abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74952560
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik bij dat soort situaties vooral altijd de neiging de ouders een corrigerende tik te geven )
pi_74952723
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik bij dat soort situaties vooral altijd de neiging de ouders een corrigerende tik te geven )
Ik zeg gewoon doen! Maar goed dat je weer terug bent en dat het shoppen in elk geval wel gelukt is.

Vlindur, wat een gedoe met die box joh... wel prima dat je die frustratie in elk geval nu gehad hebt en niet als het straks nodig is, met eventueel huilende beeb o pde achtergrond...

Verder effe alles kwijt, sorry... weltrusten! voor iedereen!
  maandag 23 november 2009 @ 22:45:40 #128
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74952814
Sweet dreams Lijnloos Ik ga ook trouwens, ik ben helemaal afgepeigerd van die 4 winkels die we hebben gehad (maar ok, 3 uur Ikea ís ook gewoon vermoeiend ). De rest ook truste dus!
3!
  maandag 23 november 2009 @ 23:16:43 #129
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74954148
trixie, pers ze vanancht!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74955125
De box staat!!

Ik had het immers helemaal bedacht he, Ficus naar de kant van de boekenkast en dan de box mooi op die plek. Dus vriendlief verplaatst plant, past het niet omdat de ficus veels te groot is! Dat ding verdwijnt half in de boekenkast als je nog een beetje degelijk door de deur naar buiten zou willen Dus ficus weer terug. Ook nog even de box naast de bank gehad (Zoals bij Beessie) maar dat was geen porem, dus nu staat de box naast de boekenkast en dat is helemaal prima! Ik zal morgen even een foto maken, want dan snappen jullie ook wat ik bedoel Het is wel jammer, want nu kunnen we van voor (Keuken en eethoek) de box niet zien, maar het kan gewoon echt niet. En de ficus is te mooi om hem weg te doen. Dus dan maar zo.

Inca is er nog! Meis, succes nog ff en toch fijn dat je nog even hebt kunnen shoppen! En wat schandalig dat die ouders dat kind daar gewoon hebben laten zitten zeg, die zou je er toch onder vandaan trekken?

Flowebox, gefeliciteerd met je nichtje!

Ik ga ook richtig bed, of we kunnen slapen is een andere vraag

Welterusten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74956666
LLM's zet 'm op! Baby in aantocht!

#geen
pi_74957671
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef Vlindur het volgende:
De box staat!!

Ik had het immers helemaal bedacht he, Ficus naar de kant van de boekenkast en dan de box mooi op die plek. Dus vriendlief verplaatst plant, past het niet omdat de ficus veels te groot is! Dat ding verdwijnt half in de boekenkast als je nog een beetje degelijk door de deur naar buiten zou willen Dus ficus weer terug. Ook nog even de box naast de bank gehad (Zoals bij Beessie) maar dat was geen porem, dus nu staat de box naast de boekenkast en dat is helemaal prima! Ik zal morgen even een foto maken, want dan snappen jullie ook wat ik bedoel Het is wel jammer, want nu kunnen we van voor (Keuken en eethoek) de box niet zien, maar het kan gewoon echt niet. En de ficus is te mooi om hem weg te doen. Dus dan maar zo.

Inca is er nog! Meis, succes nog ff en toch fijn dat je nog even hebt kunnen shoppen! En wat schandalig dat die ouders dat kind daar gewoon hebben laten zitten zeg, die zou je er toch onder vandaan trekken?

Flowebox, gefeliciteerd met je nichtje!

Ik ga ook richtig bed, of we kunnen slapen is een andere vraag

Welterusten!
Nou, dan is het nog maar eens goed dat jullie nu de box opzetten

Incantrix, hoe gaat het nu bij jou?
pi_74957795
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

hij heeft zelfs hier op fok gestaan....
oke, hij was spuuglelijk oranje geverfd, maar dat zou je zeg maar kunnen verven
box verven doe ik noooooooit meer Echt niet
één keer geprobeerd, maar die kindveilige verf trekt niet dicht op de spijlen, verschrikkelijk

mooi dat het jullie gelukt is vlindur!
pi_74957975
goedemorgen dames. Ik heb gedroomd dat ik ben bevallen. Echt te bizar gewoon. Mijn man was gelukkig wel thuis tijdens de bevalling maar moest daarna direct weer werken. Ik had niet 1 verloskundige maar de complete praktijk zat hier op de bank want ze waren midden in een overleg toen ik besloot dat ik ging bevallen en als kers op het toetje droomde ik dat ik ook nog gehecht moest worden maar toen ik om verdoving vroeg keek ze me aan en zei alleen maar, die 2 steekjes zijn minder pijnlijk dan de verdoving zelf. En ze had mijn kind in een plastic curver bak in onze kledingkast gelegd ipv in de wieg.
pi_74958190
Ah, Faja is ook ten prooi gevallen aan de hormonale dromen
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:38:23 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74958198
Smoggels
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:38:48 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74958202
Fijne droom Faja.
Ik heb gedroomd dat ik een meesteroplichter was
pi_74958239
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef amaranta het volgende:
Fijne droom Faja.
Ik heb gedroomd dat ik een meesteroplichter was

Ik droom echt niet raar volgens mij
TARA heeft gisteren in bed een toffe naam verzonnen (om 24:00) Nog even op broeden!

Hoe zit dat nou met die trimesters?
Wat ik vond:
1e: 0-12 weken
2e: 13-27 weken
3e: 28-40 weken

Dan is je tweede trimester toch veel langer?
pi_74958250
Tutut, het is nu nog 3 maand voor mij en drie maand is een trimester. Ik zit nu dus in mijn laatste trimester PUNT ANDERE LIJN
pi_74958276
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:43 schreef leonieke het volgende:
Tutut, het is nu nog 3 maand voor mij en drie maand is een trimester. Ik zit nu dus in mijn laatste trimester PUNT ANDERE LIJN
Die neiging heb ik ook
Wat nou tweede trimester, ik ben over 2/3 heen
pi_74958375
Fijn dat het alsnog gelukt is met de box Vlindur, ik kan me ZO voorstellen hoe chagerijnig je van zoiets kunt worden!

Incantrix, heeft het gerommel aangehouden vannacht? Je maakt het wel spannend hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74958381
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik droom echt niet raar volgens mij
TARA heeft gisteren in bed een toffe naam verzonnen (om 24:00) Nog even op broeden!

Hoe zit dat nou met die trimesters?
Wat ik vond:
1e: 0-12 weken
2e: 13-27 weken
3e: 28-40 weken

Dan is je tweede trimester toch veel langer?
Volgens mij duurt het eerste trimester 13 weken. Maar veel mensen denken 12 omdat je dan "safe" bent.... Maar ik weet het ook niet 100% zeker
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:00:37 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74958494
Ik doe niet aan trimesters
Nog 18 dagen
Of meer, of minder...
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:03:32 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74958526
Nee nee nee, want ik zit nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet in het derde trimester!
owjee, ik moet er bijna van huilen; emo-muts dat ik ben

Gisteren zijn we bij een collega van manlief geweest. Zij hadden nog kleding liggen van hun zoontje. 4 volle plastic tassen hebben we meegenomen (van maat 50/56 t/m 104). Heel veel leuks zat er bij!
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:19:33 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74958790
Vlindur, wat een grap! Dat is precies wat ik voorstelde om de box te plaatsen! Wel fijn dat het gelukt is!

Faja, mooie droom!

Amaranta, je bent al juf, dus meester is niet zo’n grote stap

Free, 3 maanden is 13 weken, en de zwangerschap is 40 weken (zeg maar 39+1 = 3*13+1), dus je moet ergens die extra week kwijt. Dan maar in het midden

Mag ik even heel aso voor mezelf? Ben vannacht maar 1 keer wakker geworden omdat ik me moest omdraaien, en niet eens met ontzettende steken in mijn ! Dat is nieuw! Ben er helemaal happy mee (Als ik nou ook lekker uitgebreid kon douchen zonder daarna halverwege het aankleden voor mijn gevoel door mijn zitbotjes te zakken, ben ik helemaal blij ) Maar dit is een heel goed begin!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74958849
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef Poppejans het volgende:
Fijn dat het alsnog gelukt is met de box Vlindur, ik kan me ZO voorstellen hoe chagerijnig je van zoiets kunt worden!

Incantrix, heeft het gerommel aangehouden vannacht? Je maakt het wel spannend hoor
Hoe is het eigenlijk bij jou Poppejans? Ik moest trouwens er lachen om je sinterklaasliedje
pi_74959027
Ik moet zeggen dat ik wel een hormoonswitch heb gehad in de laatste dagen
Ik ben weer gelukkiger (en das écht prettig ook voor de omgeving. Ik was wat depri en chagrijnig) alleen nu heb ik weer van die plotselinge woedend/huilen uitbarstingen
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:43:43 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74959283
Zou het, bij Inca......?
pi_74959378
Morgen dames!

INCA, waar ben je! Kom je eens melden joh

Hier een sjaggie dag. Laatste werkdag, waren te laat, loop al hele ochtend ruzie te maken met lief. En nu krijgt hij op zijn donder van zijn baas.....En nu kan hij niet meer komen op de lunch. Pffff, mag ik onder de dekens kruipen? Ik wil alleen maar huilen.....
pi_74959767
DJRandall

Het valt ook allemaal niet mee soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')