Klopt. Ik ga ze volgende maand weer 2x zien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Herman, jij was fan van Living Colour toch?

Ah ja, Re-Foc is ook vrij letterlijk een re-release van Focquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas hun 2e was.
Zullen we het gemiddelde maar nemen?
Want ik kom na even zoeken namelijk op 3 studioalbums (re-foc, rodrigo y gabriela en 11:11)

Ik kan misschien naar de Oosterpoort... aanrader?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga ze volgende maand weer 2x zien.

En dan een paar jaar benzunigen zekerquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Jajajajajaja DOEN!

Idd uit m'n bed gedieseldquote:Op woensdag 25 november 2009 07:45 schreef Witchfynder het volgende:
Wat vroeg weer!

Absoluut.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan misschien naar de Oosterpoort... aanrader?

hmm, lijkt mij nogal onzin.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Omdat de bas goed moet samenwerken met den trommelaar oogcontact maar ook hoorbaarheid kan je optreden stukken strakker maken![]()
En je hebt ook geluid wat van de backline de zaal in sluipt dan is het wel fijn als de bas centraal staat en l/r een gitaar

Ik zou er trouwens wel iets bij zetten als "shure sm58 en sm57 of vergelijkbaar"'.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is nog meer een beetje essentiele informatie voor op een Stageplan ben ff een nieuwe aan het maken. Nu ff de basis erop gezet.
[ afbeelding ]
Allemaal ingewikkelde shit als wat voor mics we willen enz hoeft toch niet, we spelen toch niet in zalen waar we dingen gaan eisen dus blablabla

Wat voor effect heeft dat eigenlijk op je klank?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort eens even wat elementen waxpotten

De een zegt dat ze iets donkerder worden, de ander roept dat hij/zij geen verschil hoort... hangt misschien ook van het soort element af... In ieder geval ben je [als je het goed doet] van dat microfonische gefluit af.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor effect heeft dat eigenlijk op je klank?

Geef je adresgegevens maar en ik stuur je een puC!quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar heb je toch ambtenaren voor?.
Ik heb trouwens wel pads thuis, maar geen koffiepadapparaat. Hoe lossen we dat op?.

quote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit er aan te denken mischin m'n witte SG de deur uit te doen ik gebruik em zo weinig
Eigenlijk gewoon goed relax ding maar m'n andere gitaren zijn toch toffer![]()

Haha ja? Die ben je liever rijk dan kwijtquote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geef je adresgegevens maar en ik stuur je een puC!

sssstt!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, die ben je liever kwijt dan rijk

Fixedquote:

Ik weet ook wel wat ik weggeef.quote:

Ah, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De een zegt dat ze iets donkerder worden, de ander roept dat hij/zij geen verschil hoort... hangt misschien ook van het soort element af... In ieder geval ben je [als je het goed doet] van dat microfonische gefluit af.
Ik schijn namelijk erg goede pickups in de LP te hebben... alleen fluiten ze zo erg, omdat ze vanuit de fabriek niet gepot zijn. Nu ga ik ze waxpotten en de electronica verversen/vervangen en dan hoop ik er een lekker geluid uit te toveren. Mocht dat niet lukken kan ik altijd nog om andere pickups kijken.

Nee, ik ga meteen even mailenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd.
Al een kaartje voor Living Colour geregeld? Ik ben daar dan ook als het goed is.

LCD, plasma of OLED?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat ik weggeef.
Tv zonder beeldbuis?

CRT natuurlijk!quote:

Enige pluspunt vind ik die gave Duitse taxi kleurquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat ik weggeef.
Iemand een dood paard kopen? Tv zonder beeldbuis?

Je bedoelt zwart?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Enige pluspunt vind ik die gave Duitse taxi kleur

Een CR dus eigenlijk. Of heb je de kathode er ook uit gesloopt?quote:

Ik sloop alles!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een CR dus eigenlijk. Of heb je de kathode er ook uit gesloopt?

Voor 450 mag mijn SG ook gaan, maar dan met koffer!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Gitaar - Witte SG
Zo maar even dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |