quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik bij dat soort situaties vooral altijd de neiging de ouders een corrigerende tik te geven)

Ik zeg gewoon doen!quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik bij dat soort situaties vooral altijd de neiging de ouders een corrigerende tik te geven)
 Maar goed dat je weer terug bent en dat het shoppen in elk geval wel gelukt is.
  Maar goed dat je weer terug bent en dat het shoppen in elk geval wel gelukt is. 
  voor iedereen!
 voor iedereen!

Ik ga ook trouwens, ik ben helemaal afgepeigerd van die 4 winkels die we hebben gehad (maar ok, 3 uur Ikea ís ook gewoon vermoeiend
 Ik ga ook trouwens, ik ben helemaal afgepeigerd van die 4 winkels die we hebben gehad (maar ok, 3 uur Ikea ís ook gewoon vermoeiend  ). De rest ook truste dus!
). De rest ook truste dus!  

Dus ficus weer terug. Ook nog even de box naast de bank gehad (Zoals bij Beessie) maar dat was geen porem, dus nu staat de box naast de boekenkast en dat is helemaal prima! Ik zal morgen even een foto maken, want dan snappen jullie ook wat ik bedoel
 Dus ficus weer terug. Ook nog even de box naast de bank gehad (Zoals bij Beessie) maar dat was geen porem, dus nu staat de box naast de boekenkast en dat is helemaal prima! Ik zal morgen even een foto maken, want dan snappen jullie ook wat ik bedoel  Het is wel jammer, want nu kunnen we van voor (Keuken en eethoek) de box niet zien, maar het kan gewoon echt niet. En de ficus is te mooi om hem weg te doen. Dus dan maar zo.
 Het is wel jammer, want nu kunnen we van voor (Keuken en eethoek) de box niet zien, maar het kan gewoon echt niet. En de ficus is te mooi om hem weg te doen. Dus dan maar zo.  

Nou, dan is het nog maar eens goed dat jullie nu de box opzettenquote:Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef Vlindur het volgende:
De box staat!!

Ik had het immers helemaal bedacht he, Ficus naar de kant van de boekenkast en dan de box mooi op die plek. Dus vriendlief verplaatst plant, past het niet omdat de ficus veels te groot is! Dat ding verdwijnt half in de boekenkast als je nog een beetje degelijk door de deur naar buiten zou willenDus ficus weer terug. Ook nog even de box naast de bank gehad (Zoals bij Beessie) maar dat was geen porem, dus nu staat de box naast de boekenkast en dat is helemaal prima! Ik zal morgen even een foto maken, want dan snappen jullie ook wat ik bedoel
Het is wel jammer, want nu kunnen we van voor (Keuken en eethoek) de box niet zien, maar het kan gewoon echt niet. En de ficus is te mooi om hem weg te doen. Dus dan maar zo.
Inca is er nog! Meis, succes nog ff en toch fijn dat je nog even hebt kunnen shoppen! En wat schandalig dat die ouders dat kind daar gewoon hebben laten zitten zeg, die zou je er toch onder vandaan trekken?
Flowebox, gefeliciteerd met je nichtje!
Ik ga ook richtig bed, of we kunnen slapen is een andere vraag
Welterusten!

box verven doe ik noooooooit meerquote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij heeft zelfs hier op fok gestaan....
oke, hij was spuuglelijk oranje geverfd, maar dat zou je zeg maar kunnen verven
 Echt niet
 Echt niet 

quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef amaranta het volgende:
Fijne droom Faja.
Ik heb gedroomd dat ik een meesteroplichter was

(om 24:00) Nog even op broeden!
  (om 24:00) Nog even op broeden! 

Die neiging heb ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:43 schreef leonieke het volgende:
Tutut, het is nu nog 3 maand voor mij en drie maand is een trimester. Ik zit nu dus in mijn laatste trimester PUNT ANDERE LIJN

Volgens mij duurt het eerste trimester 13 weken. Maar veel mensen denken 12 omdat je dan "safe" bent.... Maar ik weet het ook niet 100% zekerquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik droom echt niet raar volgens mij
TARA heeft gisteren in bed een toffe naam verzonnen(om 24:00) Nog even op broeden!
Hoe zit dat nou met die trimesters?
Wat ik vond:
1e: 0-12 weken
2e: 13-27 weken
3e: 28-40 weken
Dan is je tweede trimester toch veel langer?

Wel fijn dat het gelukt is!
 Wel fijn dat het gelukt is! 

voor mezelf?
 voor mezelf?  Ben vannacht maar 1 keer wakker geworden omdat ik me moest omdraaien, en niet eens met ontzettende steken in mijn
 Ben vannacht maar 1 keer wakker geworden omdat ik me moest omdraaien, en niet eens met ontzettende steken in mijn  !
 !  

Dat is nieuw! Ben er helemaal happy mee
 Dat is nieuw! Ben er helemaal happy mee  (Als ik nou ook lekker uitgebreid kon douchen zonder daarna halverwege het aankleden voor mijn gevoel door mijn zitbotjes te zakken, ben ik helemaal blij
 (Als ik nou ook lekker uitgebreid kon douchen zonder daarna halverwege het aankleden voor mijn gevoel door mijn zitbotjes te zakken, ben ik helemaal blij  ) Maar dit is een heel goed begin!
 ) Maar dit is een heel goed begin!  

Hoe is het eigenlijk bij jou Poppejans? Ik moest trouwens er lachen om je sinterklaasliedjequote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef Poppejans het volgende:
Fijn dat het alsnog gelukt is met de box Vlindur, ik kan me ZO voorstellen hoe chagerijnig je van zoiets kunt worden!
Incantrix, heeft het gerommel aangehouden vannacht? Je maakt het wel spannend hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |