Klopt. Ik heb nog net geen huwelijksaanzoek gedaan via MySpace maar dat scheelt niet veel.quote:
Ja, maar waarheen dan?quote:
Lenen, investeerders trekken? En het zal er natuurlijk ook aan liggen wat voor bedrijf je wilt beginnen. Iets minder belangrijk maar toch een leuke wetenschap voor me. Ik ben enigst kindquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je startkapitaal dan? En ik denk dat je met een eigen bedrijfje wel meer bezig bent dan met een 9 tot 5-baan.
ENIG kind.quote:Op maandag 23 november 2009 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lenen, investeerders trekken? En het zal er natuurlijk ook aan liggen wat voor bedrijf je wilt beginnen. Iets minder belangrijk maar toch een leuke wetenschap voor me. Ik ben enigst kind
In het oosten zeggen we gewoon enigstquote:
Maar ook daar schrijft men 'enig'.quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het oosten zeggen we gewoon enigst
Dat geloof ik graag ja.quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het oosten Op het mbo zeggen we gewoon enigst
Carequote:
Helemaal niet.quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom koop je überhaupt smerig eten? Mutsquote:Op maandag 23 november 2009 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi, altijd als ik smerig eten heb voor mezelf vraagt er een huisgenoot van ooh, wil je met mij mee eten? En kom ik weer goed weg.
Ik vind de originele muziek van Pnau niet echt geweldig maar ze leggen altijd wel een goede basis voor leuke remixes:quote:Op maandag 23 november 2009 17:20 schreef Maisnon het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.42770813
P'nau van Pnau, een toffe met synths overladen dance plaat
Nouja niet echt smerigquote:Op maandag 23 november 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom koop je überhaupt smerig eten? Muts
[..]
Ik vind de originele muziek van Pnau niet echt geweldig maar ze leggen altijd wel een goede basis voor leuke remixes:
Like what?quote:Op maandag 23 november 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja niet echt smerigmaar gewoon makkelijk.
quote:Op maandag 23 november 2009 18:07 schreef Japsnars het volgende:
Om de een of andere reden doet de TT mij denken aan de prodigy dus:
http://www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw
//edit
Dit is veel toffer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
Zo gaat 'ie goed zo gaat 'ie beter, alweer een hele meter.
Hij wil eigenlijk zeggen dat ie wel een broertje of zusje heeft maar dat hij het enigst is van allemaal.quote:
Nee alleen mensen die vmbo basis doen.quote:Op maandag 23 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Triest he, dat dat het eerste was waar ik aan dacht toen ik je post zag.quote:
In zijn geval is het meer vmbo light+.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen mensen die vmbo basis doen.
Dat kan ik beamen. Niet op Star Wars-achtige manier.quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik een rolstoel neem. Volgens mij krijg je dan knakengespierde armen.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik een rolstoel neem. Volgens mij krijg je dan knakengespierde armen.
Whehe. Gewoon een paar maandjes in een rolstoel en claimen dat je benen verlamd zijn. Gegarandeerde aandacht van dames als je dan ineens weer opstaat. En je hebt ook nog eens armen als Arnold Schwarzenegger. Ik zie geen nadelenquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Niet op Star Wars-achtige manier.
Helaas is dat opstaan niet aan de orde.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe. Gewoon een paar maandjes in een rolstoel en claimen dat je benen verlamd zijn. Gegarandeerde aandacht van dames als je dan ineens weer opstaat. En je hebt ook nog eens armen als Arnold Schwarzenegger. Ik zie geen nadelen.
Wel als je net doet alsof. Stiekem enzo.quote:Op maandag 23 november 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helaas is dat opstaan niet aan de orde.
..quote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mên, zo kut om nu nog om boodschappen te moeten.
Heeft je moeke je lunchpakket voor morgen al klaargemaakt?quote:
"bakpao"quote:
www.albert.nl. Voor die 6 euro gaan we niet meer pauper supermarkten.quote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mên, zo kut om nu nog om boodschappen te moeten.
Broodje bakpao, jong!quote:Op maandag 23 november 2009 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft je moeke je lunchpakket voor morgen al klaargemaakt?
Die zag ik een paar uur geleden ook, van te voren wou ik hem hier gaan posten. Maar toen ik hem eenmaal geluisterd had bleek hij zo slecht te zijn dat hij niet eens fok-waardig isquote:
quote:
Je doet ICT toch?quote:
Toerismequote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je doet ICT toch?
Ik was op de fontys ook naar ict aan het kijken, vandaar..
Maarrrr welke ict dingetje doe je?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je doet ICT toch?
Ik zag het net ook ja. Gersquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je doet ICT toch?
Ik ben blij dat ik weet hoe de computer aan en uit moetquote:
Dan zou ik zeker je tentamens moeten maken?quote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weet hoe de computer aan en uit moet.
Whihi, zie je mij al op de ICT bij al die geeks.
Hehe, iemand zei dat toch ooit?quote:Op maandag 23 november 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weet hoe de computer aan en uit moet.
Whihi, zie je mij al op de ICT bij al die geeks.
Het zal wel komen omdat ze ooit een heleboel vragen had die gerelateerd zijn aan internet marketing.quote:
Absoluut.quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
Allure_, zou inderdaad de eerste zijn aan wie ik zou denken wanneer ik computerproblemen heb.
Nee, ik lieg. Een 2,7 bedoel ik.quote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Ja, en uiteindelijk een 1,7 voor dat kanker tentamen gehaald. Leuk, ict.
Een 1,7?!?quote:Op maandag 23 november 2009 20:03 schreef Allure_ het volgende:
Ja, en uiteindelijk een 1,7 voor dat kanker tentamen gehaald. Leuk, ict.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb drs. den Buurman, commissiegriffier van Stadsdeel Watergraafsmeer op msn.
Alsnog.quote:
Ja, maar ik had ook een project gemaakt, waar jullie me ook mee hadden geholpen en daar had ik wel een 6,3 voorquote:
Ah. Lekker bezig.quote:Op maandag 23 november 2009 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik had ook een project gemaakt, waar jullie me ook mee hadden geholpen en daar had ik wel een 6,3 voor. Dus alleen dat tentamen herkansen valt nog te overzien.
Slecht excuus.quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, martijn typt gewoon zoals mij
NIET!quote:
Jij doet mij na.quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, martijn typt gewoon zoals mij
Nee serieus, ik zit bij m'n pa en ga net in bad.quote:
Dan praat ze te erg net als jij.quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee serieus, ik zit bij m'n pa en ga net in bad.
Ik weet het. Tegenwoordig zegt ze ook al "kei".quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan praat ze te erg net als jij.
Keigoaf.quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het. Tegenwoordig zegt ze ook al "kei".
EN DAN MIJ WILLEN VERBETEREN.
Hebben php's verstand van taal en wiskunde dan?quote:Op maandag 23 november 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben vrouwen verstand van computers dan?
JOAH!quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Dit gaat vast een warrig verhaal worden
Zotheid en Crack_, Crack_ en Zotheid. Op de één of andere manier doet deze combinatie mij denken aan Chriet Titulaer. Chriet Titulaer, de man van wie als je zijn hoofd omdraait het er nog hetzelfde uitziet. Het zal iets met haar te maken hebben.
Ik wil ook piano spelen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH!
We gingen gisteren zo piano spelen. Ze is bijna beter dan ik.
We nemen het mee naar achter.quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Dit gaat vast een warrig verhaal worden
Zotheid en Crack_, Crack_ en Zotheid. Op de één of andere manier doet deze combinatie mij denken aan Chriet Titulaer. Chriet Titulaer, de man van wie als je zijn hoofd omdraait het er nog hetzelfde uitziet. Het zal iets met haar te maken hebben.
Nee, ik ben alleen maar seropositief.quote:
IK WIL BETER WORDEN MET DE PIANO EN GITOAR.quote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook piano spelen.En ik wil nog drummen.
Ik ben dus echt nog lang niet beter dan jijquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH!
We gingen gisteren zo piano spelen. Ze is bijna beter dan ik.
Nouhou.quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen maar seropositief.
[..]
IK WIL BETER WORDEN MET DE PIANO EN GITOAR.
Wel kort?quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nog lang niet beter dan jij
Geld is overrated.quote:Op maandag 23 november 2009 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een piano in huis
En m'n vader ook.
Niemand niet eigenlijk. 't Is alleen dat het geld kost
Digitale piano's.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geld is overrated.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geld is overrated.
[ afbeelding ]![]()
![]()
BETER NIET NEE.quote:Op maandag 23 november 2009 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nog lang niet beter dan jij
Ja.quote:
Ik zegquote:
Wij hebben een piano overgekocht van iemand voor een vriendenprijsje van 200 euro. Ding klinkt primaquote:Op maandag 23 november 2009 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een piano in huis
En m'n vader ook.
Niemand niet eigenlijk. 't Is alleen dat het geld kost
Nee, dat ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BETER NIET NEE.
Wel even goed.
[..]
Ja.
[..]
Ik zeg
Hij speelt keigoed.quote:
Kom je dit weekend nou naar mij?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
Ik luister nu Jeff Buckley en het is tof.
Hoezo moet datquote:Op maandag 23 november 2009 20:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij speelt keigoed.
Later wil ik een vleugel.
[..]
Kom je dit weekend nou naar mij?
Ik moet zondagavond naar m'n pa toe.
quote:
Alsof hij zo slecht speelde.quote:
Je doet het in elk geval wel goed.quote:
Komt ook door jou.quote:
Nee, dat zeg ik niet ;p maar een echte piano is veel beter en mooier, dat heb ik tot nu toe de hele tijd toch al gezegd!quote:Op maandag 23 november 2009 20:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof hij zo slecht speelde.
[..]
Je doet het in elk geval wel goed.
Mine is better than yours.quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD.
My queen used the milkshake to bring y'all to my slaughter housesquote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
MY MILKSHAKE BRINGS ALL THE BOYS TO THE YARD.
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt speel je nou eigenlijk wel of niet gitaar
quote:
Maandag kunnen ze niet en was.quote:
Maar voor een digitale klinkt het echt niet slecht.quote:Op maandag 23 november 2009 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet ;p maar een echte piano is veel beter en mooier, dat heb ik tot nu toe de hele tijd toch al gezegd!
En, ja ik kan 2 liedjes en die zijn hartstikke makkelijk ;p
Nou niet zo liefjes doen, als ik echt goed ben dan mag je dat zeggen, oke?
Oh, ja niet dat het niet fijn is om te horen maar toch..
Tuurlijk, ben je nu een stoere chick of niet?quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik vanavond naar de stad gaan of niet?
urbandictionary motherfuckerquote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Fascination het volgende:
Maar Milkshake is toch een seksuele term of zo? Weet het niet precies meer.
Toen ging ik MW2 spelen en ik dacht wel dat je de hint snapte maar je ging me niet eens pijpen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Martijn werd wel gek van me omdat ik steeds het zelfde speelde
JOAHquote:
Sperma?quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Fascination het volgende:
Een milkshake is een dikke koude drank gemaakt van melk, roomijs of softijs en vruchten en/of siroop voor de smaak. De ingrediënten worden gemixt.quote:Op maandag 23 november 2009 20:29 schreef Fascination het volgende:
Doe eens niet zo onbeschoft.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ging ik MW2 spelen en ik dacht wel dat je de hint snapte maar je ging me niet eens pijpen.
Ik wel, ik ben een soort kruising tussen de genialiteit van John Lennon en de charme van John Mayer.quote:Op maandag 23 november 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Hey Bt speel je nou eigenlijk wel of niet gitaar
quote:Op maandag 23 november 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben je nu een stoere chick of niet?
quote:
quote:
quote:
Ik ken die solo al heur.quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laatst waren we hierop bezig. Moet je ook eens doen.
BWHEHE jij bent groter!!!1quote:Op maandag 23 november 2009 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Gezicht/tieten? Is nogal groot plaatje.
IK heb niks om mee te stemmen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn snaren zijn overigens helemaal naar de klote. De omwinding heeft redelijk losgelaten.
Kaasschaaf en hoornvliesquote:Op maandag 23 november 2009 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in dat filmpje?
Ik durf niet te kijken.
Ik heb nog niet gekeken.quote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:
gebruik gewoon zo'n Flash tune dingetjequote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK heb niks om mee te stemmen.
Normaal deed ik het altijd met m'n iPhone maar aangezien die nu kapot is heb ik helemaal niks meer. Ik probeerde het met m'n gehoor maar dat werkte voor geen meter.
DUS
Ik wacht nu op sinterklaas.
nodig hem uit en drink een fles wodka met hem leegquote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Er zit een fokker bij mij op school, en ik wil een keertje tegen hem praten omdat ie vroeger altijd kei lief was tegen me. Hoe pak ik dit aan
?
Ik keek al.quote:
Ja maar dan nog. Gaat wel beter maar is niet ideaal.quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gebruik gewoon zo'n Flash tune dingetjeonline.
Ja, dat moet wel op gehoor maar... niet compleet uit je hoofdscheelt
Tactischquote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
nodig hem uit en drink een fles wodka met hem leeg
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Er zit een fokker bij mij op school, en ik wil een keertje tegen hem praten omdat ie vroeger altijd kei lief was tegen me. Hoe pak ik dit aan
?
Niet op gehoor kunnen stemmen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Normaal deed ik het altijd met m'n iPhone maar aangezien die nu kapot is heb ik helemaal niks meer. Ik probeerde het met m'n gehoor maar dat werkte voor geen meter.
DUS
Ja, dat durf ik niet te zeggenquote:
Dat is toch gewoon een A?quote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef Maisnon het volgende:
We hebben ook een good old stemvork hierals ultieme device
Ja zo leerde ik dat op gitaarles.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet op gehoor kunnen stemmen.![]()
Je kan ook de toon van de 6E uit je hoofd leren en als je die dan hebt met natural harmonics de rest stemmen.
Mwha.quote:
Maar het was een hoornvlies met een kaasschaaf toch?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Mwha.
Niet erg fijn, maar echt erg is het nou ook weer niet.
Dat vind je niet zo erg?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een A?
[..]
Ja zo leerde ik dat op gitaarles.
Maar in de praktijk klinkt dat zo vals als wat.
[..]
Mwha.
Niet erg fijn, maar echt erg is het nou ook weer niet.
Hij weet dan toch wel hoe jij eruit ziet, aangezien je vroegahh altijd foto's in je fobo had?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik niet te zeggen. Maargoed, het is verder ook niet dat ie knap is dus ik zie er geen heil in eigenlijk
.
Valt me tegen van je dat je het niet kan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja zo leerde ik dat op gitaarles.
Maar in de praktijk klinkt dat zo vals als wat.
Ja.quote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar het was een hoornvlies met een kaasschaaf toch?
Volgend weekend ga je met mijn kaasschaaf in de weer?quote:Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind je niet zo erg?
*schrijft op
IK ZAL HET STRAKS NOG EEN KEER PROBEREN.quote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt me tegen van je dat je het niet kan.
Ja, maar toen was ik 16/17quote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij weet dan toch wel hoe jij eruit ziet, aangezien je vroegahh altijd foto's in je fobo had?
LEREN ZAL JE, TOT HET ALLE GATEN UITLOOPTquote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZAL HET STRAKS NOG EEN KEER PROBEREN.
Hou je mond eensquote:Op maandag 23 november 2009 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LEREN ZAL JE, TOT HET ALLE GATEN UITLOOPT
Ik ben Sinterklaas dit jaar, daarom..quote:
16-jarige Allurequote:Op maandag 23 november 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik 16/17. Hij on the other hand ziet er nog steeds wel hetzelfde uit, anders had ik hem never ever kunnen herkennen.
Ik wou al zeggen, gebruik je iphone. Maar wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DUS
Martijn gaat niet zo zorgvuldig met zn spullen om, echt alles gaat bij hem kapotquote:Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, gebruik je iphone. Maar wat heb je ermee gedaan dan?
Jij ook?quote:Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn gaat niet zo zorgvuldig met zn spullen om, echt alles gaat bij hem kapot
Ik nietquote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij ook?
Maar wat heeft hij er mee gedaan dan?
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!quote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
Kaalheid, maakt meer kapot dan je lief is.
Ik vind het nog wel grappig. En ik heb humor.quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!Sprinkhaan.
Kijk, zo mag ik het horenquote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel grappig. En ik heb humor.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben Sinterklaas dit jaar, daarom..
Het is al zo moeilijk om iets te verzinnen
Neequote:
Dat is juist het leuke eraan, de constante herhaling. Dat maakt het mooi.quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!Sprinkhaan.
Ben je nou helemaal van de pot geruktquote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn teckel is nog breder dan jij.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn teckel is nog breder dan jij.
Niet grappig; jij bent het.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Teckels, wij hadden er 1, mijn oma had er een aantal, wat een beesten
Trouwens, je kan de pot op.
Zijn grapjes kunnen bij mij inderdaad geen potten breken.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
Heb je weleens dat mensen denken dat je 11 bent?
Nah, het is niet echt als grap bedoeld he.quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Helaas Fas, ook lesbo's hebben net zoals normale vrouwen geen humor.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zijn grapjes kunnen bij mij inderdaad geen potten breken.
Ja, vanwege mijn babyface word ik weleens op 14 geschat.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet grappig; jij bent het.
Heb je weleens dat mensen denken dat je 11 bent?
Kutprogrammaquote:
neequote:
Ik val sowieso niet echt op gekleurde chicks, tevens is het niet eens een mooie gekleurde chick.quote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze wil dat ik haar zou geven en ik dacht de fokkers jaloers te maken.
Ik ook niet, maar ze ziet er niet slecht uit hoor. Dit is even een zojuist door mij genomen webcampic.quote:Op maandag 23 november 2009 21:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet echt op gekleurde chicks, tevens is het niet eens een mooie gekleurde chick.
Ik heb zelfs één of andere lelijke vieze indo met krullenquote:Op maandag 23 november 2009 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
OTIS HEEFT BUITENLANDERS OP ZIJN MSN. LOELEOLEOELOELEO
DOE EEN LINKJE NAAR HAAR HYVES JONGEquote:
Ik bewaar graag de privacy van mijn personeel.quote:Op maandag 23 november 2009 22:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
DOE EEN LINKJE NAAR HAAR HYVES JONGE
Zo'n tof nummer op LL09.quote:
Lowlandsquote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer op LL09.
Maar die clip
Zeg je nou serieus LL09 in plaats van Lowlands?quote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer op LL09.
Maar die clip
LL09?quote:Op maandag 23 november 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer op LL09.
Maar die clip
Ja aangezien ik het specifiek over de 09 editie heb.quote:Op maandag 23 november 2009 22:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeg je nou serieus LL09 in plaats van Lowlands?
Was best lachen hoor. Echt een enorme gezelligheid.quote:
Dit is toch niet de real clip tok?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja aangezien ik het specifiek over de 09 editie heb.
Major Lazerquote:
Wat is je probleem?quote:
Wat dan lieve Php?quote:Op maandag 23 november 2009 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb een sjiek woord geleerd weer
Jij bent helemaal gek van deze:quote:
Dat is nogal gay.quote:
Die en Hold the Linequote:
Deze is dan wel weer gay.quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent helemaal gek van deze:
Toch?
Dus ik had lowlands 2009 moeten zeggen? Iedereen noemt het ll09.quote:
Ik dacht Laidback Lukequote:
Plus When you hear the bassline + Mary Jane.quote:
Die is toch met "Deep in the night, I am looking for some love?"quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus ik had lowlands 2009 moeten zeggen? Iedereen noemt het ll09.
Beunhaas.
Bemoei je met je eigen zaken, hoertjequote:
Zit niet genoeg power in.quote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is toch met "Deep in the night, I am looking for some love?"![]()
![]()
Nog een leuk duits nummer:
Onder andere, hele cd is boomdiggityquote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent helemaal gek van deze:
Toch?
Ja en "Teeny weeny string bikini".quote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die is toch met "Deep in the night, I am looking for some love?"![]()
![]()
Plus hef bundy.quote:Op maandag 23 november 2009 22:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik luister weer Mijn Hossel van Jayh met Kempi en de blonde adonis.
Gewoon Lowlands. Waarom zou je LL09 zeggenquote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus ik had lowlands 2009 moeten zeggen? Iedereen noemt het ll09.
Beunhaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |