Dat kan ik beamen. Niet op Star Wars-achtige manier.quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik een rolstoel neem. Volgens mij krijg je dan knakengespierde armen.
quote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik een rolstoel neem. Volgens mij krijg je dan knakengespierde armen.
Whehe. Gewoon een paar maandjes in een rolstoel en claimen dat je benen verlamd zijn. Gegarandeerde aandacht van dames als je dan ineens weer opstaat. En je hebt ook nog eens armen als Arnold Schwarzenegger. Ik zie geen nadelenquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Niet op Star Wars-achtige manier.
Helaas is dat opstaan niet aan de orde.quote:Op maandag 23 november 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe. Gewoon een paar maandjes in een rolstoel en claimen dat je benen verlamd zijn. Gegarandeerde aandacht van dames als je dan ineens weer opstaat. En je hebt ook nog eens armen als Arnold Schwarzenegger. Ik zie geen nadelen.
Wel als je net doet alsof. Stiekem enzo.quote:Op maandag 23 november 2009 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helaas is dat opstaan niet aan de orde.
..quote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mên, zo kut om nu nog om boodschappen te moeten.
Heeft je moeke je lunchpakket voor morgen al klaargemaakt?quote:
"bakpao"quote:
www.albert.nl. Voor die 6 euro gaan we niet meer pauper supermarkten.quote:Op maandag 23 november 2009 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mên, zo kut om nu nog om boodschappen te moeten.
Broodje bakpao, jong!quote:Op maandag 23 november 2009 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft je moeke je lunchpakket voor morgen al klaargemaakt?
Die zag ik een paar uur geleden ook, van te voren wou ik hem hier gaan posten. Maar toen ik hem eenmaal geluisterd had bleek hij zo slecht te zijn dat hij niet eens fok-waardig isquote:
quote:
Je doet ICT toch?quote:
Toerismequote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je doet ICT toch?
Ik was op de fontys ook naar ict aan het kijken, vandaar..
Maarrrr welke ict dingetje doe je?
quote:Op maandag 23 november 2009 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je doet ICT toch?
Ik was op de fontys ook naar ict aan het kijken, vandaar..
Maarrrr welke ict dingetje doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |