Zo hé, ik loop een partij achter hier. Met die downtime, nog steeds een kapotte laptop en een druk weekend heb ik totaal geen tijd gehad om bij te lezen, laat staan te reageren. Nu vanmorgen vrij want Babydump komt de box, babybadje en kinderwagen afleveren

dus mooie gelegenheid om eens even bij te lezen en te reageren.
Miniemin, wat fijn te lezen dat alles in orde is en je weer gerust gesteld bent. Hopenlijk heb je verder een zorgeloze zwangerschap! Die eerste periode is zo zenuwslopend

dus op naar de 13 weken en dan de 20 weken echo
_NIKKI_, gefeliciteerd met je goede echo nog! Wat leuk dat jullie een meisje krijgen (al was een jongetje natuurlijk net zo leuk) maar het weten wat het is, is al zo leuk

En? Ben je inmiddels wat geruster? Voel je je meisje eigenlijk al dartelen? Dat gaf mij ook veel rust. (en die muur

heerlijk hormonsterlijk!)
Davinia, ahhh... Eli+ei, hoe is het nu met 'm? Vandaag topfit naar de prik? En gezellig toch zo dansbuik, mijn buik begint ook al aardig te dansen als ik rustig op bed lig

echt super gaaf om dat te zien. En nu lekker genieten van je verlof jij

En wat leuk dat je een shower had, gezelligheid EN een mooi cadeau. Bofkont!
Poppejans, vannacht nog een beetje kunnen slapen? Nog geen actie bij jou? Heb je zelf een voorgevoel van een datum?
Lily, hoe is het nu met je ischias? Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Wat vervelend dat die pijn af en toe zo genadeloos kan opspelen. Hopenlijk kun je komende weken nog genieten van je verlof.
Vlindurtje, hoe is het met je buikpijn? Wat vervelend te lezen dat je zo'n pijn hebt gehad en helemaal naar het zkh moest. Gelukkig verder wel alles goed met de kleine, maar kan me voorstellen dat je schrikt. Hopenlijk zakt het af en gaat het de laatste weken zonder al te veel pijn. En wat gaaf dat de proefdruk van het kaartje zo mooi is! (hier wordt het een crime dat kaartje kiezen met 2 totaal verschillende smaken).
Incantrix, spannend hoor! Alweer in je 39e week en al flink voorwerk. Ben heel benieuwd hoe de Tens jouw bevalt. Ik kan 'm ook krijgen van mijn verzekering en zit er ook aan te denken, maar geen idee of het nut heeft en het niet juist onnodig veel gepruts geeft en irritatie. Test je 'm ook van te voren (geen idee of je daar iets aan hebt?)
desiredbard, gefeliciteerd met Aoife! Heel benieuwd of het een jongen of meisje is
Leonieke, ook al van die aparte dromen. Hier begin ik ook steeds vaker dromen te onthouden en ze worden steeds raarder

En wat balen dat je terugmoet voor de uitgebreide suikertest. Ik vond de korte al een ramp, maar dat glucose spul houd toch niemand binnen

Succes en hopenlijk is de uitslag ok. Wat Freecell al zegt, kan best OK zijn hoor, anders heeft testen geen zin.
BJ, je kunt het ook niet laten hè

hopenlijk heb je het weekend wat kunnen bijslapen. De box is mooi!! Wij hebben trouwens dezelfde mobile (gekregen). Hoop dat hij op onze box ook past! Het berichtje van WupWup doet mij vrezen voor het ergste... (zelfde mobile op bopita box). Oh en al indalen

dat zou mooi zijn! (al is de bijbehorende pijn minder natuurlijk, maar misschien helpt wat meer rust daar wel tegen) Succes vandaag bij de controle.
Groofsken, fijn dat de kleine klaar ligt om te komen! Het kan natuurlijk nog 2 weken duren, maar je bent er klaar voor in ieder geval! Succes met de laatste loodjes.
Tan, blij dat je weer thuis bent, maar balen dat de bloeddruk weer iets omhoog lijkt te gaan. Zo heen en weer vliegen schiet ook niet op, maar thuis zijn is toch het fijnst. Gaan ze misschien eerder inleiden als het zo blijft? Ik hoop dat het onder controle komt die bloeddruk en je de laatste weken zorgeloos door mag en de medicatie afgebouwd kan worden. Klinkt niet fijn dat medicijn!
Aoraki, ohhhhhhh wat een schattig hummeltje. Sorry dat de felicitatie zo laat komt en in zo'n mega post

maar Thomas is prachtig! Gefeliciteerd!
Lijnloos, leuk hè nog even lekker met z'n 2-tjes genieten! Hopenlijk hebben jullie ook samen van het weekend genoten! Wij gaan aankomend weekend nog een keer met z'n 2-en een lang weekendje naar België. Ik kijk er ook ontzettend naar uit. Wat Grunsfan ook zegt, echt genieten met z'n 2-tjes terwijl je ook zo uitkijkt naar de tijd met z'n 3-tjes.
Freecell,

niks de 17e bevallen! Beetje voorkruipen jij! Je hoort gewoon je beurt af te wachten
en aangezien ik pas 1 maart ga bevallen, heb je nog even
Hoe is het nu met je heup trouwens? Bummer zeg, als het pijn blijft doen. Wel fijn je je vrolijke zelf weer terug hebt, vervelend als je zelf door hebt dat je helemaal niet gezellig bent (heb er de laatste weken ook last van

)
Draakje, wat vervelend dat je toch maar blijft spugen zeg, maar er is nog hoop dat het stopt. Ik hoop het zo voor je, want het vreet energie en gewoon een keer lekker eten is ook wel weer eens fijn.
Asy, vroeg op in het weekend is

maar een goed werkende laptop is wel weer

(hier nog steeds niet, maar krijg laptop van de zaak na mijn verlof dus zonde om een nieuwe te kopen).
Amaranta, blij dat de baby nog in de buik zit

Ik snap je angst wel, maar gelukkig alles ok. Zal best lichamelijk heftig dagje zijn dat shoppen, maar goed dat je lekker genoten hebt.
OMG, nu vergeet ik Reintji nog helemaal te feliciteren! Dat zal even schrikken geweest zijn maar wat heerlijk dat het allemaal goed gaat en jullie de zorg hebben gekregen die jullie op dat moment nodig hadden. Sterkte de komende tijd met bijkomen, aansterken en de terugreis. Gefeliciteerd met Noa en Quinten natuurlijk!

volgens mij is het een lange post geworden, maar ik liep ook zooooooooooooo achter! Sorry bij voorbaat!
Nu even lekker bijlezen in de andere topics. Wat fijn zo'n ochtend vrij