Het is geen zaag.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja lekker afgezaagd weer, er bestaan al 100 van die filmpjes
in Nijmegen open lucht zo'n 8 jaar geleden dat was pas vetquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die laserintro man
Ik vond het geniaal
Ansers ik wel!!! wij wil,len natuurlijk wel foto's van de sessies zien he!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag de zang opgenomen, alleen nog synth dingen en mixen dan 2 nummers klaarBenieuwd naar het resultaat
RASTHOF DEUTSCHLAND!! WIR FAHREN WEITERRRRR!quote:Op donderdag 26 november 2009 11:11 schreef Daantke het volgende:
vanavond misschien naar aux rausin speakers
en natuurlijk vragen wat hun ultieme "spinal-tap"moment is, Als ze dat dan niet snappen dan is het of geen echte band of mag je ze een zure sessie geven in het kader van ken je klassiekers....quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zondag een band interviewen... iemand tips voor wat leuke vragen?
Interviewen waarvoor?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
Zondag een band interviewen... iemand tips voor wat leuke vragen?
Dean zoekt nieuw personeelquote:
Dat is wel een goede ja, daar had ik zo snel niet aan gedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
en natuurlijk vragen wat hun ultieme "spinal-tap"moment is, Als ze dat dan niet snappen dan is het of geen echte band of mag je ze een zure sessie geven in het kader van ken je klassiekers....
www.Metalkrant.nlquote:
Ja, daarom, die standaard dingen lezen ze maar ergens andersquote:Op donderdag 26 november 2009 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean zoekt nieuw personeel.
.
Ik zou hen vragen stellen als wat hun meest vreemde gig is geweest (idd, spinal tap-moment) enzo. Iig niet alleen de standaardvragen over hoelang ze al bestaan, wat hun toekomstplannen zijn enzo.. Probleem wat idiote vragen te stellen, bands vinden dat echt leuk (wij iig wel). Vragen als; als jullie band een dier zou zijn, welk dier zou het zijn?
.
Mijn Engels is prima hoor. Praat het soms ietwat houterig, maar dat komt omdat ik het nooit spreek zo doordeweek enzo... in schrijven en lezen is het 99%.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef DrD00m het volgende:
let wel ff op de spelling en zinsopbouw he
Why Took you so long time for the new record
Dat is nou niet echt een nette Engelse zin
Ja, dan word je daar natuurlijk wel eens flauw van. Al die bladen/sites die zo degelijk willen doen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wij hebben twee interviews na elkaar gedaan en 50% van de vragen waren hetzelfde! Saaaaai. Alleen, bij het tweede interview waren dat alle vragen, bij het eerste interview stelde hij nog toffe vragen erbij. Echt vragen van wat onze families van de band vinden enzo. Wel lollig.
Als het een buitenlandse band is; vraag hen wat hun visie op de Nederlandse metalscene is en hoe dat anders of hetzelfde is als van waar ze vandaan komen.
En stel hen dan vragen of ze geïnteresseerd zijn in haring of wie hun moet spelen in de film over hun leven.
Ik heb wat meer zinnen als voorbeeld gepakt. Bijna elke vraag in het interview staat verkeerd.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn Engels is prima hoor. Praat het soms ietwat houterig, maar dat komt omdat ik het nooit spreek zo doordeweek enzo... in schrijven en lezen is het 99%.
Damnquote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef DrD00m het volgende:
How have you find the new singer Rain Irving?
Who has the band name actually considered and does it has one meaning?
Who writes the numbers, and what do you do first writing the numbers or recording the songs?
You write long numbers instead of short. Writing short numbers likes me more easy, is there a reason you write long numbers instead of short?
On the end of the album there is a long instrumental number taken up. Weren't you inspired enough to thinks lyrics?
Even een greep uit de meest recente interview. De vragen zijn leuk, maar de spelling en zinsopbouwen kloppen van geen kant....
Ik wil ze wel aanpassen voor je hoor![]()
All your base are belong to us!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef DrD00m het volgende:
How have you find the new singer Rain Irving?
Who has the band name actually considered and does it has one meaning?
Who writes the numbers, and what do you do first writing the numbers or recording the songs?
You write long numbers instead of short. Writing short numbers likes me more easy, is there a reason you write long numbers instead of short?
On the end of the album there is a long instrumental number taken up. Weren't you inspired enough to thinks lyrics?
Even een greep uit de meest recente interview. De vragen zijn leuk, maar de spelling en zinsopbouwen kloppen van geen kant....
Ik wil ze wel aanpassen voor je hoor![]()
Ja, die zin snap ik nogsteeds nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
All your base are belong to us!
Niet echt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef DrD00m het volgende:
jij bent geen Gezinus Dangremond gok ik?
http://nl.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_usquote:Op donderdag 26 november 2009 14:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die zin snap ik nogsteeds niet
Hehe ja, dat hele hype ding wist ik, maar niet waar het vandaan kwamquote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_us
Tof!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag de zang opgenomen, alleen nog synth dingen en mixen dan 2 nummers klaarBenieuwd naar het resultaat
Iduna, Drachtenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef DrD00m het volgende:
Staat wel in de planning. Weet jij wat leuke zaaltjes in het noorden?
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe ja, dat hele hype ding wist ik, maar niet waar het vandaan kwam
Die is wel heel nerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |