haha kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook niet negatief. Ik dacht dat je bedoelde dat ze last zou hebben van de zon ofzo.
en daarop zei, dat mertk ze dan vanzelf. Sommige kinderen slapen overal en dus ook in de zon. Maar jij had het dus over tocht.
Dus even miscommunicatie.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef pessie het volgende:
Hoi! Ik meld me even! Ben nu 5 weken. Ik zou het fijn vinden als jullie me nog niet in de update willen zetten...
In de OPquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef pessie het volgende:
Hoi! Ik meld me even! Ben nu 5 weken. Ik zou het fijn vinden als jullie me nog niet in de update willen zetten...
Die update hebben ze weggehaald. Maar aangezien freecell het nu toch al weet kan ik wel hierheen. Ik ben geen kloon. Vind ik te lastig...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, er was toch al een update over jou? gefeliciteerd iig!Ben je je een kloon?
BJ, achter het raam kan het heel warm worden, vandaar dat je een ledikant / wieg liever niet achter een raam moet zetten. maar in de box ben je er toch bijna altijd bij, en even voelen aan jekind en je weet zo of hij/zij het warm heeft
Die was weer weg omdat ik het niet mocht wetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, er was toch al een update over jou? gefeliciteerd iig!Ben je je een kloon?
Toen het me een tijdje geleden overkwam met iets heel lulligs en mijn man allang zijn excuses had aangeboden, bleef ik maar huilen. Hij snapte er niks meer van en ik meer huilen: 'ja sorry, nee het is al goed maar ik kan gewoohoon even niet meer stoppen met hui-uilen' met hierbij gierende uithalen die horen bij praten en hard huilen tegeleijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, hoe is het met je coconnetje?
octo, balen van je slechte nacht!
en de beste hormonale uitbarstingen zijn als je heel hard jankend aan het roepen bent "ja, ik weet, het gaat nergens over, maar het is gewoon zo vervelehehehehend en boehoehoe en mijn hormonen zijn stooohohohohommmm!!!"
Wat lief dat je dat vraagt! Alles prima, volgens mij zit Poppejantje nog veel te heerlijk en komt hij er voorlopig niet uit. Hij ligt ook nog steeds heel hoog.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:22 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk bij jou Poppejans? Ik moest trouwens er lachen om je sinterklaasliedje
de meest dramatisch hormoonschommel heb je in de eerste 10 weken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu al last van mn hormonen. Bij 5 weken! Moet dat nog 35 weken doorgaan? Dan blijft er aan het eind helemaal niets van mij over...
Ik had er ook geen last van, tot ik moeder werd. Als Ivan huilt of smakgeluidjes maakt dan voel ik mijn baarmoeder samentrekken en soms regelmatig moet ik gewoon huilen van geluk. Achja, het is ook wel weer grappig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:33 schreef Groofsken het volgende:
Al die hormonen van jullie. Misschien is het omdat ik alleen ben, maar ik heb er echt totaal geen last van. Zeker nu alles in huis af is, voel ik me echt heel relaxed.
![]()
Welkom in de wondere wereld van de zwangere vrouwquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu al last van mn hormonen. Bij 5 weken! Moet dat nog 35 weken doorgaan? Dan blijft er aan het eind helemaal niets van mij over...
Ja, dat herken ik wel heel erg. Dat is sinds de geboorte van S steeds zo snel makkelijk ontroerd benquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had er ook geen last van, tot ik moeder werd. Als Ivan huilt of smakgeluidjes maakt dan voel ik mijn baarmoeder samentrekken en soms regelmatig moet ik gewoon huilen van geluk. Achja, het is ook wel weer grappig.
Pff.. de misselijkheid begon bij mij vorige week al (was met freecell in de stad, choco drinken brrr hoef nooit meer choco!). En vandaag gaat het rampzalig. Net lekker gedoucht dus nu iets beter, hoop dat et goed komt voor we morgen weg gaan...quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:54 schreef Borra het volgende:
Welkom Pessie![]()
Icantrix ik ben benieuwd hoe het met haar gaat, zou ze lekker aan het genieten zijn van haar beebje..
Vandaag ben ik 8 wekenen ik begin nu ineens enorm last te krijgen van de misselijkheid
hopelijk is het snel weer over.
ter bemoediging: het gáát weer overquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:03 schreef pessie het volgende:
[..]
Pff.. de misselijkheid begon bij mij vorige week al (was met freecell in de stad, choco drinken brrr hoef nooit meer choco!). En vandaag gaat het rampzalig. Net lekker gedoucht dus nu iets beter, hoop dat et goed komt voor we morgen weg gaan...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis: ik ben inderdaad bevallen! Om kwart over 4 vannacht braken de vliezen en de weeën kwamen al heel snel en heel heftig.. De VK constateerde 2 cm. Rond een uur of half 8, maar ik wist niet waar ik het zoeken moest, de weeën waren zo hevig.. Ben meteen overgedragen aan het ziekenhuis voor een ruggenprik, maar eenmaal daar, een hartfilmpje en een infuus later bleek ik al op 8 cm. te zitten! De laatste weeën wat beter op kunnen vangen met zo'n apparaat met een knopje (kweeniemeer hoe dat heet) en daarna een uurtje persen (en bij het staan van het hoofdje bijna een totaalruptuur
) is Stef geboren om 11.46 uur! Ik ben overdonderd maar zielsgelukkig!! Stef weegt 3630 gram, ik ben onder volledige narcose gehecht en lig nu dus met Stef een nachtje in het ziekenhuis. Toen lief naar huis moest moest ik wel even huilen, maar verder maken we het goed. Stef is een kleine slaapkop
Meiden, ik probeer nog wat bij te lezen (Wupwup ondertussen al boven water?) maar ben ook flink moe, dus misschien nog even een powernap voor de volgende voedingEn Poppejans, sorry voor het voordringen, al hoop ik nog even op een datumtweeling
![]()
Klinkt als een zeer heftige bevallen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis: ik ben inderdaad bevallen! Om kwart over 4 vannacht braken de vliezen en de weeën kwamen al heel snel en heel heftig.. De VK constateerde 2 cm. Rond een uur of half 8, maar ik wist niet waar ik het zoeken moest, de weeën waren zo hevig.. Ben meteen overgedragen aan het ziekenhuis voor een ruggenprik, maar eenmaal daar, een hartfilmpje en een infuus later bleek ik al op 8 cm. te zitten! De laatste weeën wat beter op kunnen vangen met zo'n apparaat met een knopje (kweeniemeer hoe dat heet) en daarna een uurtje persen (en bij het staan van het hoofdje bijna een totaalruptuur
) is Stef geboren om 11.46 uur! Ik ben overdonderd maar zielsgelukkig!! Stef weegt 3630 gram, ik ben onder volledige narcose gehecht en lig nu dus met Stef een nachtje in het ziekenhuis. Toen lief naar huis moest moest ik wel even huilen, maar verder maken we het goed. Stef is een kleine slaapkop
Meiden, ik probeer nog wat bij te lezen (Wupwup ondertussen al boven water?) maar ben ook flink moe, dus misschien nog even een powernap voor de volgende voedingEn Poppejans, sorry voor het voordringen, al hoop ik nog even op een datumtweeling
![]()
gefeliciteerd en dat je maar snel opknapt! geniet ze van je kleintjequote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Incantrix het volgende:
<snip>
Jawel, maar toen we jou ter sprake brachten werd er gezegd dat je een ban had en dat je vanzelf wel terug zou komen. Dus vandaar.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:40 schreef ymme het volgende:
Welkom hier Pessie..
Pssst, hebben jullie mij niet gemist
Dat kan ik me voorstellen... na al die maanden wil je vast wel eens weten hoe hij er nou uitziet... hihi. Nog helemaal geen last van zenuwen dus?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat vraagt! Alles prima, volgens mij zit Poppejantje nog veel te heerlijk en komt hij er voorlopig niet uit. Hij ligt ook nog steeds heel hoog.
Ikzelf word met de dag nieuwsgieriger!
Incantrix, volgens mij had je je anders allang weer laten zien hier, dus ik gooi er toch wat![]()
![]()
![]()
tegenaan hoor, wie weet heb je ze niet eens meer nodig en ben je vannacht al bevallen.
Ik ben toch zo verschrikkelijk nieuwsgierig!
Incantrix... van harte gefeliciteerd met Stef!quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Gelukkig gaat het goed daarbinnen, maar 'af, in je mand jijquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
Vlos is weer weg
In de gaten houden, morgen urine inleveren bij HA. Als het zo blijft morgen even weer bellen.
Voorlopig gaat alles wel goed, maar wel heel koest doen.
Welkom terug Ymme!quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:40 schreef ymme het volgende:
Welkom hier Pessie..
Pssst, hebben jullie mij niet gemist
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Sjee Vlindur, geniet van je verlof! (En eerst van je laatste werkdag, hahaha) Ook van jou is het nog net gisteren dat ik las dat je zwanger was....quote:Op woensdag 25 november 2009 06:55 schreef Vlindur het volgende:
Freecell, blij dat alles goed is!
Ik ga zo voor de laatste keer aan het werk!![]()
![]()
En ik ben 35 weken zwanger!![]()
![]()
Nog slechts 35 dagen over!
![]()
![]()
![]()
Tot vanmiddag!
Ze zijn nu iig even helemaal wegquote:Op woensdag 25 november 2009 08:31 schreef Asyniur het volgende:
Hé freecell, hoe is het nu met jou? Zijn je harde buiken een beetje weggetrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |