Oh zie je, ik vroeg me altijd af waar die blaasjes vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:51 schreef MrSubtle het volgende:
Die blaasjes op handen heb ik ook wel eens oh-oh, komt bij mij altijd door sterk wisselende temperaturen. Wordt versterkt door gebruik van water bij mij, dus ik probeer in die tijd altijd niet door de dag m'n handen te wassen, behalve bij toiletbezoek, en zo kort mogelijk te douchen.
Ik zou hoe dan ook zeker niet gaan scrubben
Volgens mij dus wel, shitterdeshitquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:54 schreef Bamba het volgende:
Zijn het waterblaasjes oh-oh? Die heb ik ook eens op m'n hand gehad en worden idd versterkt door gebruik van veel water. En ze kunnen ontzettend jeuken!
Ik had gemist dat er iets was tot ik dit zag... sterkte Bambaquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bonjour![]()
Wat heb ik gemist in vier dagen?
Geeft toch niet, dank je wel! En de rest ook bedankt!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had gemist dat er iets was tot ik dit zag... sterkte Bamba![]()
Even naar de huisarts bellen dan idd. Want op je hand zijn ze al niet fijn, maar op je gezicht is het helemaal kut!quote:
Dan pasquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Lalalalala HA bellen is altijd dolle pret he?
Maar goed, ik kan donderdagochtend om 8.20 langskomen, als het er dan nog zit.
En dat ik maar geen zeep en zo moest gebruiken tot die tijd.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had gemist dat er iets was tot ik dit zag... sterkte Bamba![]()
Nou lekker is dat. Donderdag pas tijd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja mn gezicht valt dr niet af en het jeukt ( nog ) niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan pas. Wat is dat laat zeg! Hier kunnen we meestal dezelfde dag terecht als we 's ochtends vroeg bellen.
Ja dat is ook wel weer zo. Ieg gelukkig jeukt het (nog) niet dat scheelt al een hoop. Duimen dat het ook niet gaat jeuken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja mn gezicht valt dr niet af en het jeukt ( nog ) niet.
Overigens kon het ook morgenmiddag om 15.30 of zo, maar hey, ik ben morgen jarig en heb 's middags vrij om met mn moeder te gaan shoppen, dus dan liever donderdagochtend.
Het is natuurlijk ook niks heel dringends, dan kon ik denk ik wel eerder terecht hoor
Als het gaat jeuken dan bel ik nog wel een keer hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Ieg gelukkig jeukt het (nog) niet dat scheelt al een hoop. Duimen dat het ook niet gaat jeuken.
Ik ga zometeen wel even langs de biowinkel, er zit hier een hele goede om de hoek , die hebben vast ook wel wat.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef nokwanda het volgende:
@oh-oh
Dit kan helpen:
http://www.ericakruiderijen.nl/content_shop.php?shop=1
Probeer het dan wel eerst op een klein stukje wil je ajb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedacht net dat ik toch een nieuwe tube kamillosan nodig had, dat smeer ik echt op alles bij de honden en alles is dan binnen een dag weg, dus dat durf ik hier ook wel op te smeren
Ik moet nu denken aan die radio-reclame van die kerel die belt omdat z'n arm gebroken is. "Er steekt een stuk bot uit en ik heb er best wel last van"quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:06 schreef oh-oh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |