Ik wil nog zo'n gewone gladde van levis, die zijn fijn!quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
Gewoon omdat ze zo gneiaal fout zijn
[ afbeelding ]
dioe witte en die roze zijn wel gaaf!quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
[ afbeelding ]
vooral dan die roze?quote:Op maandag 23 november 2009 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou er bijna 1 kopen
[ afbeelding ]
quote:
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de rozequote:Op maandag 23 november 2009 09:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dioe witte en die roze zijn wel gaaf!
quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de roze
quote:Op maandag 23 november 2009 11:31 schreef Witchfynder het volgende:.
Dan zien jullie eruit als een soort gay Heidevolk.
Heeft Thomann ze niet?quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef The_Dean het volgende:
Weet iemand waar je voor goedkoop van die nylon Ernie Ball straps kan kopen?
Jaquote:
The good kind!quote:Op maandag 23 november 2009 13:37 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb de Mexicaanse griep!
[ afbeelding ]
Vet vet!!quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
De bassist heeft de blauw al, ik ga voor de witte, en niels met z'n witte pak de roze
quote:Op maandag 23 november 2009 11:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Plank in de OP?quote:Op maandag 23 november 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Vervang die plank uit de OP is voor een gitaar!
tvp
quote:
quote:
Gitaristen in leer? Pfff.quote:Op maandag 23 november 2009 22:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Duidelijk dat geen qua coolheid bij hem in de buurt komt
[ afbeelding ]
Zeker niet met die gitaar
Zondagquote:
Foto's van jezelf posten telt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op maandag 23 november 2009 23:29 schreef GoodGawd het volgende:
Why all so Metal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe is dit voor een andere wending?.
[ afbeelding ]
Stiekem is zij ook erg metal.
Nee joh. Duidelijk uitgeschoten met de nagellak. Om vervolgens uit zenuwen om haar nagels te gaan bijten en te gaan shredden.quote:
Heb je haar "Muziek"quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:08 schreef The_Dean het volgende:
Och, beetje ketchup.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Het kan altijd erger![]()
[ afbeelding ]
Ambtenaarquote:Op dinsdag 24 november 2009 09:21 schreef Witchfynder het volgende:
Werken is niet zo tof, maar na de spits kunnen beginnen wel.
.
Daar heb je toch ambtenaren voor?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef The_Dean het volgende:
Nee, hele dagen koffiezetapparaten testen is spannend...
www.blokker.nlquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar heb je toch ambtenaren voor?.
Ik heb trouwens wel pads thuis, maar geen koffiepadapparaat. Hoe lossen we dat op?.
Nee man, ik ben geen beheerder. Ik zit aan de service managementkant. Ik ben maar een nep-nerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:53 schreef The_Dean het volgende:
NIks voor jou Witch? Mooi even bijklussen
V.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een kuttopic
Ga misschien een Ltd fx401 kopen OF een zwarte Gibson flying V (Zoals Rob Flynn inderdaad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everything we are, we are when we're alone."
Wat me eraan herinnert: Moet m'n bas nog even beter afstellen...quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je op een gitaar gaat spelen met een hogere actie dan je eigen gitaar dan speelt dat echt vreselijk zeg!![]()
![]()
Wat zou het opleveren?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee man, ik ben geen beheerder. Ik zit aan de service managementkant. Ik ben maar een nep-nerd.
Zet de bas op de plek van gitaar 2 en andersomquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is nog meer een beetje essentiele informatie voor op een Stageplan ben ff een nieuwe aan het maken. Nu ff de basis erop gezet.
[ afbeelding ]
Allemaal ingewikkelde shit als wat voor mics we willen enz hoeft toch niet, we spelen toch niet in zalen waar we dingen gaan eisen dus blablabla
Maar waarom, dat doen ze normaal ook, maar ik zie de logica er niet van in vooral niet als alles uitverstkert word.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zet de bas op de plek van gitaar 2 en andersom![]()
Neem zelf je eigen mic's mee vaak meegemaakt dat je echt bagger mic's van vage verhuurbedrijven krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |