Ooh, haai stofferquote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
daar ben ik al![]()
en tombolalalala heeft daar te traag internets voor
in blijdorpquote:Op maandag 23 november 2009 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Ja loveless, je moet sexy en zwoel op de foto met greys in een toilet!!!
Ik hoop wel dat uiteindelijk iedereen gewoon weer hier zitquote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
irc is echt de ontdekking van het jaar voor deze sc xD
Ik vind ut saaiquote:Op maandag 23 november 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
irc is echt de ontdekking van het jaar voor deze sc xD
ik ook...quote:Op maandag 23 november 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat uiteindelijk iedereen gewoon weer hier zit
Ik klep daar al een tijdje niet meer hoor, ik zit met NeatImage te klooien om te kijken hoe we de coverfoto straks heel smooth kunnen krijgenquote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook...
maar jij blijft ook gewoon daar hangen!![]()
ok, ok...quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klep daar al een tijdje niet meer hoor, ik zit met NeatImage te klooien om te kijken hoe we de coverfoto straks heel smooth kunnen krijgen
Ja, maar toen was er hier niemand!quote:Op maandag 23 november 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, ok...
maar je zat daar nog heel lang terwijl fok het alweer deed!
ik was hier...quote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er hier niemand!
Maar ik vind dat IRC best lollig hoor!Alleen vind ik dit wat overzichtelijker dan iedereen die door elkaar tettert
quote:Op maandag 23 november 2009 23:36 schreef nieslief het volgende:
Kijk en nu heb ik het topic vermoord![]()
Nieslief eerst refreshen voordat je piept![]()
Whahahahaha die SS heeft jouw weinig subtiele hints wel begrepen of niet danquote:Op maandag 23 november 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb een heel streng gedicht van mijn SS gekregen![]()
Ik moet het pakpapier om het pakje laten.
Gelukkig maar dat ik dat voor de zekerheid ook had gedaan
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef nieslief het volgende:
Greys wat vind jij van aanrechtduwen??
Ik ook niet alleen Stoffer kwam met dat idee dus ik vroeg het me gewoon af....quote:Op maandag 23 november 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerdIk zou het niet weten
Allowa, hier ben ik.quote:Op maandag 23 november 2009 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
Alter-ego, waar ben je
ik ben weer helemaal allenig laat op
Hoi muisje-eliza.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:hallow
het concert van the Prodigy was heul tofeven stoom afblazen
ik baal zo dat ik daar niet naartoe ben geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow
het concert van the Prodigy was heul tofeven stoom afblazen
jah ik kom er net vandaan...ik ben wel n beetje doof nuquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi muisje-eliza.
Gaaf, ben je daar net naar toe geweest?
awwwwquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik baal zo dat ik daar niet naartoe ben geweest
Haha, wel heerlijk he, zo een bak herrie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kom er net vandaan...ik ben wel n beetje doof nu![]()
ben vanaf het begin fan, maar nu pas voor het eerst geweestVolgende keer weer
Hoi Cat22.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan potdomme weer niet quoten.![]()
Elies, wat hebben wij harde werkers gemist?
dat is gaaf, je favo band voor het eerst live zienquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik kom er net vandaan...ik ben wel n beetje doof nu![]()
ben vanaf het begin fan, maar nu pas voor het eerst geweestVolgende keer weer
PANIEK!!!!! DE KERNEL IS WEER LOS!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik negeer maar even het feit dat er net weer een kennelijke paniek was.
Inmiddels alweer zo'n drie kwartier geleden, maar idd ja. We hadden training.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Cat22.
Kom jij ook pas net terug van je werk?
laten we dat maar doen, anders blijven we bezigquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik negeer maar even het feit dat er net weer een kennelijke paniek was.
in de lege regel onderaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PANIEK!!!!! DE KERNEL IS WEER LOS!!!!![]()
![]()
En ik snap geen bal van dat Tweakers gebeuren. Waar moet ik tekst invoeren?
Nu is ie blijkbaar weer even vast.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PANIEK!!!!! DE KERNEL IS WEER LOS!!!!![]()
![]()
En ik snap geen bal van dat Tweakers gebeuren. Waar moet ik tekst invoeren?
Ah, ik zie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in de lege regel onderaan
werkt net als msn
Was de training (voor de kindertelefoon toch?) leuk?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inmiddels alweer zo'n drie kwartier geleden, maar idd ja. We hadden training.
Ohwja, was het vandaag vaker bal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we dat maar doen, anders blijven we bezig
als fok er uit ligt wijken we uit naar de ffsc slowchat op tweakers IRCquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu is ie blijkbaar weer even vast.
Tweakers? Wat bedoel je nu, de site tweakers?
stuk of drie keer dacht ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja, was het vandaag vaker bal?
Ohhhw, IRC.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als fok er uit ligt wijken we uit naar de ffsc slowchat op tweakers IRC
Goed onthouden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Was de training (voor de kindertelefoon toch?) leuk?
Ik wist zo gauw even geen ander woord dan "leuk" maar vond het zelf ook al niet toepasselijk gezien de problematiek waar je mee omgaat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed onthouden.![]()
Wij zeggen uiteraerd niet leuk, maar interessant.Maar het was een goeie training, de groep heeft weer veel bijgeleerd. En mijn collega is
![]()
. We zitten helemaal op 1 lijn dus de samenwerking loopt perfect. Ik ben blij met d'r en zij met mij.
het was heul heul heul tofquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha, wel heerlijk he, zo een bak herrie.![]()
Dat is wel speciaal dan, dat je nu voor het eerst bent geweest na zolang fan te zijn.
Was het zoals je verwacht had of nog toffer?
Wat leuk dat je vrijwilliger bent geweest! Ik werk voor zowel KT als voor de telehulpdienst. Maar ben nu vooral bij KT aan het inwerken. Inderdaad soms heftige gesprekken. En dan zijn het toch vooral de vrijwilligers die hiermee geconfronteerd worden. Wij begeleiden vooral en zetten de lijnen uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik wist zo gauw even geen ander woord dan "leuk" maar vond het zelf ook al niet toepasselijk gezien de problematiek waar je mee omgaat.
Fijn dat je het zo getroffen hebt met je collega.Dat is een van de belangrijkere dingen bij een baan vind ik. Als het niet klikt, kan dat je hele plezier in het werk verpesten. sprak zij uit eerdere ervaringen
Ik heb ooit, járen geleden als vrijwilliger gewerkt bij de SOS telefonische hulpdienst. Zware en moeilijke gesprekken af en toe.
Petje af voor jou dat je dit voor je beroep doet.
Grappig, de namen die je nu noemt, zijn wel alledrie hele andere soorten muziek he.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het was heul heul heul tofonbeschrijvelijk om iedereen mee te zien hossen op alle hits van hun...heel anders dan bij bv Metallica (heb je meer kliekjes met mensen die allemaal gekke dingen gaan doen...ik heb ook altijd zitplekken bij Metallica...daar wil ik echt niet tussen staan
) of bij Lady Gaga (allemaal gay-wannabe's en jonge meisjes met roze haren en amper tietjes)
ik ben ook bijzonder breed muzikaal opgevoed, en wil absoluut niet in een hokje geplaatst worden. Ik hou iig niet van Mariah Carey en al dat soort slome sky-radio achtigequote:Op dinsdag 24 november 2009 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig, de namen die je nu noemt, zijn wel alledrie hele andere soorten muziek he.
De KT lijkt me helemaal zwaar, kinderen zijn nog zo kwetsbaar en weerloos.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je vrijwilliger bent geweest! Ik werk voor zowel KT als voor de telehulpdienst. Maar ben nu vooral bij KT aan het inwerken. Inderdaad soms heftige gesprekken. En dan zijn het toch vooral de vrijwilligers die hiermee geconfronteerd worden. Wij begeleiden vooral en zetten de lijnen uit.
En achtervolgen smeken bellen van mensen als er gaten in het rooster vallen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De KT lijkt me helemaal zwaar, kinderen zijn nog zo kwetsbaar en weerloos.
Zo te horen begin je je steeds meer op je plekje te voelen daar.
Een muzikale brede smaak hebben is niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben ook bijzonder breed muzikaal opgevoed, en wil absoluut niet in een hokje geplaatst worden. Ik hou iig niet van Mariah Carey en al dat soort slome sky-radio achtige
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
inderdaad, niet echt een logische mix
moet ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk.quote:
Zow, jij bent snel uitgestoomt na zo'n happening.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:57 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw, uitgestoomd...
ik ga naar mn nest![]()
Daar had ik gisteren al antwoord op gegeven, heb je dan waarschijnlijk overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
oh, alter ego ik wilde het gister nog vragen maar je was al slapen
weet jij nog leuke breakbeat bands / breakcore?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Breakbeat is een breed begrip, ik luister voornamelijk Breakcore en Drum & Bass, waar wel veel breakbeat in voorkomt.
Wat tips op D & B gebied; Current Value, Counter Strike, DJ Hidden, Limewax, Raiden...
Hier een linkje met wat mixen van Barcode recordings: http://feeds2.feedburner.com/BarcodeFilthcast
Tips op Breakcore gebied; Venetian Snares natuurlijk, Otto Von Schirach (beetje vreemdig, maar wel), DJ Scotch Egg, Ove-Naxx, Shitmat en FFF.
Die beloofde 2 uur plat was nog geen half uurtje he.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
tadaaa en terug
Ohwja?quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:37 schreef DeZwabber het volgende:
jep, maar de irc is actiever dan het topic
Zolang je je maar niet in je schermpje vertypt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
we kunnen natuurlijk hier ook nog erbij lullen, twee discussies tegelijk
Zeg nooit nooit...quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
neh, dat doe ik nooit
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk het, ze zegt vrij weinig
zou MrSubtle nog leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |