Haha, dat doet me denken aan de verloskundige gisteren. Die vertelde dat ze dan tegen haar man zei: Ik ga nu even heel erg boos en chagrijnig zijn, want dat móet gewoon even...quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het stomme is dat ik heel goed door heb dat ik onredelijk ga doen (vooraf dus al!), maar dat het gevoel zo sterk is dat ik me moeilijk tot niet in kan houden. Gelukkig kan m'n man er wel om lachen, maar ik vind het zelf zo vermoeiend.
Ja precies, dat probeer ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:23 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Haha, dat doet me denken aan de verloskundige gisteren. Die vertelde dat ze dan tegen haar man zei: Ik ga nu even heel erg boos en chagrijnig zijn, want dat móet gewoon even...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef Soneal het volgende:
CP... het wordt helaas niet minder als de hormonen van het eigen lichaam het overnemen
Hier hebben O&E (Onredelijk & Emotioneel) af en toe ook zo erg de overhand dat je je kapotschaamt op momenten dat je wel even helder kunt nadenken![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:17 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het stomme is dat ik heel goed door heb dat ik onredelijk ga doen (vooraf dus al!), maar dat het gevoel zo sterk is dat ik me moeilijk tot niet in kan houden. Gelukkig kan m'n man er wel om lachen, maar ik vind het zelf zo vermoeiend.
Oef, dat klinkt best zwaar, zoveel afvallen, zo misselijk, zo weinig energie... pfff. Dat het maar snel beter mag gaan voor jequote:Op maandag 23 november 2009 09:41 schreef simmu het volgende:
[..]
tis een beetje druk hier met sangdrax die over een paar weekjes nog op conferentie moet naar de vs en begin januari (200 km verderop) zijn PhD praatje heeft, daarna is het echtechtecht *af*! ben nu 17 weken (7 december 20 weken echo), idd tweeling, dus echo dan ook dubbel (hopelijk met plaspauze!). ik ben zo misselijk als wat, maar dat was met selene ook, ik val nu nog een beetje harder af (3 weken terug bij de gyn stond de teller op 7 kilo afgevallen). veel kleine beetjes eten helpt wel, ik hou het wel in de gaten, deze keer gelukkig niet permanent koorts! dat scheelt al een boel. het enige wat ik vervelend vind is dat ik werkelijk geen snipper energie heb, alles gaat naar de babies en dat merk ik goed. ah well; na januari komt er een heleboel lucht, dan heeft sangdrax ook weer vrije dagen (die waren al maanden geleden allemaal op) en kan ik wat meer bijslapen
edit: trusten
hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef freecell het volgende:
Vandaag is mijn basishumeur best goed, maar ik heb wel het gevoel steeds in huilen te kunnen uitbarsten
Heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:07 schreef freecell het volgende:
Vandaag is mijn basishumeur best goed, maar ik heb wel het gevoel steeds in huilen te kunnen uitbarsten
nou, om te beginnen komt mijn paps 'oppassen' als sangdrax in de vs zit. die heeft er helemaal zin in om een weekje te tuttebellen met selene zodat ik eens lekker uit kan rustenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt best zwaar, zoveel afvallen, zo misselijk, zo weinig energie... pfff. Dat het maar snel beter mag gaan voor je.
welnee, lekker doen waar je trek in hebt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
Heb ik trouwens ook meldplicht enzo?
Nee toch?
Als de baby er is dan post ik wel een berichtje ofzo vanaf mijn Iphone of een tweet
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef octopussy het volgende:
Pfff heb vannacht echt een vrij rampzalige nacht gehad. Flinke pijn in mijn heup/rug/bil en steeds steken rond de baarmoedermond en harde buiken. Meisje was ook flink aan het draaien en doen. Weinig geslapen dus...
En nu heb ik menstruatie-achtige krampen![]()
Sorry voor de emo/egopost. Zit er even beetje doorheen. Met nog zo'n nacht ga ik de vlos maar even bellen.
Gewoon doen wat jullie willen en waar jullie je goed bij voelen. Als het iemand niet zint, dan blijft ie toch gewoon weg?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, om te beginnen komt mijn paps 'oppassen' als sangdrax in de vs zit. die heeft er helemaal zin in om een weekje te tuttebellen met selene zodat ik eens lekker uit kan rusten
daarnaast heb ik bedacht dat ik perse op vakantie wil komend jaar als de babies er zijn. desnoods ga ik alleen en schakel ik grootouders in om voor de kinders te zorgen als sangdrax te weinig vrije dagen heeft! we moeten alleen nog verzinnen hoe we de phd uitreiking zelf moeten doen. ik zie het niet zitten om in het westen te slapen (3 uur reizen, nacht niet slapen, uitreiking, selene in vreemde omgeving bij vreemde oppas (zowel tijdens uitreiking als tijdens formeel dineetje) en daarna weer 3 uur reizen? dacht het mooi niet he....). dus ik denk dat we de dag zelf per trein heen en weer gaan (selene mee), enkel een oppas tijdens de uitreiking zelf en geen diner maar een (vroeg!) buffet. de familie klaagt al (luid en veel) maar die hebben gewoon vette pech.
Oiquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef octopussy het volgende:
Pfff heb vannacht echt een vrij rampzalige nacht gehad. Flinke pijn in mijn heup/rug/bil en steeds steken rond de baarmoedermond en harde buiken. Meisje was ook flink aan het draaien en doen. Weinig geslapen dus...
Sorry voor de emo/egopost. Zit er even beetje doorheen. Met nog zo'n nacht ga ik de vlos maar even bellen.
ik hou tegenwoordig mijn poot stijf met familie. het is anders gewoon geen doen. pech voor ze. ze mogen blij zijn dat ik bereid ben om tweede kerstdag tot familiedag te bombarderen (inclusief de hele dag gekrijs van selene omdat sommigen nu eenmaal consequent weigeren om naar de huishoudster (zijnde: ik) te luisteren mbt wat wel en wat niet handig is om te doen met selene)quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Gewoon doen wat jullie willen en waar jullie je goed bij voelen. Als het iemand niet zint, dan blijft ie toch gewoon weg?
hebben wij ook gedaan met onze bruiloft: wij wilden er geen kinderen bij en mijn schoonbroer wilde niet komen als de kinderen niet mee mochten. Wij hebben geen concessies gedaan dus schoonbroer is bij zijn kinderen thuis gebleven. Mijn zus heeft in begin even gesputterd maar is toch gekomen zonder haar man en kinderen. 'maar alleen omdat je mijn zus bent'
anders bel je nu toch gewoon. als je je niet goed voelt is dat aanleiding zat hoor! *knufs*quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:21 schreef octopussy het volgende:
Het zal wel een rare dag voor je zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:27 schreef DJRandall het volgende:
Amaranta: Ja, jij hebt meldplicht!![]()
Simmu: doen wij jullie zelf willen, familie moet het maar begrijpen toch?
Octo: Klinkt vervelend! Bah.....![]()
Hier zijn mijn postvakjes, lades en bureau leeg. Mijn Outlook en harde schijf leeg. Alles weg gegooid en opgeruimd en getuigschrift geregeld. Nu moet ik dus nog wachten tot ik weg mag.....
Nietusquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het zal wel een rare dag voor je zijn.
Amaranta is 3 weken geleden al bevallen
Nietus, dat zou ze nooit volhouden zonder hier te postenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hihi, ik ben stiekem gewoon amarantas man, Amaranta is 3 weken geleden al bevallen
Dank jequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef DJRandall het volgende:
Vlindur: Mooi!En plek zat daar. Op je vorige foto's leek daar minder ruimte te zjin, maar staat perfect!
Thnx! Ja, ons huis is heerlijk grootquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
Wat hebben jullie veel ruimte Vlindur!!! En hij staat mooi hoor. Zal hem hier ook maar eens op gaan zetten. Heb weliswaar geen katten maar wel dochter die overal waar een box staat de neiging heeft om erin te klimmen..
En dat.... moet ze afleren.
En, wat doet de kat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:49 schreef Vlindur het volgende:
Zoals beloofd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat sneu dat jullie zo last van die hormomen hebben. Ik heb dat echt niet!
DJ Een zoen voor jou
Nee, er zit een luchtrooster in en die zit dicht, dus het tocht nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi vlindurdat boxkleed heb ik ook nog (in een andere kleursamenstelling).
misschien een rare vraag; maar krijgt je kindje geen last van tocht zo voor dat grote raam?![]()
En ik kreeg net mijn bestelling binnen; en heb nu eindelijk 2 goede zwarte voedingsbh's en lilypads. Ben erg benieuwd....
Dat merkt ze vanzelf wel..quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi vlindurdat boxkleed heb ik ook nog (in een andere kleursamenstelling).
misschien een rare vraag; maar krijgt je kindje geen last van tocht zo voor dat grote raam?
haha en ik zie dat de kat zo vanaf de krabpaal de box inkan???![]()
En ik kreeg net mijn bestelling binnen; en heb nu eindelijk 2 goede zwarte voedingsbh's en lilypads. Ben erg benieuwd....
Die luisterde toen ik 'nee' riepquote:
ok dat wist ik niet; ik moest zelf als babytje onder zo;n lamp omdat ik geel was...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat merkt ze vanzelf wel..
Anderzijds... soms moeten kinderen een raam worden gelegd omdat ze geel zijn en ze 'bij moeten kleuren'
ik bedoelde het ook niet negatief. Ik dacht dat je bedoelde dat ze last zou hebben van de zon ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet; ik moest zelf als babytje onder zo;n lamp omdat ik geel was...![]()
maar ik bedoelde het ook niet negatief, probeer alleen mee te denken....
en onze katten zijn ook nog niet in d
e box geweest; en hij staat er nu 5 dagen... (en die kunnen er ook zo vanaf een stoel of bank inspringen).
goed nieuws en slecht nieuws: het slechte; mijn shinnie trok zich geen bal aan van ballonnen (ook niet als je ze stukprikte naast haar). het goede nieuws: toen selene er eenmaal was droop ze zo snel af en weg bij de box dat het nooit een probleem is geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die luisterde toen ik 'nee' riepMaar ik ga nu dus toch even ballonnen halen
En nu ben ik echt weg!
haha kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik bedoelde het ook niet negatief. Ik dacht dat je bedoelde dat ze last zou hebben van de zon ofzo.
en daarop zei, dat mertk ze dan vanzelf. Sommige kinderen slapen overal en dus ook in de zon. Maar jij had het dus over tocht.
Dus even miscommunicatie.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef pessie het volgende:
Hoi! Ik meld me even! Ben nu 5 weken. Ik zou het fijn vinden als jullie me nog niet in de update willen zetten...
In de OPquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:14 schreef pessie het volgende:
Hoi! Ik meld me even! Ben nu 5 weken. Ik zou het fijn vinden als jullie me nog niet in de update willen zetten...
Die update hebben ze weggehaald. Maar aangezien freecell het nu toch al weet kan ik wel hierheen. Ik ben geen kloon. Vind ik te lastig...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, er was toch al een update over jou? gefeliciteerd iig!Ben je je een kloon?
BJ, achter het raam kan het heel warm worden, vandaar dat je een ledikant / wieg liever niet achter een raam moet zetten. maar in de box ben je er toch bijna altijd bij, en even voelen aan jekind en je weet zo of hij/zij het warm heeft
Die was weer weg omdat ik het niet mocht wetenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
pessie, er was toch al een update over jou? gefeliciteerd iig!Ben je je een kloon?
Toen het me een tijdje geleden overkwam met iets heel lulligs en mijn man allang zijn excuses had aangeboden, bleef ik maar huilen. Hij snapte er niks meer van en ik meer huilen: 'ja sorry, nee het is al goed maar ik kan gewoohoon even niet meer stoppen met hui-uilen' met hierbij gierende uithalen die horen bij praten en hard huilen tegeleijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:29 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, hoe is het met je coconnetje?
octo, balen van je slechte nacht!
en de beste hormonale uitbarstingen zijn als je heel hard jankend aan het roepen bent "ja, ik weet, het gaat nergens over, maar het is gewoon zo vervelehehehehend en boehoehoe en mijn hormonen zijn stooohohohohommmm!!!"
Wat lief dat je dat vraagt! Alles prima, volgens mij zit Poppejantje nog veel te heerlijk en komt hij er voorlopig niet uit. Hij ligt ook nog steeds heel hoog.quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:22 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk bij jou Poppejans? Ik moest trouwens er lachen om je sinterklaasliedje
de meest dramatisch hormoonschommel heb je in de eerste 10 weken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu al last van mn hormonen. Bij 5 weken! Moet dat nog 35 weken doorgaan? Dan blijft er aan het eind helemaal niets van mij over...
Ik had er ook geen last van, tot ik moeder werd. Als Ivan huilt of smakgeluidjes maakt dan voel ik mijn baarmoeder samentrekken en soms regelmatig moet ik gewoon huilen van geluk. Achja, het is ook wel weer grappig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:33 schreef Groofsken het volgende:
Al die hormonen van jullie. Misschien is het omdat ik alleen ben, maar ik heb er echt totaal geen last van. Zeker nu alles in huis af is, voel ik me echt heel relaxed.
![]()
Welkom in de wondere wereld van de zwangere vrouwquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:38 schreef pessie het volgende:
Ik heb nu al last van mn hormonen. Bij 5 weken! Moet dat nog 35 weken doorgaan? Dan blijft er aan het eind helemaal niets van mij over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |