Ik wil nog zo'n gewone gladde van levis, die zijn fijn!quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
Gewoon omdat ze zo gneiaal fout zijn
[ afbeelding ]
dioe witte en die roze zijn wel gaaf!quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
[ afbeelding ]
vooral dan die roze?quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
[ afbeelding ]
quote:
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de rozequote:Op maandag 23 november 2009 09:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dioe witte en die roze zijn wel gaaf!
quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de roze
quote:Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef Witchfynder het volgende:.
Dan zien jullie eruit als een soort gay Heidevolk.
Heeft Thomann ze niet?quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand waar je voor goedkoop van die nylon Ernie Ball straps kan kopen?
Jaquote:
The good kind!quote:Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb de Mexicaanse griep!
[ afbeelding ]
Vet vet!!quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de roze
quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Plank in de OP?quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Vervang die plank uit de OP is voor een gitaar!
tvp
quote:
quote:
Gitaristen in leer? Pfff.quote:Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Duidelijk dat geen qua coolheid bij hem in de buurt komt
[ afbeelding ]
Zeker niet met die gitaar
Zondagquote:
Foto's van jezelf posten telt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef GoodGawd het volgende:
Why all so Metal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |