dank je...quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:15 schreef MrSubtle het volgende:
Succes tombolafan, we zullen je missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
neeeeeeeeee (ik wil het niet weten...)quote:
Schijnt althans best verstandig te zijn heb ik me laten vertellen. Maar goed, ik ga niet, en zou ook niet gaan met mondkapje als ik gingquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neeeeeeeeee (ik wil het niet weten...)
ze wilden me een mondkapje omdoen (want daar heb je de meeste kans op besmetting)
ja doei! Ik ben niet gek!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dank je...Ow fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oef das fijn met allemaal tegelijk daarheen sjorren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:28 schreef oh-oh het volgende:
Succes Tombolafan!
Mn zus moet vandaag ook met dr kinderschare
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oef das fijn met allemaal tegelijk daarheen sjorren.
Als het goed is komt het jasje vandaag binnen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 23 november 2009
04. 155 tombolafan
17. 101 DeZwabber
29. 083 muisje-eliza
45. 074 nieslief
54. 065 Loveless85
58. 064 Greys
69. 058 ElisaB
87. 049 Cat22
Ik sta dr niet meer in
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ook niettoeval oh-oh? I think not...
hihihihihihiquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef Maes het volgende:
Ll ben je je zwoele glimlach al aan het oefenen?
Jamaar deze keer maak ik de foto's dat is toch reden genoeg voor een klein glimlachjequote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik sta als balletje op foto's aldus Goodbye![]()
En de fotograaf bij dat gala zaterdag (de échte, die volgen nog) die gaf het ook na 6 foto's van ons op met 'meer spontaniteit gaan we niet uit je krijgen hé??'
Klinkt fijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh spannend!
Naja de jongste krijgt de spuit nog niet, maar die moet wel mee of die moet ze ergens dumpen. Oudste gaat geheid heel hysterisch doen en de middelste geeft wss geen kik of ze wordt heel boos![]()
T zag dr zo massaal uit daar in die Jaarbeurshal, en mijn zusje is heel geduldig ( NOT ) dus stiekem had ik wel mee gewild om te lachen
Niet op foto's in z'n algemeen!quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik sta als balletje op foto's aldus Goodbye![]()
En de fotograaf bij dat gala zaterdag (de échte, die volgen nog) die gaf het ook na 6 foto's van ons op met 'meer spontaniteit gaan we niet uit je krijgen hé??'
Jullie zijn toch niet serieus van plan om dat hele geval af te drukken he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Jamaar deze keer maak ik de foto's dat is toch reden genoeg voor een klein glimlachje
Dan ken je Greys nog nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet serieus van plan om dat hele geval af te drukken he?
Slechte ervaringen tot nu toe?quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef nieslief het volgende:
Goedemorgen.
Ik mag donderdag met de jongens prikken![]()
Met prikken? Neuh niet echt ze zijn vrij makkelijk als ik zeg dat dat moet omdat ze anders zo ziek worden dat ze in het ziekenhuis moeten slapen zonder broerlief gaat het prima. Dat willen ze nl. echt niet. Ik zie meer op tegen de drukte met die twee jongens, onbekende omgeving voor hun, huilende kinderen evt. etc etc. Mijn moeder gaat mee om zonodig te helpen.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bonjour![]()
Wat heb ik gemist in vier dagen?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:31 schreef nokwanda het volgende:
Nier erg veel. Mensen hadden opeens een leven met de downtime en hebben irc (her)ontdekt
Ow jaaaa, het feuilleton van Nieslief en Tombolafan in de wiki in de OP. Lezuuuuh
Ik las het gisteren. Jeuk?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Bamba, wat een dag zeg, succes ermee![]()
Mijn hele gezicht zit onder de de uitslag
Nee het jeukt niet, het zijn van die hele kleine blaasjes, ik heb t heeeeeeeeel lang geleden wel es op mn handen gehad.quote:
Tsja heb ik ook weleens gehad. Mss even scrubben?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het jeukt niet, het zijn van die hele kleine blaasjes, ik heb t heeeeeeeeel lang geleden wel es op mn handen gehad.
Ik ben aan het twijfelen of ik ga afwachten of toch maar ff de huisarts bel, alleen komt het deze week heel slecht uit om ff langs te gaan
Nee ik pieker me suf maar ik kan me niks herinneren.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Heb je iets raars gegeten of zo? Iets anders gebruikt dan normaal?
Tsja ik zie en voel jouw huid niet dus het had gekund. Bij mij hielp het toen wel. Misschien gewoon even bellen met de HA. Heb je iets raars gegeten of iets nieuws gebruikt (bv. wasmiddel of -verzachter?) het zou een allergie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Nou juist liever niet scrubben nu denk ik hoor.
Lijkt me ieg niet prettig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |