abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2009 @ 08:19:48 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74931046
Nou, het onderzoek wil niet echt vlotten nog Wilde nog even zeggen dat het fijn is dat ik gisteren even mijn ei kwijtkon bij jullie, thnx Lig er nu zo'n beetje over na te denken en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het gisteren allemaal niet trok omdat ik me 'caught off guard' voelde en mijn angst voor de bevalling me nogal overspoelde. In die zin is het denk ik maar goed dat het zo loopt, nu heeft het even flink door kunnen dringen dat het écht waar is en écht nu al zou kunnen komen en heb ik me er toch wat meer op voor kunnen bereiden, geestelijk gezien. Gisteren had ik vooral zo'n gevoel van 'WTF?? Néé! Niet nu al!' terwijl ik er nu kalmer onder kan zijn Wat een nachtje met weeën de wereld over vliegen op de frequent flyer-miles van je broertje (die overigens in werkelijkheid voor het laatst op het vliegtuig stapte toen ik nog thuis woonde, zo'n 13 jaar terug ) al niet kan doen voor een mens Ik moet jullie overigens wel waarschuwen: hang nooit je wasbare luiers te drogen in een vliegtuig, want nog vóór je ze allemaal hebt kunnen strijken (??) zijn ze van je wasrek gejat

Reintji, trouwens, als ik het goed begrijp zijn jullie nog 'in den vreemde'.. Ik neem aan dat je vriendin ook nog in het ziekenhuis ligt? Hoe werkt dat verder? Worden jullie pas op het vliegtuig naar huis gezet op het moment dat je beebjes normaalgesproken ontslagen zouden worden uit het ziekenhuis, of gaat dat eerder met een speciale vlucht o.i.d.? Lijkt me in beide gevallen heftig, ik zal aan jullie denken!
3!
  maandag 23 november 2009 @ 08:22:01 #277
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74931064
Haha, Faja, het ziet er nog niet naar uit (al is mijn lief er al volledig van overtuigd dat het elk moment los kan gaan ).. En hoe is het met jou vandaag?
3!
  maandag 23 november 2009 @ 08:26:56 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74931109
Reintji! Jeumig! Gefeliciteerd, maar wat een verhaal zeg!
pi_74931217
Zo hé, ik loop een partij achter hier. Met die downtime, nog steeds een kapotte laptop en een druk weekend heb ik totaal geen tijd gehad om bij te lezen, laat staan te reageren. Nu vanmorgen vrij want Babydump komt de box, babybadje en kinderwagen afleveren dus mooie gelegenheid om eens even bij te lezen en te reageren.

Miniemin, wat fijn te lezen dat alles in orde is en je weer gerust gesteld bent. Hopenlijk heb je verder een zorgeloze zwangerschap! Die eerste periode is zo zenuwslopend dus op naar de 13 weken en dan de 20 weken echo

_NIKKI_, gefeliciteerd met je goede echo nog! Wat leuk dat jullie een meisje krijgen (al was een jongetje natuurlijk net zo leuk) maar het weten wat het is, is al zo leuk En? Ben je inmiddels wat geruster? Voel je je meisje eigenlijk al dartelen? Dat gaf mij ook veel rust. (en die muur heerlijk hormonsterlijk!)

Davinia, ahhh... Eli+ei, hoe is het nu met 'm? Vandaag topfit naar de prik? En gezellig toch zo dansbuik, mijn buik begint ook al aardig te dansen als ik rustig op bed lig echt super gaaf om dat te zien. En nu lekker genieten van je verlof jij En wat leuk dat je een shower had, gezelligheid EN een mooi cadeau. Bofkont!

Poppejans, vannacht nog een beetje kunnen slapen? Nog geen actie bij jou? Heb je zelf een voorgevoel van een datum?

Lily, hoe is het nu met je ischias? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat die pijn af en toe zo genadeloos kan opspelen. Hopenlijk kun je komende weken nog genieten van je verlof.

Vlindurtje, hoe is het met je buikpijn? Wat vervelend te lezen dat je zo'n pijn hebt gehad en helemaal naar het zkh moest. Gelukkig verder wel alles goed met de kleine, maar kan me voorstellen dat je schrikt. Hopenlijk zakt het af en gaat het de laatste weken zonder al te veel pijn. En wat gaaf dat de proefdruk van het kaartje zo mooi is! (hier wordt het een crime dat kaartje kiezen met 2 totaal verschillende smaken).

Incantrix, spannend hoor! Alweer in je 39e week en al flink voorwerk. Ben heel benieuwd hoe de Tens jouw bevalt. Ik kan 'm ook krijgen van mijn verzekering en zit er ook aan te denken, maar geen idee of het nut heeft en het niet juist onnodig veel gepruts geeft en irritatie. Test je 'm ook van te voren (geen idee of je daar iets aan hebt?)

desiredbard, gefeliciteerd met Aoife! Heel benieuwd of het een jongen of meisje is

Leonieke, ook al van die aparte dromen. Hier begin ik ook steeds vaker dromen te onthouden en ze worden steeds raarder En wat balen dat je terugmoet voor de uitgebreide suikertest. Ik vond de korte al een ramp, maar dat glucose spul houd toch niemand binnen Succes en hopenlijk is de uitslag ok. Wat Freecell al zegt, kan best OK zijn hoor, anders heeft testen geen zin.

BJ, je kunt het ook niet laten hè hopenlijk heb je het weekend wat kunnen bijslapen. De box is mooi!! Wij hebben trouwens dezelfde mobile (gekregen). Hoop dat hij op onze box ook past! Het berichtje van WupWup doet mij vrezen voor het ergste... (zelfde mobile op bopita box). Oh en al indalen dat zou mooi zijn! (al is de bijbehorende pijn minder natuurlijk, maar misschien helpt wat meer rust daar wel tegen) Succes vandaag bij de controle.

Groofsken, fijn dat de kleine klaar ligt om te komen! Het kan natuurlijk nog 2 weken duren, maar je bent er klaar voor in ieder geval! Succes met de laatste loodjes.

Tan, blij dat je weer thuis bent, maar balen dat de bloeddruk weer iets omhoog lijkt te gaan. Zo heen en weer vliegen schiet ook niet op, maar thuis zijn is toch het fijnst. Gaan ze misschien eerder inleiden als het zo blijft? Ik hoop dat het onder controle komt die bloeddruk en je de laatste weken zorgeloos door mag en de medicatie afgebouwd kan worden. Klinkt niet fijn dat medicijn!

Aoraki, ohhhhhhh wat een schattig hummeltje. Sorry dat de felicitatie zo laat komt en in zo'n mega post maar Thomas is prachtig! Gefeliciteerd!

Lijnloos, leuk hè nog even lekker met z'n 2-tjes genieten! Hopenlijk hebben jullie ook samen van het weekend genoten! Wij gaan aankomend weekend nog een keer met z'n 2-en een lang weekendje naar België. Ik kijk er ook ontzettend naar uit. Wat Grunsfan ook zegt, echt genieten met z'n 2-tjes terwijl je ook zo uitkijkt naar de tijd met z'n 3-tjes.

Freecell, niks de 17e bevallen! Beetje voorkruipen jij! Je hoort gewoon je beurt af te wachten en aangezien ik pas 1 maart ga bevallen, heb je nog even Hoe is het nu met je heup trouwens? Bummer zeg, als het pijn blijft doen. Wel fijn je je vrolijke zelf weer terug hebt, vervelend als je zelf door hebt dat je helemaal niet gezellig bent (heb er de laatste weken ook last van )

Draakje, wat vervelend dat je toch maar blijft spugen zeg, maar er is nog hoop dat het stopt. Ik hoop het zo voor je, want het vreet energie en gewoon een keer lekker eten is ook wel weer eens fijn.

Asy, vroeg op in het weekend is maar een goed werkende laptop is wel weer (hier nog steeds niet, maar krijg laptop van de zaak na mijn verlof dus zonde om een nieuwe te kopen).

Amaranta, blij dat de baby nog in de buik zit Ik snap je angst wel, maar gelukkig alles ok. Zal best lichamelijk heftig dagje zijn dat shoppen, maar goed dat je lekker genoten hebt.

OMG, nu vergeet ik Reintji nog helemaal te feliciteren! Dat zal even schrikken geweest zijn maar wat heerlijk dat het allemaal goed gaat en jullie de zorg hebben gekregen die jullie op dat moment nodig hadden. Sterkte de komende tijd met bijkomen, aansterken en de terugreis. Gefeliciteerd met Noa en Quinten natuurlijk!

volgens mij is het een lange post geworden, maar ik liep ook zooooooooooooo achter! Sorry bij voorbaat!

Nu even lekker bijlezen in de andere topics. Wat fijn zo'n ochtend vrij
pi_74931301
Reintji, gefeliciteerd met de geboorte van Noa en Quinten
  maandag 23 november 2009 @ 08:46:03 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74931325
Rentji!!! Gefeliciteerd. Wat een bizar verhaal he? Je zult het zelf nog niet eens bevattten.
En ach, zo hebbe je kinderen later oook wat leuks te vertellen op verjaardagen.
Heb je nu daar bij de gemeente aangifte moeten doen of hoe gaat dat in zn werk??
pi_74931332
Moet je in zo'n geval niet langs de NL-ambassade?
Om ze bij te schrijven op je paspoort enzo...
  maandag 23 november 2009 @ 08:51:43 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74931377
Wow, Happy, wat een verhaal, ik loop ook hopeloos achter (en dat ga ik nooooooit meer inhalen).

Reintji, gefeliciteerd, zeker wat een verhaal zeg!

Incantrix, spaaaaaaannend!
  maandag 23 november 2009 @ 08:53:55 #284
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931398
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Groofsken, dat lijkt me fijn, het kunnen herkennen Ik heb nu echt géén idee of dit weer weg gaat zakken of dat het echt iets aan het doen is. Ben benieuwd hoe het met jou verder zal gaan ook .
\

Nu herkende ik hem, de wee , inderdaad van de vorige keer. maar vorige keer wist ik ook 'this is it' en toen kon ik het nergens van herkennen . Misschien kwam dat ook omdat ik flink overtijd liep, nog niks gevoeld had tot die tijd en het gewoon bijna haast wel moest dat het weeén waren. Er zat ook meteen een regelmaat in, 4 minuten weevrij, en dan 45 sec een kramp. ja, dan weet je wel hoe laat het is .

Maar nogmaals niks spannends hier, het is ondertussen al weer 2,5 dag geleden en het was werkelijk alleen maar die enen verdwaalde wee. verder heelmaal niks meer gevoeld.
  maandag 23 november 2009 @ 08:55:12 #285
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931413
Reintji gefeliciteerd . Wat fijn dat het verder wel allemaal goed is gegaan . Wat een verhaal joh .
pi_74931518
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Oh jongens, wat doen jullie... Nu moet ik dadelijk van mijn hormonen de babywas weer opnieuw doen . Ik heb Ariël gebruikt en een droger .
troost je, met selene hebben we alles gewoon bij onze was gemikt hoor. wel zonder wasverzachter, daar kan kleine simmu namelijk niet tegen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 23 november 2009 @ 09:13:28 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74931632
Reintji, van harte gefeliciteerd!!
29w3d, dat ben ik ook over 2 weken
pi_74931674
Reintji, gefeliciteerd

Klinkt echt als serieus gerommel, Incantrix. Spannend weer hoor.
quote:
Op maandag 23 november 2009 08:36 schreef happyme28 het volgende:
Lily, hoe is het nu met je ischias? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat die pijn af en toe zo genadeloos kan opspelen. Hopenlijk kun je komende weken nog genieten van je verlof.
Mijn ischias is nog hetzelfde. Een paar keer per dag schiet het erin en kan ik niets meer. Dan gil ik het uit van de pijn. Ik kan hoe dan ook duidelijk een stuk minder, ik loop als een tachtigjarige, maar de heftige pijn is er gelukkig niet voortdurend.
Jammer wel, zo vlak voor mijn verlof...
pi_74931689
Groofsken, ik heb ook een "gewoon" wasmiddel gebruikt en een droger hoor..
  maandag 23 november 2009 @ 09:24:10 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931781
Ik ga het ook echt niet opnieuw doen hoor. Was een grapje .
  maandag 23 november 2009 @ 09:25:42 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74931804
Incantrix, spannend hoor!

Hier ook de babywas met de gewone was meegewassen (inclusief wasverzachter).
Ik heb ze wel op een droogrek gedroogd, maar vooral omdat ik dat zo leuk vond staan en vanwege de krimp. Straks gaat alles gewoon in de droger...

Lijnloos, hoe is het met je toitletbezoek?
pi_74931824
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:11 schreef Reintji het volgende:
De OP mag aangepast.

Tijdens onze laatste vakantie met zijn tweeën op Curaçao kreeg mijn vriendin weeën. Omdat op curaçao geen plek was op de neonatologie en de reis retour te risico vol was zijn we met een air ambulance naar Bogota, Colombia gevlogen. Helaas hielpen weeremmers niet meer en zijn afgelopen dinsdag Noa en Quinten geboren (W29+3). Hoewel klein doen ze het goed en zijn ze maar een paar dagen beademd. Vandaag zelfs al geoefend met een flesje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd en heel veel sterkte! dat jullie allemaal het maar goed mogen blijven doen!
  maandag 23 november 2009 @ 09:31:46 #293
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931899
Als je het eerst gewoon laat drogen, krimpt het dan daarna niet meer in de droger dan?
  maandag 23 november 2009 @ 09:32:42 #294
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931908
Simmu, jij bent toch zwanger van een tweeling? Ik zie je hier nooit posten. Hoe gaat het? Hoe ver ben je? Ben je misselijk?

Ik ga zo naar bed, S is op het kdv, even bijslapen . Moet ik wel nog even bezoek afzeggen, maar dat mag toch, als je hoogzwanger bent .
  maandag 23 november 2009 @ 09:33:58 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74931927
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef Groofsken het volgende:
Als je het eerst gewoon laat drogen, krimpt het dan daarna niet meer in de droger dan?
Mijn ervaring is dat het dan iets minder krimpt, maar de eerste keer krimpt sommige stof altijd een beetje. Daarna niet meer.
  maandag 23 november 2009 @ 09:34:14 #296
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74931934
Sterker nog, ik ga nu. Tot later .
pi_74932049
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef Groofsken het volgende:
Simmu, jij bent toch zwanger van een tweeling? Ik zie je hier nooit posten. Hoe gaat het? Hoe ver ben je? Ben je misselijk?

Ik ga zo naar bed , even bijslapen.
tis een beetje druk hier met sangdrax die over een paar weekjes nog op conferentie moet naar de vs en begin januari (200 km verderop) zijn PhD praatje heeft, daarna is het echtechtecht *af*! ben nu 17 weken (7 december 20 weken echo), idd tweeling, dus echo dan ook dubbel (hopelijk met plaspauze!). ik ben zo misselijk als wat, maar dat was met selene ook, ik val nu nog een beetje harder af (3 weken terug bij de gyn stond de teller op 7 kilo afgevallen). veel kleine beetjes eten helpt wel, ik hou het wel in de gaten, deze keer gelukkig niet permanent koorts! dat scheelt al een boel. het enige wat ik vervelend vind is dat ik werkelijk geen snipper energie heb, alles gaat naar de babies en dat merk ik goed. ah well; na januari komt er een heleboel lucht, dan heeft sangdrax ook weer vrije dagen (die waren al maanden geleden allemaal op) en kan ik wat meer bijslapen

edit: trusten
pi_74932192
Wow Happy, wat een meeeegapost! Knap hoor, op iedereen reageren dat vind ik altijd zo vriendelijk!
Jij veel; plezier met de te leveren spulletjes vandaag, hopelijk komen ze een beetje bijtijds en zit je er niet de gehele dag binnen op te wachten.

Incantrix, jij maakt het toch wel spannend hoor, wie weet is vandaag of vannacht wel DE datum!

WupWup ligt vast in het kraambed!

Ik volg het voorbeeld van Groofsken en duik maar weer met dekbedje op de bank.
Er is helaas hier nog helemaal niks aan het gebeuren, alleen sinds vorig weekend leegloop van mn darmen echt soms wel 4/5x op een dag en VEEL nachtelijk plassen en slecht slapen. Maarja de laatste loodjes he, en overdag lig ik veel ik heb een dvdbox met 4 seizoenen v House dus ik vermaak me wel op de bank.

Gokje voor mezelf dat Poppejantje echt het mooiste pakje gaat worden en komt op 5 december!
He wist ik maar alvast de datum haha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74932274
Reintji: wow, wat een verhaal zeg! Wat moeten jullie geschrokken zijn, maar ook blij dat het goed gaat met jullie tweeling. Gefeliciteerd hoor!
En 29+3, dan besef ik me ineens dat ik ook bijna zo ver ben......Gek idee dat je dan al zou bevallen....

Inca: voor je bloedprop. Nog steeds aan het rommelen dus.... Spannend hoor! En wat een rare dromen heb jij. Vind het sowieso bizar, dat dromen tijdens de zwangerschap. Ik heb ook het idee dat ik deze week weer veel aan het verwerken ben. Van de week ging ik nog 10 jaar de cel in. Vannacht deed de auto het niet meer en moest ik perse de schuur opruimen.....

Guus: 1 wee? Kan dat?

Amaranta: fijn dat je weekendje is bevallen. Breda is best lekker shoppen toch? En Eva is een droppie hoor!!

BJ- staat erg mooi die box. En die mobiel wil ik ook!!! ( heb hem al doorgegeven aan oma)

En hier mijn laatste week ingegaan. Poe wat een emoties heb ik in me zeg. We kwamen er net achter dat ik eigenlijk tot donderdag moet, maar ik had me vergist. Maar mijn baas vond morgen ook prima. En voor het afscheid, stelde mijn baas voor te lunchen. Net voordat ik zelf iets kon zeggen. Weet niet, heb het vermoeden dat hij het ook wel moeilijk vind dat ik ga. Maar nu doet baas dus de lunch. Heb wel een bos bloemen voor zijn vrouw, aangezien ze ook veel babyspullen heeft gegeven. Moet ik dan voor baas en collega's nog iets doen eigenlijk? Of is het goed zo?
pi_74932925
Reintji gefeliciteerd! Schrikken joh! (en je bent al de tweede in 2 dagen waarvan ik hoor van een bevalling bij 29 weken. Resultaat ik wil NU een naam ) Wat fijn dat het zo goed gaat naar omstandigheden

Incantrix yay Wanneer moet je naar de vlos? Als dat niet binnen 2 dagen oid is zou ik haar nog wel even bellen hoor Klinkt alsof je al best ergens een stiekem startcentimetertje gemaakt hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')