Voor Mama in het ziekenhuis:quote:Op maandag 23 november 2009 16:25 schreef mama_papa het volgende:
Is er eigelijk ergens een lijst van wat nou precies nodig is voor de vluchttas?
Die zijn er, en als je hem hebt dan wil ik hem ook.quote:Op maandag 23 november 2009 16:25 schreef mama_papa het volgende:
Is er eigelijk ergens een lijst van wat nou precies nodig is voor de vluchttas?
die zit idd ook in mijn portemonnee, ver eet ik geheid.quote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef amaranta het volgende:
Ik heb bij Eva dus nooit (nou ja de keren kun je op een halve hand tellen) een spuugdoek hoeven gebruiken
Ponsplaatje is idd wel handig maar zit standaard in portemonneee, die zal ik maar in de tas stoppen aangezien ik dan natuurlijk niet aan mn beurs denk...
haha ja dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef amaranta het volgende:
Oh, en toen ik weeen had thuis liep ik gewoon in mn blote kont rond. En toen de vk kwam thshirt aan gedaan en daarna weer blote kont. Ik weet niet waarom maar ik wilde echt helemaal niks aan mijn lijf.
Ik heb voor het afdrogen hydrofiele luiers gepland. Ik heb er 18, dus dat moet wel lukkenquote:Op maandag 23 november 2009 17:32 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, in de categorie misschien rare vragen:
- Moet je voor de baby ook handdoekjes hebben (voor als ze uit badje komen) om af te drogen?
- Moeten de lakentjes en beddegoed en zo ook gewassen worden van te voren?
![]()
Dit bedacht ik me dus gisteravond en ik kon gewoon geen zinnig antwoord verzinnen...
Voor het afdrogen gebruik je de 1e weken (of maanden) een hydrofielluier.quote:Op maandag 23 november 2009 17:32 schreef Lijnloos het volgende:
Vlindur, wat leuk! Nog een meidje erbij, leuke naam ook inderdaad!![]()
BJ, ik heb geen liggingsecho's gehad, alleen 3x (tot nu toe) een groeiecho. En daar meten ze dus wel de hele boel door... of dat met een liggingsecho ook zo is, weet ik eigenlijk niet.
Oh, in de categorie misschien rare vragen:
- Moet je voor de baby ook handdoekjes hebben (voor als ze uit badje komen) om af te drogen?
- Moeten de lakentjes en beddegoed en zo ook gewassen worden van te voren?
![]()
Dit bedacht ik me dus gisteravond en ik kon gewoon geen zinnig antwoord verzinnen...
Whaha, das ook wel toevalligquote:Op maandag 23 november 2009 17:38 schreef amaranta het volgende:
Haha, ik heb voor mijn opleiding werkstukken moeten schrijven. En ik heb beide namen toen als fictieve naam gebruikt, omdat ik de echte naam van de betreffende leerling niet mocht gebruiken.
Idemquote:Op maandag 23 november 2009 17:04 schreef amaranta het volgende:
Oh, en toen ik weeen had thuis liep ik gewoon in mn blote kont rond. En toen de vk kwam thshirt aan gedaan en daarna weer blote kont. Ik weet niet waarom maar ik wilde echt helemaal niks aan mijn lijf.
kan 3 weken van te voren hoorquote:Op maandag 23 november 2009 19:22 schreef Groofsken het volgende:
Ik denk dat incantrix snel gaat beginnen of al begonnen is. De slijmprop verlies je bij de eerste toch nooit lang van te voren???
![]()
![]()
![]()
![]()
mjaquote:
Ik mocht mijn gewone nachthemd aanhouden, ook tijdens het zetten van de ruggenprik. Later ben ik alsnog in zo'n ziekenhuishempje beland omdat ik niet alleen het voltallige personeel onderkotste maar ook mezelf.quote:Op maandag 23 november 2009 17:03 schreef amaranta het volgende:
Ook zoiets. Ik had dus een bigshirt bij me, maar uiteindelijk ben ik in zo'n blotekonten hemd van het zieken huis bevallen.
Was volgens mij ivm de ruggenprik ofzo.
Bigshirt daarna aangetrokken.
Ik ook, maar ik las dus later dat dat vaak zo is! Ik had ook ineens koorts.quote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb trouwens vlak na het bevallen zo enorm liggen trillen, bizar was dat. Ik kwam er niet meer uit, duurde echt een tijd weet ik nog.
ik ook, maar ook vooral tussen de persweeën als ik ontspandequote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb trouwens vlak na het bevallen zo enorm liggen trillen, bizar was dat. Ik kwam er niet meer uit, duurde echt een tijd weet ik nog.
oh, dat had ik ook de tweede keerquote:Op maandag 23 november 2009 19:31 schreef Groofsken het volgende:
Ik had een rokje en daar was ik heel blij mee. Nu is het natuurlijk een stuk kouder, maar ik heb zeker een week geen broeken kunnen dragen.quote:Op maandag 23 november 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
en wat ook mee moet in de bevallingstas; een lekker huispak oid voor de terugkeer naar huis denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |