans echt heel erg lief
ja, koop dan wc papier!quote:Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee maar als je 300 per maand door de plee trekt, ga je snel door je geld heen
quote:Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh ja hoor!![]()
maar ik heb al twee katten in huis...
echt? Net alsof je ze echt kwijt wil...quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn alletwee gek op katten!
Kunnen keigoed alleen thuis zijn ook, je moet alleen geen kattenluikje hebben want daar passen ze ook door
Lolquote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Toen kon je me vegen
Karel is geloof ik een beetje stressy vanwege den harden wind die om den flat woeitquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, arme Kees!![]()
Maar fijn dat het nu weer goed is
Soms wil ik ze echt wel kwijt, maar Karel heb ik al zo lang en hijs zo liefjes ookquote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt? Net alsof je ze echt kwijt wil...![]()
Ik wil heeeeeeeeel graag een hondje, maar het kan eigenlijk niet nu ivm werk... zielig voor het beestje (ik heb een kattenluik in een raam, via de eetkamertafel te bereiken, kunnen ze daar doorheen denk je?)
Komt er uberhaupt wel een krul in?quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ik moet wil nog een keer krullenmakenmetsteiltang-les van jou.Ik deed net een poging en het lijkt nergens naar
Ja, ik draaide 'm wel, maar op de één of andere manier gaat het niet echt soepel. Er komt nu een soort van lelijke slag in m'n haarquote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt wel een krul in?
Vergeet je de tang niet 180 gr. te draaien richting je hoofd terwijl je de pluk vasthoudt?
We gaan wel oefenen ja! Leuk!
ja dat weet ikquote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Enfermera het volgende:
Ik moet idd ook nog een stijltang om krullen mee te kunnen maken.
Voor de mannen; ja, dit is echt waar, dat kan. xD
quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
als er niks op tv is waar is iedereen dan ineens
Niet?quote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat weet ik![]()
en ik heb het niet nodig
joh ik barst van de krullenquote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?Ik ook niet, maar voor gelegenheden ist wel leuk
quote:Op maandag 23 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker wel, ik heb zelfs ergens mijn foto gepost een paar slowchats terug
quote:
ja, maar toen keken we allemaal naar Napoleon...quote:Op maandag 23 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker wel, ik heb zelfs ergens mijn foto gepost een paar slowchats terug
quote:
een paar slowchats is misschien overdreven, ik heb net even gekeken, 84 slowchats geleden dusquote:[..]
ja, maar toen keken we allemaal naar Napoleon...
post even de link als je er toch naartoe bent gegaan!quote:Op maandag 23 november 2009 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
een paar slowchats is misschien overdreven, ik heb net even gekeken, 84 slowchats geleden dus
ze zitten allemaal in irc...quote:
quote:
heb je door dat ik de foto net herpost heb en dat hij zelfs in je quote staat?quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
post even de link als je er toch naartoe bent gegaan!
[..]
ze zitten allemaal in irc...
Ik heb geen medebankzittersquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja gezellie.
Hier is het niet zo heel langzaam, maar iig snel genoeg voor als je af en toe ook met mensen irl in huis wil praten. Dat is met een chat anders. Dan ben je dusdanig met iedereen in gesprek dat medebankzitters niet meer aan bod komen. Dat probleem heb ik met msn ook en dus heb ik geen msn op de computer gezet.
mijn internetverbinding is te traag om leuk mee te doen...quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja gezellie.
Hier is het niet zo heel langzaam, maar iig snel genoeg voor als je af en toe ook met mensen irl in huis wil praten. Dat is met een chat anders. Dan ben je dusdanig met iedereen in gesprek dat medebankzitters niet meer aan bod komen. Dat probleem heb ik met msn ook en dus heb ik geen msn op de computer gezet.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je door dat ik de foto net herpost heb en dat hij zelfs in je quote staat?
quote:
quote:
quote:
quote:
niet echt. Ingetje moet morgen weer naar de da met baloe om te kijken of de medicijnen hebben geholpen (maar hij eet slecht).quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef Morretje het volgende:
heb ik nog wat gemist, het afgelopen weekend?
[..]
Het laatste had ik meegekregen idd..quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet echt. Ingetje moet morgen weer naar de da met baloe om te kijken of de medicijnen hebben geholpen (maar hij eet slecht).
en Nieslief en ik zijn een bouquet-boekje aan het schrijven...
Ooh, haai stofferquote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
daar ben ik al![]()
en tombolalalala heeft daar te traag internets voor
in blijdorpquote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Ja loveless, je moet sexy en zwoel op de foto met greys in een toilet!!!
Ik hoop wel dat uiteindelijk iedereen gewoon weer hier zitquote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
irc is echt de ontdekking van het jaar voor deze sc xD
Ik vind ut saaiquote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
irc is echt de ontdekking van het jaar voor deze sc xD
ik ook...quote:Op maandag 23 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat uiteindelijk iedereen gewoon weer hier zit
Ik klep daar al een tijdje niet meer hoor, ik zit met NeatImage te klooien om te kijken hoe we de coverfoto straks heel smooth kunnen krijgenquote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook...
maar jij blijft ook gewoon daar hangen!![]()
ok, ok...quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klep daar al een tijdje niet meer hoor, ik zit met NeatImage te klooien om te kijken hoe we de coverfoto straks heel smooth kunnen krijgen
Ja, maar toen was er hier niemand!quote:Op maandag 23 november 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, ok...
maar je zat daar nog heel lang terwijl fok het alweer deed!
ik was hier...quote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er hier niemand!
Maar ik vind dat IRC best lollig hoor!Alleen vind ik dit wat overzichtelijker dan iedereen die door elkaar tettert
quote:Op maandag 23 november 2009 23:36 schreef nieslief het volgende:
Kijk en nu heb ik het topic vermoord![]()
Nieslief eerst refreshen voordat je piept![]()
Whahahahaha die SS heeft jouw weinig subtiele hints wel begrepen of niet danquote:Op maandag 23 november 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een heel streng gedicht van mijn SS gekregen![]()
Ik moet het pakpapier om het pakje laten.
Gelukkig maar dat ik dat voor de zekerheid ook had gedaan
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef nieslief het volgende:
Greys wat vind jij van aanrechtduwen??
Ik ook niet alleen Stoffer kwam met dat idee dus ik vroeg het me gewoon af....quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerdIk zou het niet weten
Allowa, hier ben ik.quote:Op maandag 23 november 2009 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
Alter-ego, waar ben je
ik ben weer helemaal allenig laat op
Hoi muisje-eliza.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:hallow
het concert van the Prodigy was heul tofeven stoom afblazen
ik baal zo dat ik daar niet naartoe ben geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow
het concert van the Prodigy was heul tofeven stoom afblazen
jah ik kom er net vandaan...ik ben wel n beetje doof nuquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi muisje-eliza.
Gaaf, ben je daar net naar toe geweest?
awwwwquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik baal zo dat ik daar niet naartoe ben geweest
Haha, wel heerlijk he, zo een bak herrie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kom er net vandaan...ik ben wel n beetje doof nu![]()
ben vanaf het begin fan, maar nu pas voor het eerst geweestVolgende keer weer
Hoi Cat22.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan potdomme weer niet quoten.![]()
Elies, wat hebben wij harde werkers gemist?
dat is gaaf, je favo band voor het eerst live zienquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kom er net vandaan...ik ben wel n beetje doof nu![]()
ben vanaf het begin fan, maar nu pas voor het eerst geweestVolgende keer weer
PANIEK!!!!! DE KERNEL IS WEER LOS!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik negeer maar even het feit dat er net weer een kennelijke paniek was.
Inmiddels alweer zo'n drie kwartier geleden, maar idd ja. We hadden training.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Cat22.
Kom jij ook pas net terug van je werk?
laten we dat maar doen, anders blijven we bezigquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik negeer maar even het feit dat er net weer een kennelijke paniek was.
in de lege regel onderaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PANIEK!!!!! DE KERNEL IS WEER LOS!!!!![]()
![]()
En ik snap geen bal van dat Tweakers gebeuren. Waar moet ik tekst invoeren?
Nu is ie blijkbaar weer even vast.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PANIEK!!!!! DE KERNEL IS WEER LOS!!!!![]()
![]()
En ik snap geen bal van dat Tweakers gebeuren. Waar moet ik tekst invoeren?
Ah, ik zie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de lege regel onderaan
werkt net als msn
Was de training (voor de kindertelefoon toch?) leuk?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels alweer zo'n drie kwartier geleden, maar idd ja. We hadden training.
Ohwja, was het vandaag vaker bal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we dat maar doen, anders blijven we bezig
als fok er uit ligt wijken we uit naar de ffsc slowchat op tweakers IRCquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu is ie blijkbaar weer even vast.
Tweakers? Wat bedoel je nu, de site tweakers?
stuk of drie keer dacht ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, was het vandaag vaker bal?
Ohhhw, IRC.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als fok er uit ligt wijken we uit naar de ffsc slowchat op tweakers IRC
Goed onthouden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Was de training (voor de kindertelefoon toch?) leuk?
Ik wist zo gauw even geen ander woord dan "leuk" maar vond het zelf ook al niet toepasselijk gezien de problematiek waar je mee omgaat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed onthouden.![]()
Wij zeggen uiteraerd niet leuk, maar interessant.Maar het was een goeie training, de groep heeft weer veel bijgeleerd. En mijn collega is
![]()
. We zitten helemaal op 1 lijn dus de samenwerking loopt perfect. Ik ben blij met d'r en zij met mij.
het was heul heul heul tofquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha, wel heerlijk he, zo een bak herrie.![]()
Dat is wel speciaal dan, dat je nu voor het eerst bent geweest na zolang fan te zijn.
Was het zoals je verwacht had of nog toffer?
Wat leuk dat je vrijwilliger bent geweest! Ik werk voor zowel KT als voor de telehulpdienst. Maar ben nu vooral bij KT aan het inwerken. Inderdaad soms heftige gesprekken. En dan zijn het toch vooral de vrijwilligers die hiermee geconfronteerd worden. Wij begeleiden vooral en zetten de lijnen uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik wist zo gauw even geen ander woord dan "leuk" maar vond het zelf ook al niet toepasselijk gezien de problematiek waar je mee omgaat.
Fijn dat je het zo getroffen hebt met je collega.Dat is een van de belangrijkere dingen bij een baan vind ik. Als het niet klikt, kan dat je hele plezier in het werk verpesten. sprak zij uit eerdere ervaringen
Ik heb ooit, járen geleden als vrijwilliger gewerkt bij de SOS telefonische hulpdienst. Zware en moeilijke gesprekken af en toe.
Petje af voor jou dat je dit voor je beroep doet.
Grappig, de namen die je nu noemt, zijn wel alledrie hele andere soorten muziek he.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het was heul heul heul tofonbeschrijvelijk om iedereen mee te zien hossen op alle hits van hun...heel anders dan bij bv Metallica (heb je meer kliekjes met mensen die allemaal gekke dingen gaan doen...ik heb ook altijd zitplekken bij Metallica...daar wil ik echt niet tussen staan
) of bij Lady Gaga (allemaal gay-wannabe's en jonge meisjes met roze haren en amper tietjes)
ik ben ook bijzonder breed muzikaal opgevoed, en wil absoluut niet in een hokje geplaatst worden. Ik hou iig niet van Mariah Carey en al dat soort slome sky-radio achtigequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig, de namen die je nu noemt, zijn wel alledrie hele andere soorten muziek he.
De KT lijkt me helemaal zwaar, kinderen zijn nog zo kwetsbaar en weerloos.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je vrijwilliger bent geweest! Ik werk voor zowel KT als voor de telehulpdienst. Maar ben nu vooral bij KT aan het inwerken. Inderdaad soms heftige gesprekken. En dan zijn het toch vooral de vrijwilligers die hiermee geconfronteerd worden. Wij begeleiden vooral en zetten de lijnen uit.
En achtervolgen smeken bellen van mensen als er gaten in het rooster vallen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De KT lijkt me helemaal zwaar, kinderen zijn nog zo kwetsbaar en weerloos.
Zo te horen begin je je steeds meer op je plekje te voelen daar.
Een muzikale brede smaak hebben is niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben ook bijzonder breed muzikaal opgevoed, en wil absoluut niet in een hokje geplaatst worden. Ik hou iig niet van Mariah Carey en al dat soort slome sky-radio achtige
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
inderdaad, niet echt een logische mix
moet ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk.quote:
Zow, jij bent snel uitgestoomt na zo'n happening.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:57 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw, uitgestoomd...
ik ga naar mn nest![]()
Daar had ik gisteren al antwoord op gegeven, heb je dan waarschijnlijk overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
oh, alter ego ik wilde het gister nog vragen maar je was al slapen
weet jij nog leuke breakbeat bands / breakcore?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Breakbeat is een breed begrip, ik luister voornamelijk Breakcore en Drum & Bass, waar wel veel breakbeat in voorkomt.
Wat tips op D & B gebied; Current Value, Counter Strike, DJ Hidden, Limewax, Raiden...
Hier een linkje met wat mixen van Barcode recordings: http://feeds2.feedburner.com/BarcodeFilthcast
Tips op Breakcore gebied; Venetian Snares natuurlijk, Otto Von Schirach (beetje vreemdig, maar wel), DJ Scotch Egg, Ove-Naxx, Shitmat en FFF.
Die beloofde 2 uur plat was nog geen half uurtje he.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
tadaaa en terug
Ohwja?quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:37 schreef DeZwabber het volgende:
jep, maar de irc is actiever dan het topic
Zolang je je maar niet in je schermpje vertypt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
we kunnen natuurlijk hier ook nog erbij lullen, twee discussies tegelijk
Zeg nooit nooit...quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
neh, dat doe ik nooit
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk het, ze zegt vrij weinig
zou MrSubtle nog leven?
dank je...quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:15 schreef MrSubtle het volgende:
Succes tombolafan, we zullen je missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
neeeeeeeeee (ik wil het niet weten...)quote:
Schijnt althans best verstandig te zijn heb ik me laten vertellen. Maar goed, ik ga niet, en zou ook niet gaan met mondkapje als ik gingquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neeeeeeeeee (ik wil het niet weten...)
ze wilden me een mondkapje omdoen (want daar heb je de meeste kans op besmetting)
ja doei! Ik ben niet gek!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dank je...Ow fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oef das fijn met allemaal tegelijk daarheen sjorren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:28 schreef oh-oh het volgende:
Succes Tombolafan!
Mn zus moet vandaag ook met dr kinderschare
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oef das fijn met allemaal tegelijk daarheen sjorren.
Als het goed is komt het jasje vandaag binnen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 23 november 2009
04. 155 tombolafan
17. 101 DeZwabber
29. 083 muisje-eliza
45. 074 nieslief
54. 065 Loveless85
58. 064 Greys
69. 058 ElisaB
87. 049 Cat22
Ik sta dr niet meer in
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook niettoeval oh-oh? I think not...
hihihihihihiquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef Maes het volgende:
Ll ben je je zwoele glimlach al aan het oefenen?
Jamaar deze keer maak ik de foto's dat is toch reden genoeg voor een klein glimlachjequote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik sta als balletje op foto's aldus Goodbye![]()
En de fotograaf bij dat gala zaterdag (de échte, die volgen nog) die gaf het ook na 6 foto's van ons op met 'meer spontaniteit gaan we niet uit je krijgen hé??'
Klinkt fijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh spannend!
Naja de jongste krijgt de spuit nog niet, maar die moet wel mee of die moet ze ergens dumpen. Oudste gaat geheid heel hysterisch doen en de middelste geeft wss geen kik of ze wordt heel boos![]()
T zag dr zo massaal uit daar in die Jaarbeurshal, en mijn zusje is heel geduldig ( NOT ) dus stiekem had ik wel mee gewild om te lachen
Niet op foto's in z'n algemeen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik sta als balletje op foto's aldus Goodbye![]()
En de fotograaf bij dat gala zaterdag (de échte, die volgen nog) die gaf het ook na 6 foto's van ons op met 'meer spontaniteit gaan we niet uit je krijgen hé??'
Jullie zijn toch niet serieus van plan om dat hele geval af te drukken he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Jamaar deze keer maak ik de foto's dat is toch reden genoeg voor een klein glimlachje
Dan ken je Greys nog nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet serieus van plan om dat hele geval af te drukken he?
Slechte ervaringen tot nu toe?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef nieslief het volgende:
Goedemorgen.
Ik mag donderdag met de jongens prikken![]()
Met prikken? Neuh niet echt ze zijn vrij makkelijk als ik zeg dat dat moet omdat ze anders zo ziek worden dat ze in het ziekenhuis moeten slapen zonder broerlief gaat het prima. Dat willen ze nl. echt niet. Ik zie meer op tegen de drukte met die twee jongens, onbekende omgeving voor hun, huilende kinderen evt. etc etc. Mijn moeder gaat mee om zonodig te helpen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bonjour![]()
Wat heb ik gemist in vier dagen?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:31 schreef nokwanda het volgende:
Nier erg veel. Mensen hadden opeens een leven met de downtime en hebben irc (her)ontdekt
Ow jaaaa, het feuilleton van Nieslief en Tombolafan in de wiki in de OP. Lezuuuuh
Ik las het gisteren. Jeuk?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Bamba, wat een dag zeg, succes ermee![]()
Mijn hele gezicht zit onder de de uitslag
Nee het jeukt niet, het zijn van die hele kleine blaasjes, ik heb t heeeeeeeeel lang geleden wel es op mn handen gehad.quote:
Tsja heb ik ook weleens gehad. Mss even scrubben?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het jeukt niet, het zijn van die hele kleine blaasjes, ik heb t heeeeeeeeel lang geleden wel es op mn handen gehad.
Ik ben aan het twijfelen of ik ga afwachten of toch maar ff de huisarts bel, alleen komt het deze week heel slecht uit om ff langs te gaan
Nee ik pieker me suf maar ik kan me niks herinneren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Heb je iets raars gegeten of zo? Iets anders gebruikt dan normaal?
Tsja ik zie en voel jouw huid niet dus het had gekund. Bij mij hielp het toen wel. Misschien gewoon even bellen met de HA. Heb je iets raars gegeten of iets nieuws gebruikt (bv. wasmiddel of -verzachter?) het zou een allergie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou juist liever niet scrubben nu denk ik hoor.
Lijkt me ieg niet prettig...
Oh zie je, ik vroeg me altijd af waar die blaasjes vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
Die blaasjes op handen heb ik ook wel eens oh-oh, komt bij mij altijd door sterk wisselende temperaturen. Wordt versterkt door gebruik van water bij mij, dus ik probeer in die tijd altijd niet door de dag m'n handen te wassen, behalve bij toiletbezoek, en zo kort mogelijk te douchen.
Ik zou hoe dan ook zeker niet gaan scrubben
Volgens mij dus wel, shitterdeshitquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
Zijn het waterblaasjes oh-oh? Die heb ik ook eens op m'n hand gehad en worden idd versterkt door gebruik van veel water. En ze kunnen ontzettend jeuken!
Ik had gemist dat er iets was tot ik dit zag... sterkte Bambaquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bonjour![]()
Wat heb ik gemist in vier dagen?
Geeft toch niet, dank je wel! En de rest ook bedankt!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had gemist dat er iets was tot ik dit zag... sterkte Bamba![]()
Even naar de huisarts bellen dan idd. Want op je hand zijn ze al niet fijn, maar op je gezicht is het helemaal kut!quote:
Dan pasquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Lalalalala HA bellen is altijd dolle pret he?
Maar goed, ik kan donderdagochtend om 8.20 langskomen, als het er dan nog zit.
En dat ik maar geen zeep en zo moest gebruiken tot die tijd.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had gemist dat er iets was tot ik dit zag... sterkte Bamba![]()
Nou lekker is dat. Donderdag pas tijd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja mn gezicht valt dr niet af en het jeukt ( nog ) niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan pas. Wat is dat laat zeg! Hier kunnen we meestal dezelfde dag terecht als we 's ochtends vroeg bellen.
Ja dat is ook wel weer zo. Ieg gelukkig jeukt het (nog) niet dat scheelt al een hoop. Duimen dat het ook niet gaat jeuken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja mn gezicht valt dr niet af en het jeukt ( nog ) niet.
Overigens kon het ook morgenmiddag om 15.30 of zo, maar hey, ik ben morgen jarig en heb 's middags vrij om met mn moeder te gaan shoppen, dus dan liever donderdagochtend.
Het is natuurlijk ook niks heel dringends, dan kon ik denk ik wel eerder terecht hoor
Als het gaat jeuken dan bel ik nog wel een keer hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ieg gelukkig jeukt het (nog) niet dat scheelt al een hoop. Duimen dat het ook niet gaat jeuken.
Ik ga zometeen wel even langs de biowinkel, er zit hier een hele goede om de hoek , die hebben vast ook wel wat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh
Dit kan helpen:
http://www.ericakruiderijen.nl/content_shop.php?shop=1
Probeer het dan wel eerst op een klein stukje wil je ajb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedacht net dat ik toch een nieuwe tube kamillosan nodig had, dat smeer ik echt op alles bij de honden en alles is dan binnen een dag weg, dus dat durf ik hier ook wel op te smeren
Ik moet nu denken aan die radio-reclame van die kerel die belt omdat z'n arm gebroken is. "Er steekt een stuk bot uit en ik heb er best wel last van"quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef nieslief het volgende:
[..]
Probeer het dan wel eerst op een klein stukje wil je ajb.
Krijg je dan ook zo'n gave kuif?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedacht net dat ik toch een nieuwe tube kamillosan nodig had, dat smeer ik echt op alles bij de honden en alles is dan binnen een dag weg, dus dat durf ik hier ook wel op te smeren
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan die radio-reclame van die kerel die belt omdat z'n arm gebroken is. "Er steekt een stuk bot uit en ik heb er best wel last van"
Nee die hadden ze al voor ik de kamillosan ontdektequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Krijg je dan ook zo'n gave kuif?![]()
Sterkte Bamba, gelukkig lijken ze er op tijd bij te zijn.
Nee dat was in dat R&P topic, daar zijn mijn reacties ook verdwenenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
HUH! ik postte hier iets en het verdween of kwam niet goed door ofzo
Maar ik riep dus hier dat onze posts dáár weg waren, maar die kwam niet door of is ook weg ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat was in dat R&P topic, daar zijn mijn reacties ook verdwenen
Maar de kwaliteitsposts van Lamon zijn blijven staan
http://www.rab.fm/uploads(...)20gebroken%20arm.mp3quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Mss had ik moeten zeggen dat ik helse jeuk heb en dat mn halve gezicht er af gevallen is, maar ach.
Leuk! Ik ga hem dan lekker na het klussen lezenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:13 schreef Bamba het volgende:
MI, als het goed is heb ik vandaag het boekje uit en kan ik het naar je opsturen!!!
Zit ElisaB nou WEER te modereren?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
HUH! ik postte hier iets en het verdween of kwam niet goed door ofzo
Ah joh, het is Lamon. Laat hem niet teveel op je zenuwen werken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik riep dus hier dat onze posts dáár weg waren, maar die kwam niet door of is ook weg ofzo?
Najah zal wel
Karel z'n poot... daar had jij toch aan getrokken toen hij zich op Kees stortte?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, vanavond ga ik trouwens maar es naar de DA.
Tis op de dag af 3 maanden geleden dat ik voor t laatst daar was ( om Frits in te laten slapen ) en ik zie er best wel tegen op om er heen te gaan.
Dr is niks bijzonders hoor, ik wil ze allemaal even wegen ( Kees en Billy moeten afvallen volgens mij, Chico zit op het kweekwinterspekdieet ) en Chico zn anaalklieren moeten. En mss moet ze ff naar Karel zn poot kijken, die hinkt een beetje na een aanval van een jr gisteren, maar ik denk dat dat wel meevalt want tis niet gebroken.
Nah zit op werk, soms gaat posten dan in 1x niet goed, en moet ik ff paar keer F5'en, dus kan best dat 't gewoon niet lekker doorkwam ofzo hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zit ElisaB nou WEER te modereren?![]()
![]()
Ik probeer hem ook altijd te laten, maar soms kraamt hij zulke tenenkrommende dingen uit, of zoals gister, pleurt hij ineens foto en email van een of ander datingsite-mokkel van hem in dat topicquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah joh, het is Lamon. Laat hem niet teveel op je zenuwen werken.
Anders heb je straks zo'n verkrampt gezicht ipv zwoel ende sekseh, op de coverfoto
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef Maes het volgende:
Had ik al verteld dat mijn boekje (tis een andere geworden) onderweg is naar Cat22? (met iets lekkers erbij:))
Dat was een achterpoot, daar had ik niet echt aan getrokken, daar had ik heel hard in geknepen tot ie losliet jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Karel z'n poot... daar had jij toch aan getrokken toen hij zich op Kees stortte?
Misschien een beetje verrekt? Of is dat een andere poot?
Nee joh!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:37 schreef oh-oh het volgende:
@ Cat, jij was dat he, die ocean salt in dr gezicht gebruikt![]()
Zo dapper was ik toch al niet![]()
( sterker nog ik heb niet eens ocean salt, hendig pijnlijk vind ik die)
ANDER MERK????quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Volgens het potje moet het wel maar zout+slijmvliezen vind ik persoonlijk niet de beste combi. Ik ben wellicht een beetje raar wat dat betreft.
Ik vind hem wel erg fijn als bodyscrub. Tot ik een ander merk ontdekte.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |