nodig hem uit en drink een fles wodka met hem leegquote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Er zit een fokker bij mij op school, en ik wil een keertje tegen hem praten omdat ie vroeger altijd kei lief was tegen me. Hoe pak ik dit aan
?
Ik keek al.quote:
Ja maar dan nog. Gaat wel beter maar is niet ideaal.quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gebruik gewoon zo'n Flash tune dingetjeonline.
Ja, dat moet wel op gehoor maar... niet compleet uit je hoofdscheelt
Tactischquote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
nodig hem uit en drink een fles wodka met hem leeg
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef Allure_ het volgende:
Er zit een fokker bij mij op school, en ik wil een keertje tegen hem praten omdat ie vroeger altijd kei lief was tegen me. Hoe pak ik dit aan
?
Niet op gehoor kunnen stemmen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK heb niks om mee te stemmen.
Normaal deed ik het altijd met m'n iPhone maar aangezien die nu kapot is heb ik helemaal niks meer. Ik probeerde het met m'n gehoor maar dat werkte voor geen meter.
DUS
Ik wacht nu op sinterklaas.
Ja, dat durf ik niet te zeggenquote:
Dat is toch gewoon een A?quote:Op maandag 23 november 2009 20:52 schreef Maisnon het volgende:
We hebben ook een good old stemvork hierals ultieme device
Ja zo leerde ik dat op gitaarles.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet op gehoor kunnen stemmen.![]()
Je kan ook de toon van de 6E uit je hoofd leren en als je die dan hebt met natural harmonics de rest stemmen.
Mwha.quote:
Maar het was een hoornvlies met een kaasschaaf toch?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
Mwha.
Niet erg fijn, maar echt erg is het nou ook weer niet.
Dat vind je niet zo erg?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een A?
[..]
Ja zo leerde ik dat op gitaarles.
Maar in de praktijk klinkt dat zo vals als wat.
[..]
Mwha.
Niet erg fijn, maar echt erg is het nou ook weer niet.
Hij weet dan toch wel hoe jij eruit ziet, aangezien je vroegahh altijd foto's in je fobo had?quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik niet te zeggen. Maargoed, het is verder ook niet dat ie knap is dus ik zie er geen heil in eigenlijk
.
Valt me tegen van je dat je het niet kan.quote:Op maandag 23 november 2009 20:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja zo leerde ik dat op gitaarles.
Maar in de praktijk klinkt dat zo vals als wat.
Ja.quote:Op maandag 23 november 2009 20:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar het was een hoornvlies met een kaasschaaf toch?
Volgend weekend ga je met mijn kaasschaaf in de weer?quote:Op maandag 23 november 2009 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind je niet zo erg?
*schrijft op
IK ZAL HET STRAKS NOG EEN KEER PROBEREN.quote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt me tegen van je dat je het niet kan.
Ja, maar toen was ik 16/17quote:Op maandag 23 november 2009 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij weet dan toch wel hoe jij eruit ziet, aangezien je vroegahh altijd foto's in je fobo had?
LEREN ZAL JE, TOT HET ALLE GATEN UITLOOPTquote:Op maandag 23 november 2009 21:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK ZAL HET STRAKS NOG EEN KEER PROBEREN.
Hou je mond eensquote:Op maandag 23 november 2009 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LEREN ZAL JE, TOT HET ALLE GATEN UITLOOPT
Ik ben Sinterklaas dit jaar, daarom..quote:
16-jarige Allurequote:Op maandag 23 november 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik 16/17. Hij on the other hand ziet er nog steeds wel hetzelfde uit, anders had ik hem never ever kunnen herkennen.
Ik wou al zeggen, gebruik je iphone. Maar wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
IK heb niks om mee te stemmen.
Normaal deed ik het altijd met m'n iPhone maar aangezien die nu kapot is heb ik helemaal niks meer. Ik probeerde het met m'n gehoor maar dat werkte voor geen meter.
DUS
Ik wacht nu op sinterklaas.
Martijn gaat niet zo zorgvuldig met zn spullen om, echt alles gaat bij hem kapotquote:Op maandag 23 november 2009 21:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, gebruik je iphone. Maar wat heb je ermee gedaan dan?
Jij ook?quote:Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn gaat niet zo zorgvuldig met zn spullen om, echt alles gaat bij hem kapot
Ik nietquote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij ook?
Maar wat heeft hij er mee gedaan dan?
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!quote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
Kaalheid, maakt meer kapot dan je lief is.
Ik vind het nog wel grappig. En ik heb humor.quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!Sprinkhaan.
Kijk, zo mag ik het horenquote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel grappig. En ik heb humor.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben Sinterklaas dit jaar, daarom..
Het is al zo moeilijk om iets te verzinnen
Neequote:
Dat is juist het leuke eraan, de constante herhaling. Dat maakt het mooi.quote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha voor de drieduizendste keer een grapje over iemands kaalheid maken, lachen joh!Sprinkhaan.
Ben je nou helemaal van de pot geruktquote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn teckel is nog breder dan jij.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn teckel is nog breder dan jij.
Niet grappig; jij bent het.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Teckels, wij hadden er 1, mijn oma had er een aantal, wat een beesten
Trouwens, je kan de pot op.
Zijn grapjes kunnen bij mij inderdaad geen potten breken.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
Heb je weleens dat mensen denken dat je 11 bent?
Nah, het is niet echt als grap bedoeld he.quote:Op maandag 23 november 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
Helaas Fas, ook lesbo's hebben net zoals normale vrouwen geen humor.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zijn grapjes kunnen bij mij inderdaad geen potten breken.
Ja, vanwege mijn babyface word ik weleens op 14 geschat.quote:Op maandag 23 november 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet grappig; jij bent het.
Heb je weleens dat mensen denken dat je 11 bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |