Ik wil nog zo'n gewone gladde van levis, die zijn fijn!quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
Gewoon omdat ze zo gneiaal fout zijn
[ afbeelding ]
dioe witte en die roze zijn wel gaaf!quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
[ afbeelding ]
vooral dan die roze?quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
[ afbeelding ]
quote:
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de rozequote:Op maandag 23 november 2009 09:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dioe witte en die roze zijn wel gaaf!
quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de roze
quote:Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef Witchfynder het volgende:.
Dan zien jullie eruit als een soort gay Heidevolk.
Heeft Thomann ze niet?quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand waar je voor goedkoop van die nylon Ernie Ball straps kan kopen?
Jaquote:
The good kind!quote:Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb de Mexicaanse griep!
[ afbeelding ]
Vet vet!!quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de roze
quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Plank in de OP?quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Vervang die plank uit de OP is voor een gitaar!
tvp
quote:
quote:
Gitaristen in leer? Pfff.quote:Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Duidelijk dat geen qua coolheid bij hem in de buurt komt
[ afbeelding ]
Zeker niet met die gitaar
Zondagquote:
Foto's van jezelf posten telt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef GoodGawd het volgende:
Why all so Metal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe is dit voor een andere wending?.
[ afbeelding ]
Stiekem is zij ook erg metal.
Nee joh. Duidelijk uitgeschoten met de nagellak. Om vervolgens uit zenuwen om haar nagels te gaan bijten en te gaan shredden.quote:
Heb je haar "Muziek"quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Och, beetje ketchup.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Het kan altijd erger![]()
[ afbeelding ]
Ambtenaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
Werken is niet zo tof, maar na de spits kunnen beginnen wel.
.
Daar heb je toch ambtenaren voor?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
Nee, hele dagen koffiezetapparaten testen is spannend...
www.blokker.nlquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar heb je toch ambtenaren voor?.
Ik heb trouwens wel pads thuis, maar geen koffiepadapparaat. Hoe lossen we dat op?.
Nee man, ik ben geen beheerder. Ik zit aan de service managementkant. Ik ben maar een nep-nerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:53 schreef The_Dean het volgende:
NIks voor jou Witch? Mooi even bijklussen
V.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een kuttopic
Ga misschien een Ltd fx401 kopen OF een zwarte Gibson flying V (Zoals Rob Flynn inderdaad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Wat me eraan herinnert: Moet m'n bas nog even beter afstellen...quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je op een gitaar gaat spelen met een hogere actie dan je eigen gitaar dan speelt dat echt vreselijk zeg!![]()
![]()
Wat zou het opleveren?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee man, ik ben geen beheerder. Ik zit aan de service managementkant. Ik ben maar een nep-nerd.
Zet de bas op de plek van gitaar 2 en andersomquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is nog meer een beetje essentiele informatie voor op een Stageplan ben ff een nieuwe aan het maken. Nu ff de basis erop gezet.
[ afbeelding ]
Allemaal ingewikkelde shit als wat voor mics we willen enz hoeft toch niet, we spelen toch niet in zalen waar we dingen gaan eisen dus blablabla
Maar waarom, dat doen ze normaal ook, maar ik zie de logica er niet van in vooral niet als alles uitverstkert word.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zet de bas op de plek van gitaar 2 en andersom![]()
Neem zelf je eigen mic's mee vaak meegemaakt dat je echt bagger mic's van vage verhuurbedrijven krijgt...
Omdat de bas goed moet samenwerken met den trommelaar oogcontact maar ook hoorbaarheid kan je optreden stukken strakker makenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar waarom, dat doen ze normaal ook, maar ik zie de logica er niet van in vooral niet als alles uitverstkert word.
En we kunnen allemaal niet zingen dus hoe kutter de mics hoe beter voor ons![]()
Ja dat de bas en drums op elkaar zitten mag duidelijk zijn, maar altijd staan de versterkers ter hoogte van de drummer naar voren te blazen dus dan maakt het geen kloot uit, dan hang het van de monitor afquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Omdat de bas goed moet samenwerken met den trommelaar oogcontact maar ook hoorbaarheid kan je optreden stukken strakker maken![]()
En je hebt ook geluid wat van de backline de zaal in sluipt dan is het wel fijn als de bas centraal staat en l/r een gitaar
Dat maakt dus wel een scrotum uit voor de kritische fanquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat de bas en drums op elkaar zitten mag duidelijk zijn, maar altijd staan de versterkers ter hoogte van de drummer naar voren te blazen dus dan maakt het geen kloot uit, dan hang het van de monitor af
Je wil sowieso monitoring hebben voor je zang, als je een beetje fatosenlijke versterkers hebt is het voor zo'n cafe voldoende om zonder uitversterking te spelenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Gitaarmat het volgende:
wij gaan in januari optreden in een cafe (maximaal 150 man).
heeft een van jullie dat wel eens gedaan en dan iedereen los? dus de zanger gewoon een mengpaneeltje met twee boxen en de bas en gitaren ook op eigen amps? gaat dat lukken?
Wij hebben geen kritische fans, alleen minderjarige meisjes die alles prima vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat maakt dus wel een scrotum uit voor de kritische fan
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wij hebben geen kritische fans, alleen minderjarige meisjes die alles prima vinden
Terecht..quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weer neit of ik nu echt nog het podium op durf
Ja, kan best. Je moet wel een beetje slim mixen zo, maar het kan prima.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:52 schreef Gitaarmat het volgende:
wij gaan in januari optreden in een cafe (maximaal 150 man).
heeft een van jullie dat wel eens gedaan en dan iedereen los? dus de zanger gewoon een mengpaneeltje met twee boxen en de bas en gitaren ook op eigen amps? gaat dat lukken?
Nou, ik heb het liefst dat alle versterkers in sidefill staan, inclusief ik. Maar de meeste podia zijn daar niet diep genoeg voor.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat de bas en drums op elkaar zitten mag duidelijk zijn, maar altijd staan de versterkers ter hoogte van de drummer naar voren te blazen dus dan maakt het geen kloot uit, dan hang het van de monitor af
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef Witchfynder het volgende:
Godverdetyfushoerenteringzooi...ik kom er echt NU achter dat Rodrigo y Gabriela afgelopen zaterdag een concert hebben gespeeld in de Watt! Dat is echt 10 min lopen van mijn huis. Aaarrgghhhhhhhhh!
Is dat allemaal wel brandveilig?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan durven zeggen dat mannen niet kunnen matchen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weer neit of ik nu echt nog het podium op durf
Dit is hun vierde studioalbum hequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef brother52 het volgende:
Hebben ze een nieuw album?
Maar even luisteren dan. Het eerste was de moeite wel waard.
Ik dacht dat het pas hun 2e was.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is hun vierde studioalbum he.
Klopt. Ik ga ze volgende maand weer 2x zien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Herman, jij was fan van Living Colour toch?
Ah ja, Re-Foc is ook vrij letterlijk een re-release van Focquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas hun 2e was.
Zullen we het gemiddelde maar nemen?
Want ik kom na even zoeken namelijk op 3 studioalbums (re-foc, rodrigo y gabriela en 11:11)
Ik kan misschien naar de Oosterpoort... aanrader?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga ze volgende maand weer 2x zien.
En dan een paar jaar benzunigen zekerquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Jajajajajaja DOEN!
Idd uit m'n bed gedieseldquote:Op woensdag 25 november 2009 07:45 schreef Witchfynder het volgende:
Wat vroeg weer!
Absoluut.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan misschien naar de Oosterpoort... aanrader?
hmm, lijkt mij nogal onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Omdat de bas goed moet samenwerken met den trommelaar oogcontact maar ook hoorbaarheid kan je optreden stukken strakker maken![]()
En je hebt ook geluid wat van de backline de zaal in sluipt dan is het wel fijn als de bas centraal staat en l/r een gitaar
Ik zou er trouwens wel iets bij zetten als "shure sm58 en sm57 of vergelijkbaar"'.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is nog meer een beetje essentiele informatie voor op een Stageplan ben ff een nieuwe aan het maken. Nu ff de basis erop gezet.
[ afbeelding ]
Allemaal ingewikkelde shit als wat voor mics we willen enz hoeft toch niet, we spelen toch niet in zalen waar we dingen gaan eisen dus blablabla
Wat voor effect heeft dat eigenlijk op je klank?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort eens even wat elementen waxpotten
De een zegt dat ze iets donkerder worden, de ander roept dat hij/zij geen verschil hoort... hangt misschien ook van het soort element af... In ieder geval ben je [als je het goed doet] van dat microfonische gefluit af.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft dat eigenlijk op je klank?
Geef je adresgegevens maar en ik stuur je een puC!quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar heb je toch ambtenaren voor?.
Ik heb trouwens wel pads thuis, maar geen koffiepadapparaat. Hoe lossen we dat op?.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er aan te denken mischin m'n witte SG de deur uit te doen ik gebruik em zo weinig
Eigenlijk gewoon goed relax ding maar m'n andere gitaren zijn toch toffer![]()
Haha ja? Die ben je liever rijk dan kwijtquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geef je adresgegevens maar en ik stuur je een puC!
sssstt!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, die ben je liever kwijt dan rijk
Fixedquote:
Ik weet ook wel wat ik weggeef.quote:
Ah, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De een zegt dat ze iets donkerder worden, de ander roept dat hij/zij geen verschil hoort... hangt misschien ook van het soort element af... In ieder geval ben je [als je het goed doet] van dat microfonische gefluit af.
Ik schijn namelijk erg goede pickups in de LP te hebben... alleen fluiten ze zo erg, omdat ze vanuit de fabriek niet gepot zijn. Nu ga ik ze waxpotten en de electronica verversen/vervangen en dan hoop ik er een lekker geluid uit te toveren. Mocht dat niet lukken kan ik altijd nog om andere pickups kijken.
Nee, ik ga meteen even mailenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd.
Al een kaartje voor Living Colour geregeld? Ik ben daar dan ook als het goed is.
LCD, plasma of OLED?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat ik weggeef.
Tv zonder beeldbuis?
CRT natuurlijk!quote:
Enige pluspunt vind ik die gave Duitse taxi kleurquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat ik weggeef.
Iemand een dood paard kopen? Tv zonder beeldbuis?
Je bedoelt zwart?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enige pluspunt vind ik die gave Duitse taxi kleur
Een CR dus eigenlijk. Of heb je de kathode er ook uit gesloopt?quote:
Ik sloop alles!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een CR dus eigenlijk. Of heb je de kathode er ook uit gesloopt?
Voor 450 mag mijn SG ook gaan, maar dan met koffer!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Gitaar - Witte SG
Zo maar even dan
ik doe er een rol fruitella bijquote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor 450 mag mijn SG ook gaan, maar dan met koffer!
Fruitellaquote:Op woensdag 25 november 2009 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik doe er een rol fruitella bij
Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen.quote:
Dit. Of op een ge-aard stopcontact inpluggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:11 schreef TeleluvR het volgende:
Zet je monitor/computer eens uit bij het spelen...
T.L.?
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je bedoelt zwart?
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Gitaar - Witte SG
Zo maar even dan
Ja, ik ken ze totaal nietquote:Op woensdag 25 november 2009 15:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen.
Ik zou vooraf wel even naar het nieuwe album gan luisteren want ik denk dat ze daar vrij veel van gaan spelen. Als ze er een beetje zin in hebben kan het zo een set van ruim 2 uur worden.
Vind het wel chiquequote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef TeleluvR het volgende:
SG's zijn zo tof, maar ik vind (spier-)wit echt geen gitaarkleur!
Hij wordt hier zondag opgehaald. En ik heb gezondigd vorige weekquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hij wordt hier zondag opgehaald. En ik heb gezondigd vorige week
Wat is het geworden?quote:
Als het zo doorgaat is ie ook na 4 weken alweer wegquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moet gewoon je auto verkopen
Zingen?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, voor mijn ene klusje kan ik dinsdag pas verder, voor mijn andere klusje heb ik software nodig die ik niet heb en IA reageert ff niet. Dus ja, wat ga ik nu doen?.
Koffiequote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, voor mijn ene klusje kan ik dinsdag pas verder, voor mijn andere klusje heb ik software nodig die ik niet heb en IA reageert ff niet. Dus ja, wat ga ik nu doen?.
Les Paulsquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Les Paul Premium Plus 2001 Red. Ik zal van de week wel ff pic showen.
Laatst bij Tonika eentje uitgeprobeerd, maar die had een hogere actie dan mn strat enzo dat speelt echt verrot. Deze speelde echt direct goed met een hals die ongeveer de dikte heeft van een 60s.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Les Pauls
Heb zelfs met de afgelopen oefensessies de V amper aangeraakt
Och, dat zijn de standaard onafgestelde winkelmoddelen, daar moet je niet te kritisch naar dat soort dingen kijken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:33 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Laatst bij Tonika eentje uitgeprobeerd, maar die had een hogere actie dan mn strat enzo dat speelt echt verrot. Deze speelde echt direct goed met een hals die ongeveer de dikte heeft van een 60s.
Je hebt een setlist van november in je PMquote:Op woensdag 25 november 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze totaal niet
Straks thuis maar even wat 'bestellen via internet'
Ik plug hem in mijn versterkerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit. Of op een ge-aard stopcontact inpluggen.
Je bedoelt die van dat de dokter met z'n stethoscoop gaat luisteren? Dat ging niet per se over techno toch?quote:
Ik was nu toch wel erg benieuwd wat dat is.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme..er zit er weer een hier Kabouter Wesley te kijken.
Ja, hypequote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was nu toch wel erg benieuwd wat dat is.
Damn you youtube.
D'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldigquote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme..er zit er weer een hier Kabouter Wesley te kijken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Verbeterd: d'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldig.
Op een van de vorige pagina's zei iemand dat witte gitaren niet mooi zijn, maar een witte LP met EMG's, zwarte hardware etc. is supervet!
Ja, maar altijd als er eens iets leuks is, wordt het doodgehypt en dan is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
D'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldig.
Dat is waarquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar altijd als er eens iets leuks is, wordt het doodgehypt en dan is het niet leuk meer.
honderd miljoen miljard guldenquote:Op woensdag 25 november 2009 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit te denken een Spaanse akkoestische gitaar te kopen omdat ik het toch wel een mooi geluid vind hebben. Op wat voor bedrag moet ik een beetje gaan letter om iets redelijks te krijgen, het hoeft niet heel bijzonder te zijn, gewoon voor thuis wat te kloten
Godmiljaar! Hou je bek eens met die kutkabouter.quote:
Dat is wettelijk verboden! En je eigen kaka opeten ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Godmiljaar! Hou je bek eens met die kutkabouter.
wat doe jij op marktplaatsquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Heb het geld voor een verkocht iets nog niet eens binnen, en ik loop al te GASsen op Marktplaats
Ja, daar kom ik ook wel eensquote:
explorert kopen?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik ook wel eens
Vette Randall head gezien
Eigenlijk kan ik nog beter wat hardware kopen voor wat projecten die ik af moet makenquote:
Koop m'n SG, heb je goeie hardware en een plank om een kruk van te maken ofzoquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik nog beter wat hardware kopen voor wat projecten die ik af moet maken
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik 2 kaartjes gekocht voor 90 euro per stuk maar nu zegt die persoon waarvoor 1 kaartje was dat hij niet meer kan.
Iemand een sta plaats voor 90 euro kopen?
sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Heb het geld voor een verkocht iets nog niet eens binnen, en ik loop al te GASsen op Marktplaats
Dat is gewoon een naaistreekquote:Op woensdag 25 november 2009 20:56 schreef -Menn0- het volgende:
Last minute, collega's die graag mee willen, enzo enzo maja nu zit ik met gebakken peren
Oh, zo bedoelde ik het niet hoorquote:
Ach ik niet, Paul McCartney 85 euroquote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja ik weiger tegenwoordig ook om meer dan 30e voor een concert kaartje uit te gevendan maar niet
Ja ik ga toch meestal naar kleine bandjes dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik niet, Paul McCartney 85 euro![]()
Maja wel Paul McCartney
Ja maar dat zijn ook geen "kleine": bandjes meerquote:Op woensdag 25 november 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Ja, als je wat last minute wil scoren kan dat vaak best goedkoop
Trouwens, Green Day was ook tegen de 50 ofzo...
Sfeer, zicht enzo is bij kleine concerten vaak ook beter dan bij die gigantische dingen idd...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook geen "kleine": bandjes meer
Laatste tijd meer naar dingen als Reel Big Fish, Jaya the Cat enz geweest, bevalt me een stuk beter dan van die grote concerten
zo is war of the worlds ook 76 euro, maar gaat vast de moeite waard zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ach ik niet, Paul McCartney 85 euro![]()
Maja wel Paul McCartney
Vind ik tegenvallen, metallica in de ahoy bijv. vond ik echt g'e'en sfeer hebben niet eens een beetjequote:Op woensdag 25 november 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Nou, die stadionconcerten hebben anders ook vrachtwagenladingen sfeer hoor
Die laserintro manquote:Op woensdag 25 november 2009 21:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vind ik tegenvallen, metallica in de ahoy bijv. vond ik echt g'e'en sfeer hebben niet eens een beetje
Ja dat was heel vet gedaan, maar dat heeft niks met sfeer te maken vind ikquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die laserintro man
Ik vond het geniaal
Ja is wel zo, het was tof om een keer te zien. Maar hetis gewoon niet practisch, de aandacht is steeds op een ander put gevestigd, dan staan ze aan de andere kant en is het een saaie boel weer aan de kant waar nieamnd staatquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef -Menn0- het volgende:
Komt door dat podium in het midden denk ik
Zo stond ik de hele avond manquote:
Dat vond ik juist een zeer groot pluspunt toen. Stond 1e ring en had vanaf daar perfect zicht op het hele podium. En niets mis met grote stadionconcerten, tenminste als je een beetje naar voren staat. Heb Rammstein ook al 2x gezien, 1x vanaf de eerste rij tegen de barriers aan op Pinkpop, dat was best wel uhhh warm...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef -Menn0- het volgende:
Komt door dat podium in het midden denk ik
Het is geen zaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja lekker afgezaagd weer, er bestaan al 100 van die filmpjes
in Nijmegen open lucht zo'n 8 jaar geleden dat was pas vetquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die laserintro man
Ik vond het geniaal
Ansers ik wel!!! wij wil,len natuurlijk wel foto's van de sessies zien he!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag de zang opgenomen, alleen nog synth dingen en mixen dan 2 nummers klaarBenieuwd naar het resultaat
RASTHOF DEUTSCHLAND!! WIR FAHREN WEITERRRRR!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:11 schreef Daantke het volgende:
vanavond misschien naar aux rausin speakers
en natuurlijk vragen wat hun ultieme "spinal-tap"moment is, Als ze dat dan niet snappen dan is het of geen echte band of mag je ze een zure sessie geven in het kader van ken je klassiekers....quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zondag een band interviewen... iemand tips voor wat leuke vragen?
Interviewen waarvoor?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zondag een band interviewen... iemand tips voor wat leuke vragen?
Dean zoekt nieuw personeelquote:
Dat is wel een goede ja, daar had ik zo snel niet aan gedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
en natuurlijk vragen wat hun ultieme "spinal-tap"moment is, Als ze dat dan niet snappen dan is het of geen echte band of mag je ze een zure sessie geven in het kader van ken je klassiekers....
www.Metalkrant.nlquote:
Ja, daarom, die standaard dingen lezen ze maar ergens andersquote:Op donderdag 26 november 2009 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean zoekt nieuw personeel.
.
Ik zou hen vragen stellen als wat hun meest vreemde gig is geweest (idd, spinal tap-moment) enzo. Iig niet alleen de standaardvragen over hoelang ze al bestaan, wat hun toekomstplannen zijn enzo.. Probleem wat idiote vragen te stellen, bands vinden dat echt leuk (wij iig wel). Vragen als; als jullie band een dier zou zijn, welk dier zou het zijn?
.
Mijn Engels is prima hoor. Praat het soms ietwat houterig, maar dat komt omdat ik het nooit spreek zo doordeweek enzo... in schrijven en lezen is het 99%.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef DrD00m het volgende:
let wel ff op de spelling en zinsopbouw he
Why Took you so long time for the new record
Dat is nou niet echt een nette Engelse zin
Ja, dan word je daar natuurlijk wel eens flauw van. Al die bladen/sites die zo degelijk willen doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wij hebben twee interviews na elkaar gedaan en 50% van de vragen waren hetzelfde! Saaaaai. Alleen, bij het tweede interview waren dat alle vragen, bij het eerste interview stelde hij nog toffe vragen erbij. Echt vragen van wat onze families van de band vinden enzo. Wel lollig.
Als het een buitenlandse band is; vraag hen wat hun visie op de Nederlandse metalscene is en hoe dat anders of hetzelfde is als van waar ze vandaan komen.
En stel hen dan vragen of ze geïnteresseerd zijn in haring of wie hun moet spelen in de film over hun leven.
Ik heb wat meer zinnen als voorbeeld gepakt. Bijna elke vraag in het interview staat verkeerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima hoor. Praat het soms ietwat houterig, maar dat komt omdat ik het nooit spreek zo doordeweek enzo... in schrijven en lezen is het 99%.
Damnquote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef DrD00m het volgende:
How have you find the new singer Rain Irving?
Who has the band name actually considered and does it has one meaning?
Who writes the numbers, and what do you do first writing the numbers or recording the songs?
You write long numbers instead of short. Writing short numbers likes me more easy, is there a reason you write long numbers instead of short?
On the end of the album there is a long instrumental number taken up. Weren't you inspired enough to thinks lyrics?
Even een greep uit de meest recente interview. De vragen zijn leuk, maar de spelling en zinsopbouwen kloppen van geen kant....
Ik wil ze wel aanpassen voor je hoor![]()
All your base are belong to us!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef DrD00m het volgende:
How have you find the new singer Rain Irving?
Who has the band name actually considered and does it has one meaning?
Who writes the numbers, and what do you do first writing the numbers or recording the songs?
You write long numbers instead of short. Writing short numbers likes me more easy, is there a reason you write long numbers instead of short?
On the end of the album there is a long instrumental number taken up. Weren't you inspired enough to thinks lyrics?
Even een greep uit de meest recente interview. De vragen zijn leuk, maar de spelling en zinsopbouwen kloppen van geen kant....
Ik wil ze wel aanpassen voor je hoor![]()
Ja, die zin snap ik nogsteeds nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
All your base are belong to us!
Niet echt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef DrD00m het volgende:
jij bent geen Gezinus Dangremond gok ik?
http://nl.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_usquote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die zin snap ik nogsteeds niet
Hehe ja, dat hele hype ding wist ik, maar niet waar het vandaan kwamquote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_us
Tof!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag de zang opgenomen, alleen nog synth dingen en mixen dan 2 nummers klaarBenieuwd naar het resultaat
Iduna, Drachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
Staat wel in de planning. Weet jij wat leuke zaaltjes in het noorden?
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe ja, dat hele hype ding wist ik, maar niet waar het vandaan kwam
Die is wel heel nerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |