Ik plug hem in mijn versterkerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit. Of op een ge-aard stopcontact inpluggen.
Je bedoelt die van dat de dokter met z'n stethoscoop gaat luisteren? Dat ging niet per se over techno toch?quote:
Ik was nu toch wel erg benieuwd wat dat is.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme..er zit er weer een hier Kabouter Wesley te kijken.
Ja, hypequote:Op woensdag 25 november 2009 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was nu toch wel erg benieuwd wat dat is.
Damn you youtube.
D'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldigquote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme..er zit er weer een hier Kabouter Wesley te kijken.
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Verbeterd: d'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldig.
Op een van de vorige pagina's zei iemand dat witte gitaren niet mooi zijn, maar een witte LP met EMG's, zwarte hardware etc. is supervet!
Ja, maar altijd als er eens iets leuks is, wordt het doodgehypt en dan is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:33 schreef wimjongil het volgende:
[..]
D'r zat een verdwaalde apostrof in je smiley, want kabouter Wesley is geweldig.
Dat is waarquote:Op woensdag 25 november 2009 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar altijd als er eens iets leuks is, wordt het doodgehypt en dan is het niet leuk meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |