quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
inderdaad, niet echt een logische mix
moet ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik leuk.quote:
Zow, jij bent snel uitgestoomt na zo'n happening.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:57 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw, uitgestoomd...
ik ga naar mn nest![]()
Daar had ik gisteren al antwoord op gegeven, heb je dan waarschijnlijk overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
oh, alter ego ik wilde het gister nog vragen maar je was al slapen
weet jij nog leuke breakbeat bands / breakcore?
quote:Op maandag 23 november 2009 01:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Breakbeat is een breed begrip, ik luister voornamelijk Breakcore en Drum & Bass, waar wel veel breakbeat in voorkomt.
Wat tips op D & B gebied; Current Value, Counter Strike, DJ Hidden, Limewax, Raiden...
Hier een linkje met wat mixen van Barcode recordings: http://feeds2.feedburner.com/BarcodeFilthcast
Tips op Breakcore gebied; Venetian Snares natuurlijk, Otto Von Schirach (beetje vreemdig, maar wel), DJ Scotch Egg, Ove-Naxx, Shitmat en FFF.
Die beloofde 2 uur plat was nog geen half uurtje he.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
tadaaa en terug
Ohwja?quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:37 schreef DeZwabber het volgende:
jep, maar de irc is actiever dan het topic
Zolang je je maar niet in je schermpje vertypt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
we kunnen natuurlijk hier ook nog erbij lullen, twee discussies tegelijk
Zeg nooit nooit...quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
neh, dat doe ik nooit
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk het, ze zegt vrij weinig
zou MrSubtle nog leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |