1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
ik dacht dat je het over hecoson had...quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind dat stemmetje van em zo irritant
Neee, nee. Dit kwam me al een paar weken mn strot uit.quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Q, dit was dus niet de avond waarvoor iedereen 5 euro moest dokken?
Dit was weer wat anders?
quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neee, nee. Dit kwam me al een paar weken mn strot uit.
Nee, toen ik vroeg of IEDEREEN die mail had gehad, en daar nog even vroeg "Jij ook A?" hij zei " Ja hoor!" en dan echt op zo'n minachtende toon.. nou toen had iedereen al door dat het mis was
geen gekke, ik tikte het net ook...quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
xD ik zie nu wel dat ik een tiepvoud heb gemaakt
Krijgen we nu wel je autobiografie dan?quote:
oh godquote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
ooh hij maakte ook nog even de volgende opmerking...
"JA EN TOEN MET DIE BIERDISCUSSIE. ALS IK WIL RIJDEN EN DRINKEN DAN DOE IK DAT! JIJ HEBT GODVERDOMME NET JE RIJBEWIJS EN KOMT NET KIJKEN"
Gasthij heeft een half jaar eerder zn rijbewijs dan mij
Toen kon je me vegen
Echt, iedereen zat erop te wachtenquote:
oh, is het gefilmd?op youtube? pulies????quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
"JA EN TOEN MET DIE BIERDISCUSSIE. ALS IK WIL RIJDEN EN DRINKEN DAN DOE IK DAT! JIJ HEBT GODVERDOMME NET JE RIJBEWIJS EN KOMT NET KIJKEN"
Toen kon je me vegen
man/vrouwquote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef hecoson het volgende:
oke zal me eventjes netjes voorstellen
ik ben dus hecoson
20 jaartjes jong
vrijgezel
en woon nog thuis bij me ouders
verdere vragen stel je maar
quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
man/vrouw
studeer je?
werk je?
wat is je inkomen?
pincode?
rekeningnummer?
ervaring op sexueel gebied ? (is voor in t verhaal)
![]()
![]()
![]()
![]()
huisdieren?
een leven buiten fok?
wahahahah, is die van liefdeloos zo dun als een infuusnaald???quote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuu, een infuusnaald van dichtbij op tv.
Ik voel hem wéér*ril*
neequote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, is het gefilmd?op youtube? pulies????
quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeniet eens.
Maar echt. Hij stond te schreeuwen als een wijf. Wat een dramaqueenEn dan ook echt roepen toen ik zei van "Ben je dan debiel? IEDEREEN neemt wat mee en jij zuipt TELKENS van een ander. Mis je dan wat? Ben je dan mentaal instabiel dat het NIET bij je OPKOMT om ook WAT MEE TE NEMEN?!" Toen riep die van "JA MAAR WE HEBBEN GEEN GELD!!!!"
Hij verdiend 2200 netto, hij houdt 300 euro per maand over wat hij door de plee kan trekken. Want daar hoeft hij NIKS van te doen... en dan nog klagen dat je geen geld hebt. En dan gewoon waar iedereen bij staat, doodleuk durven toe te geven dat je een wii spel van 80 euro met GELEEND geld hebt gekocht
Droeftoeter.
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wahahahah, is die van liefdeloos zo dun als een infuusnaald???![]()
![]()
![]()
![]()
dat zijn de ergstequote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeniet eens.
Maar echt. Hij stond te schreeuwen als een wijf. Wat een dramaqueenEn dan ook echt roepen toen ik zei van "Ben je dan debiel? IEDEREEN neemt wat mee en jij zuipt TELKENS van een ander. Mis je dan wat? Ben je dan mentaal instabiel dat het NIET bij je OPKOMT om ook WAT MEE TE NEMEN?!" Toen riep die van "JA MAAR WE HEBBEN GEEN GELD!!!!"
Hij verdiend 2200 netto, hij houdt 300 euro per maand over wat hij door de plee kan trekken. Want daar hoeft hij NIKS van te doen... en dan nog klagen dat je geen geld hebt. En dan gewoon waar iedereen bij staat, doodleuk durven toe te geven dat je een wii spel van 80 euro met GELEEND geld hebt gekocht
Droeftoeter.
ja, hallo, ik zit er zo middenin, ik kan niet anders...quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee
Nou ja, ho... herstel... dat weet ik niet!
Niet álles op dat verhaal terugleiden nu he?
Nee. Ja, 130 euro aan de ibgroep. Per maand.quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind 2200 netto een behoorlijk bedrag hoor. Heeft hij schulden ofzo?
nee maar als je 300 per maand door de plee trekt, ga je snel door je geld heenquote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind 2200 netto een behoorlijk bedrag hoor. Heeft hij schulden ofzo?
eh ja hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Karel en Kees hingen elkaar net vet in de haren, Karel beet Kees en ik greep Karel bij een poot en deed m zeer tot ie los liet want Kees krijste alles bij elkaar
![]()
Kees kroop helemaal bang in een deken, Karel lag op zn rug onderdanig te doen. Ik Kees pakken en troosten, nu liggen ze alweer te hoeren samen![]()
2 chihuahua's anyone?
Ze zijn doorgaans echt heel erg lief
ja, koop dan wc papier!quote:Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee maar als je 300 per maand door de plee trekt, ga je snel door je geld heen
quote:Op maandag 23 november 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh ja hoor!![]()
maar ik heb al twee katten in huis...
echt? Net alsof je ze echt kwijt wil...quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn alletwee gek op katten!
Kunnen keigoed alleen thuis zijn ook, je moet alleen geen kattenluikje hebben want daar passen ze ook door
Lolquote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
Toen kon je me vegen
Karel is geloof ik een beetje stressy vanwege den harden wind die om den flat woeitquote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, arme Kees!![]()
Maar fijn dat het nu weer goed is
Soms wil ik ze echt wel kwijt, maar Karel heb ik al zo lang en hijs zo liefjes ookquote:Op maandag 23 november 2009 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt? Net alsof je ze echt kwijt wil...![]()
Ik wil heeeeeeeeel graag een hondje, maar het kan eigenlijk niet nu ivm werk... zielig voor het beestje (ik heb een kattenluik in een raam, via de eetkamertafel te bereiken, kunnen ze daar doorheen denk je?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |