Het is geen zaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja lekker afgezaagd weer, er bestaan al 100 van die filmpjes
in Nijmegen open lucht zo'n 8 jaar geleden dat was pas vetquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die laserintro man
Ik vond het geniaal
Ansers ik wel!!! wij wil,len natuurlijk wel foto's van de sessies zien he!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag de zang opgenomen, alleen nog synth dingen en mixen dan 2 nummers klaarBenieuwd naar het resultaat
RASTHOF DEUTSCHLAND!! WIR FAHREN WEITERRRRR!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:11 schreef Daantke het volgende:
vanavond misschien naar aux rausin speakers
en natuurlijk vragen wat hun ultieme "spinal-tap"moment is, Als ze dat dan niet snappen dan is het of geen echte band of mag je ze een zure sessie geven in het kader van ken je klassiekers....quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zondag een band interviewen... iemand tips voor wat leuke vragen?
Interviewen waarvoor?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zondag een band interviewen... iemand tips voor wat leuke vragen?
Dean zoekt nieuw personeelquote:
Dat is wel een goede ja, daar had ik zo snel niet aan gedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
en natuurlijk vragen wat hun ultieme "spinal-tap"moment is, Als ze dat dan niet snappen dan is het of geen echte band of mag je ze een zure sessie geven in het kader van ken je klassiekers....
www.Metalkrant.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |