Ik wou al zeggen, gebruik je iphone. Maar wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK heb niks om mee te stemmen.
Normaal deed ik het altijd met m'n iPhone maar aangezien die nu kapot is heb ik helemaal niks meer. Ik probeerde het met m'n gehoor maar dat werkte voor geen meter.
DUS
Ik wacht nu op sinterklaas.
Martijn gaat niet zo zorgvuldig met zn spullen om, echt alles gaat bij hem kapotquote:Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, gebruik je iphone. Maar wat heb je ermee gedaan dan?
Jij ook?quote:Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn gaat niet zo zorgvuldig met zn spullen om, echt alles gaat bij hem kapot
Ik nietquote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij ook?
Maar wat heeft hij er mee gedaan dan?
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!quote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
Kaalheid, maakt meer kapot dan je lief is.
Ik vind het nog wel grappig. En ik heb humor.quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!Sprinkhaan.
Kijk, zo mag ik het horenquote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel grappig. En ik heb humor.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben Sinterklaas dit jaar, daarom..
Het is al zo moeilijk om iets te verzinnen
Neequote:
Dat is juist het leuke eraan, de constante herhaling. Dat maakt het mooi.quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!Sprinkhaan.
Ben je nou helemaal van de pot geruktquote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn teckel is nog breder dan jij.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn teckel is nog breder dan jij.
Niet grappig; jij bent het.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Teckels, wij hadden er 1, mijn oma had er een aantal, wat een beesten
Trouwens, je kan de pot op.
Zijn grapjes kunnen bij mij inderdaad geen potten breken.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
Heb je weleens dat mensen denken dat je 11 bent?
Nah, het is niet echt als grap bedoeld he.quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Helaas Fas, ook lesbo's hebben net zoals normale vrouwen geen humor.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zijn grapjes kunnen bij mij inderdaad geen potten breken.
Ja, vanwege mijn babyface word ik weleens op 14 geschat.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet grappig; jij bent het.
Heb je weleens dat mensen denken dat je 11 bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |