Komt er uberhaupt wel een krul in?quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ik moet wil nog een keer krullenmakenmetsteiltang-les van jou.Ik deed net een poging en het lijkt nergens naar
Ja, ik draaide 'm wel, maar op de één of andere manier gaat het niet echt soepel. Er komt nu een soort van lelijke slag in m'n haarquote:Op maandag 23 november 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt wel een krul in?
Vergeet je de tang niet 180 gr. te draaien richting je hoofd terwijl je de pluk vasthoudt?
We gaan wel oefenen ja! Leuk!
ja dat weet ikquote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Enfermera het volgende:
Ik moet idd ook nog een stijltang om krullen mee te kunnen maken.
Voor de mannen; ja, dit is echt waar, dat kan. xD
quote:Op maandag 23 november 2009 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
als er niks op tv is waar is iedereen dan ineens
Niet?quote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat weet ik![]()
en ik heb het niet nodig
joh ik barst van de krullenquote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet?Ik ook niet, maar voor gelegenheden ist wel leuk
quote:Op maandag 23 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker wel, ik heb zelfs ergens mijn foto gepost een paar slowchats terug
quote:
ja, maar toen keken we allemaal naar Napoleon...quote:Op maandag 23 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker wel, ik heb zelfs ergens mijn foto gepost een paar slowchats terug
quote:
een paar slowchats is misschien overdreven, ik heb net even gekeken, 84 slowchats geleden dusquote:[..]
ja, maar toen keken we allemaal naar Napoleon...
post even de link als je er toch naartoe bent gegaan!quote:Op maandag 23 november 2009 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
een paar slowchats is misschien overdreven, ik heb net even gekeken, 84 slowchats geleden dus
ze zitten allemaal in irc...quote:
quote:
heb je door dat ik de foto net herpost heb en dat hij zelfs in je quote staat?quote:Op maandag 23 november 2009 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
post even de link als je er toch naartoe bent gegaan!
[..]
ze zitten allemaal in irc...
Ik heb geen medebankzittersquote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja gezellie.
Hier is het niet zo heel langzaam, maar iig snel genoeg voor als je af en toe ook met mensen irl in huis wil praten. Dat is met een chat anders. Dan ben je dusdanig met iedereen in gesprek dat medebankzitters niet meer aan bod komen. Dat probleem heb ik met msn ook en dus heb ik geen msn op de computer gezet.
mijn internetverbinding is te traag om leuk mee te doen...quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja gezellie.
Hier is het niet zo heel langzaam, maar iig snel genoeg voor als je af en toe ook met mensen irl in huis wil praten. Dat is met een chat anders. Dan ben je dusdanig met iedereen in gesprek dat medebankzitters niet meer aan bod komen. Dat probleem heb ik met msn ook en dus heb ik geen msn op de computer gezet.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je door dat ik de foto net herpost heb en dat hij zelfs in je quote staat?
quote:
quote:
quote:
quote:
niet echt. Ingetje moet morgen weer naar de da met baloe om te kijken of de medicijnen hebben geholpen (maar hij eet slecht).quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef Morretje het volgende:
heb ik nog wat gemist, het afgelopen weekend?
[..]
Het laatste had ik meegekregen idd..quote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet echt. Ingetje moet morgen weer naar de da met baloe om te kijken of de medicijnen hebben geholpen (maar hij eet slecht).
en Nieslief en ik zijn een bouquet-boekje aan het schrijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |