Slecht excuus.quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, martijn typt gewoon zoals mij
NIET!quote:
Jij doet mij na.quote:Op maandag 23 november 2009 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, martijn typt gewoon zoals mij
Nee serieus, ik zit bij m'n pa en ga net in bad.quote:
Dan praat ze te erg net als jij.quote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee serieus, ik zit bij m'n pa en ga net in bad.
Ik weet het. Tegenwoordig zegt ze ook al "kei".quote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan praat ze te erg net als jij.
Keigoaf.quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet het. Tegenwoordig zegt ze ook al "kei".
EN DAN MIJ WILLEN VERBETEREN.
Hebben php's verstand van taal en wiskunde dan?quote:Op maandag 23 november 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben vrouwen verstand van computers dan?
JOAH!quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Dit gaat vast een warrig verhaal worden
Zotheid en Crack_, Crack_ en Zotheid. Op de één of andere manier doet deze combinatie mij denken aan Chriet Titulaer. Chriet Titulaer, de man van wie als je zijn hoofd omdraait het er nog hetzelfde uitziet. Het zal iets met haar te maken hebben.
Ik wil ook piano spelen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JOAH!
We gingen gisteren zo piano spelen. Ze is bijna beter dan ik.
We nemen het mee naar achter.quote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Oké. Dit gaat vast een warrig verhaal worden
Zotheid en Crack_, Crack_ en Zotheid. Op de één of andere manier doet deze combinatie mij denken aan Chriet Titulaer. Chriet Titulaer, de man van wie als je zijn hoofd omdraait het er nog hetzelfde uitziet. Het zal iets met haar te maken hebben.
Nee, ik ben alleen maar seropositief.quote:
IK WIL BETER WORDEN MET DE PIANO EN GITOAR.quote:Op maandag 23 november 2009 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook piano spelen.En ik wil nog drummen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |