Idemquote:Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef amaranta het volgende:
Oh, en toen ik weeen had thuis liep ik gewoon in mn blote kont rond. En toen de vk kwam thshirt aan gedaan en daarna weer blote kont. Ik weet niet waarom maar ik wilde echt helemaal niks aan mijn lijf.
kan 3 weken van te voren hoorquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef Groofsken het volgende:
Ik denk dat incantrix snel gaat beginnen of al begonnen is. De slijmprop verlies je bij de eerste toch nooit lang van te voren???
![]()
![]()
![]()
![]()
mjaquote:
Ik mocht mijn gewone nachthemd aanhouden, ook tijdens het zetten van de ruggenprik. Later ben ik alsnog in zo'n ziekenhuishempje beland omdat ik niet alleen het voltallige personeel onderkotste maar ook mezelf.quote:Op maandag 23 november 2009 17:03 schreef amaranta het volgende:
Ook zoiets. Ik had dus een bigshirt bij me, maar uiteindelijk ben ik in zo'n blotekonten hemd van het zieken huis bevallen.
Was volgens mij ivm de ruggenprik ofzo.
Bigshirt daarna aangetrokken.
Ik ook, maar ik las dus later dat dat vaak zo is! Ik had ook ineens koorts.quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb trouwens vlak na het bevallen zo enorm liggen trillen, bizar was dat. Ik kwam er niet meer uit, duurde echt een tijd weet ik nog.
ik ook, maar ook vooral tussen de persweeën als ik ontspandequote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb trouwens vlak na het bevallen zo enorm liggen trillen, bizar was dat. Ik kwam er niet meer uit, duurde echt een tijd weet ik nog.
oh, dat had ik ook de tweede keerquote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Groofsken het volgende:
Ik had een rokje en daar was ik heel blij mee. Nu is het natuurlijk een stuk kouder, maar ik heb zeker een week geen broeken kunnen dragen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat ook mee moet in de bevallingstas; een lekker huispak oid voor de terugkeer naar huis denk ik?
Ja, gloednieuw. We hebben dezequote:Op maandag 23 november 2009 20:35 schreef freecell het volgende:
vlindur
Was een nieuwe box?
Idioot!
De kraamzorgmevrouw hier vandaag: als ik jullie was zou ik je bed maar meteen op klossen zetten in het nieuwe als je gaat verhuizen, dan staat het er al vast en de vorige keer beviel je ook wat te vroeg, dus een paar weken eerder kan geen kwaadWe gaan over een week of 4/5 al verhuizen!
Wat een gedoe met die box zeg Vlindur! Wij hebben trouwens dezelfde, in het wit!quote:Op maandag 23 november 2009 20:41 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, gloednieuw. We hebben deze
Pfft. Gekloot.![]()
Ik ga tv kijken. Fijne avond!![]()
Succes met je bedje straks!
nee, zet op zn minst de webcam aan!quote:Op maandag 23 november 2009 22:05 schreef DJRandall het volgende:
Jeej, Incantrix is er nog!!Denk er om hoor, niet stiekum bevallen.....
quote:Op maandag 23 november 2009 20:51 schreef freecell het volgende:
Wel een mooie
Ikzoek nog een mooie goedkopen met ronde spijlen en een lade. onmogelijke combi geloof ik
herkenbaarquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef lily het volgende:
[..]
oh, dat had ik ook de tweede keer![]()
heel erg trillen (vooral mijn benen) en je hebt er totaal geen controle over
quote:Op maandag 23 november 2009 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, zet op zn minst de webcam aan!
quote:Op maandag 23 november 2009 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
die van mij voldeed aan je eisen, was gratis, van bopita....
maar niemand wilde hem en toen heb ik hem gedoneerd aan stichting emmaus
hij heeft zelfs hier op fok gestaan....quote:
tsssk, flauw....quote:Op maandag 23 november 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat hoef ik dan ook weer niet te zien van anderen
Ohja, ik heb dat blotekontenshirt ook ondergekotst en kreeg gewoon een schonequote:Op maandag 23 november 2009 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mocht mijn gewone nachthemd aanhouden, ook tijdens het zetten van de ruggenprik. Later ben ik alsnog in zo'n ziekenhuishempje beland omdat ik niet alleen het voltallige personeel onderkotste maar ook mezelf.Tip: neem er meer dan één mee.
Over kleingeld voor parkeren gesproken: als je een dagje in de garage van het OLVG geparkeerd staat dan is van 'kleingeld' geen sprake meer. Mijn tip zou zijn: zorg dat je een leuk bedrag op je chippas hebt staan (vermits je daarmee kunt betalen).
En hier heeft mijn nichtje héél veel aan gehad toen haar kleine meisje pasgeleden opgenomen moest worden vlak nadat ze naar huis mocht omdat ze haar voedingen niet binnenhield en heel snel verzwakte..quote:Op maandag 23 november 2009 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
tsssk, flauw....
wist je dat er in veel ziekenhuizen tegenwoordig webcams hangen boven de couveuses? Alleen te openen met wachtwoord, voor familie en ouders, dat dan wel. Zodat je, als je thuis bent, ook naar je kindje kunt kijken
kutkinderen, als ik jou was zou ik gewoon niet aan kinderen beginnenquote:Op maandag 23 november 2009 22:22 schreef Incantrix het volgende:
een stom joch van een jaar of 5 a 6 dat telkens onder het gordijn van het pashokje kwam dweilen terwijl ik BH's stond te passen en mama en papa, die gingen er alleen maar om lachen. Zo, ben ik daar ook weer over uitgezeken
Och welnee, paar keer een trap voor zijn kop en hij doet het niet meerquote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
kutkinderen, als ik jou was zou ik gewoon niet aan kinderen beginnen
quote:Op maandag 23 november 2009 22:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Och welnee, paar keer een trap voor zijn kop en hij doet het niet meer(En hoe je die uitlegt mag je zelf weten
)
quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik bij dat soort situaties vooral altijd de neiging de ouders een corrigerende tik te geven)
Ik zeg gewoon doen!quote:Op maandag 23 november 2009 22:28 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik bij dat soort situaties vooral altijd de neiging de ouders een corrigerende tik te geven)
Nou, dan is het nog maar eens goed dat jullie nu de box opzettenquote:Op maandag 23 november 2009 23:42 schreef Vlindur het volgende:
De box staat!!![]()
![]()
Ik had het immers helemaal bedacht he, Ficus naar de kant van de boekenkast en dan de box mooi op die plek. Dus vriendlief verplaatst plant, past het niet omdat de ficus veels te groot is! Dat ding verdwijnt half in de boekenkast als je nog een beetje degelijk door de deur naar buiten zou willenDus ficus weer terug. Ook nog even de box naast de bank gehad (Zoals bij Beessie) maar dat was geen porem, dus nu staat de box naast de boekenkast en dat is helemaal prima! Ik zal morgen even een foto maken, want dan snappen jullie ook wat ik bedoel
Het is wel jammer, want nu kunnen we van voor (Keuken en eethoek) de box niet zien, maar het kan gewoon echt niet. En de ficus is te mooi om hem weg te doen. Dus dan maar zo.
Inca is er nog! Meis, succes nog ff en toch fijn dat je nog even hebt kunnen shoppen! En wat schandalig dat die ouders dat kind daar gewoon hebben laten zitten zeg, die zou je er toch onder vandaan trekken?![]()
Flowebox, gefeliciteerd met je nichtje!
Ik ga ook richtig bed, of we kunnen slapen is een andere vraag
Welterusten!
box verven doe ik noooooooit meerquote:Op maandag 23 november 2009 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij heeft zelfs hier op fok gestaan....
oke, hij was spuuglelijk oranje geverfd, maar dat zou je zeg maar kunnen verven
quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:38 schreef amaranta het volgende:
Fijne droom Faja.
Ik heb gedroomd dat ik een meesteroplichter was
Die neiging heb ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:43 schreef leonieke het volgende:
Tutut, het is nu nog 3 maand voor mij en drie maand is een trimester. Ik zit nu dus in mijn laatste trimester PUNT ANDERE LIJN![]()
Volgens mij duurt het eerste trimester 13 weken. Maar veel mensen denken 12 omdat je dan "safe" bent.... Maar ik weet het ook niet 100% zekerquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik droom echt niet raar volgens mij
TARA heeft gisteren in bed een toffe naam verzonnen(om 24:00) Nog even op broeden!
Hoe zit dat nou met die trimesters?
Wat ik vond:
1e: 0-12 weken
2e: 13-27 weken
3e: 28-40 weken
Dan is je tweede trimester toch veel langer?
Hoe is het eigenlijk bij jou Poppejans? Ik moest trouwens er lachen om je sinterklaasliedjequote:Op dinsdag 24 november 2009 08:53 schreef Poppejans het volgende:
Fijn dat het alsnog gelukt is met de box Vlindur, ik kan me ZO voorstellen hoe chagerijnig je van zoiets kunt worden!
Incantrix, heeft het gerommel aangehouden vannacht? Je maakt het wel spannend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |