rotquote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Q.E.D. het volgende:
op
What's in a namequote:Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef Anne33 het volgende:
JESUS wat een klein piemeltje heeft die man!!!!!
Niet echt smakelijkquote:Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef Anne33 het volgende:
JESUS wat een klein piemeltje heeft die man!!!!!
Nicolette kreeg rode oortjes van de gesprekken met o.a. de mannen van Di-rectquote:Op zondag 22 november 2009 23:45 schreef Angel-A het volgende:
Ik hoorde poep- en plassex en eikels piercen, toen heb ik de tv uitgezet. Wat gemist dus.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:45 schreef Angel-A het volgende:
Ik hoorde poep- en plassex en eikels piercen, toen heb ik de tv uitgezet. Wat gemist dus.
Tss, natte twat...quote:Op zondag 22 november 2009 23:54 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet zo goed tegen teveel visuele informatie.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:02 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Tss, natte twat...
En straks wel een kind baren he!
Leuke uitzending!
Die man die van z'n stoel viel?quote:Op maandag 23 november 2009 20:10 schreef Mirjam het volgende:
prut!
ik had kennelijk te laat ingeschakeld gisteren
bekende van me was in de show![]()
Welke onderdelen?quote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik nieuwe onderdelen heb kunnen zien
Haha is Dikke Dennis een vriend van jouquote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik nieuwe onderdelen heb kunnen zien
nee?quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha is Dikke Dennis een vriend van jou
Ik denk een vrouw.quote:
Wat een sukkel hij kan niet eens normaal iemand leren inhaleren.quote:
Ze moet gewoon niet zo flippen, zo moeilijk is inhaleren nou ook weer nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat een sukkel hij kan niet eens normaal iemand leren inhaleren.
Ik kan het ook niet hoor. Ik heb zon beetje alles gedaan op drugsgebied, maar blowen kan ik echt niet.quote:Op zondag 29 november 2009 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze moet gewoon niet zo flippen, zo moeilijk is inhaleren nou ook weer niet
Oh, dan had ik misschien gewoon gelukquote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor. Ik heb zon beetje alles gedaan op drugsgebied, maar blowen kan ik echt niet.
Nooit gerooktquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef sjorsvdg het volgende:
Als je roken niet gewend bent is het lastig hoor.
Kijk jij voor het eerst spuiten en slikken ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zie de krantenkoppen in Amerika al.
"Dutch national television promotes use of cannabis"
Zou mooi zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zie de krantenkoppen in Amerika al.
"Dutch national television promotes use of cannabis"
Neuh, vijfde keer alquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk jij voor het eerst spuiten en slikken ofzo?
Ik vond het echt zielig voor haar. Als ik geld had zou ik dat hele BNN voor de rechter slepen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef RaymanNL het volgende:
Dat nieuwe item met Geraldine is echt tofGod wat was ze stoned
Je zag aan haar dat ze het naar haar zin hadquote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond het echt zielig voor haar. Als ik geld had zou ik dat hele BNN voor de rechter slepen.
Ik vind Nicolette nog steeds leukquote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het gaat weer de betere kant op,
Deze dolly dots mevrouw is een erg leuke gast.
De gasten maken steeds de show dit seizoen denk ik met gerri.
Nicolette is soms leuk tot niet leuk waar ze vroeger altijd heel leuk was.
Bij Zorayda gaat het geluid uit. En mevrouw Dolly en vorige keer de heren van direct waren grappige gasten.
Heleen van Rooyen moeten ze nooit meer uitnodigen wat een irritant mens
bron?quote:
Was gisteren bij de coen en sander show, ze gaf nog niet echt toe maar had al wel een gesprek met jan van de playboy gehad. Volgende week zou ze nog een gesprek hebben dan wist ze meerquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Was gisteren bij de coen en sander show, ze gaf nog niet echt toe maar had al wel een gesprek met jan van de playboy gehad. Volgende week zou ze nog een gesprek hebben dan wist ze meer
Zou het niet weten...maar gebruikte xtc alleen als voorbeeld om mijn punt duidelijk te makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
XTC heeft ze toch al gedaan?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Was gisteren bij de coen en sander show, ze gaf nog niet echt toe maar had al wel een gesprek met jan van de playboy gehad. Volgende week zou ze nog een gesprek hebben dan wist ze meer
Ja. Beter dan zijzelf.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
Die Realdoll van Nicolette bij Try Before You Die zag er goed uit!
Leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nicolette ja, die aflevering is geniaal. Altijd als ik die aflevering zie, krijg ik ook zinquote:
Die heeft genoeg verhalen lijkt me ja.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Theo dan wordt het wel grappig.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arm meisje ze keek niet de hele tijd heel blij !
Maar goed morgen Mokkels maar eens goed in de gaten houden
Ze lag naakt op tafel waardoor de camera terugdraaide.quote:
Ze lag eerst alleen met bikini & broekje op tafel.quote:
Moar please!quote:
Inderdaad, ik zat ook wel met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ze vond het niet leuk meer aan het eind, en niemand bekommerde zich om haar.quote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Moar please!
Verder wel zielig voor dat meisje hoor. Ze wordt volgens mij maar kenkerhard misbruikt daar door die redactie, echt een soort ontgroeningsritueel maar dan veul langer.
Dat geloof ik ook. Laat "Gerrie" lekker een eigen programma doen, dan zien we wat ze echt kan.quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat ook wel met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ze vond het niet leuk meer aan het eind, en niemand bekommerde zich om haar.Volgens mij heeft ze meer in d'r mars dan we tot nu toe zien, qua presenteren/interviewen.
ja vind ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Moar please!
Verder wel zielig voor dat meisje hoor. Ze wordt volgens mij maar kenkerhard misbruikt daar door die redactie, echt een soort ontgroeningsritueel maar dan veul langer.
Ik denk dat we heel weinig gaan zien..quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef sjorsvdg het volgende:
Gerrie gaat strippen straks (burlesque geloof ik).
Klopt ja, terwijl ik eigenlijk niks van dat metaal en die plakplaatjes moet hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Die An straalt echt een en al sensualiteit uit.... mooie vrouw
Daar is idd niks meequote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef T3rr0r het volgende:
Potverdomme. Wat een lekker lichaam heeft dat vrouwtje toch.
Positieve discriminatie en een culturele-diversiteit personeelsbeleid bij de publieke omroep is denk ik ook de enige reden dat ze daar nog zit..quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Die Zarayda is echt een verschrikking in de presentatie...
'k Heb er ook geen problemen mee.quote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef niet_toegestaan het volgende:
Ik vind die Zarayda nog wel ok hoor...
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:52 schreef sjorsvdg het volgende:
Het is weer zover. Geraldine wordt sm-slaaf en er is o.a. een spermasmaaktest.
Dat is zeker waar. Ik kijk eigenlijk alleen nog voor de geile fragmenten.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef El_Bassie het volgende:
Wat een flinterdunne reportage over die callgirl. Dit programma had echt al lang moeten stoppen en wordt met het jaar zoutelozer. Het is niet amuserend, niet shockerend of vernieuwend meer. Journalistieke waarde is ook nul.
nee die gerrie dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef El_Bassie het volgende:
Wat een flinterdunne reportage over die callgirl. Dit programma had echt al lang moeten stoppen en wordt met het jaar zoutelozer. Het is niet amuserend, niet shockerend of vernieuwend meer. Journalistieke waarde is ook nul.
Ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik kijk eigenlijk alleen nog voor de geile fragmenten.
T was inderdaad een watje. Waarom hebben ze het nicolette niet laten doen?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Oidale het volgende:
God die Gerrie, begin er dan gewoon niet aan...
Ze was in de Top 2000 à Gogo met TIjl Beckand (ook door Mathijs gepresenteerd!)quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef frame-saw het volgende:
Maar er is deze week geen DWDD? Of is ze dan afgelopen week/tijd ergens bij hem geweestKon haar iig niet vinden op dwdd.vara.nl :p
Oooo ja dat was precies die ene die ik gemist had. Maar even terug kijken dan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:42 schreef brandsrus het volgende:
[..]
Ze was in de Top 2000 à Gogo met TIjl Beckand (ook door Mathijs gepresenteerd!)
viel me ook al op.quote:
Omdat Lauren en Gaby alle twee chicks zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 23:08 schreef Ringo het volgende:
Waarom lijkt deze chica zo op die chica van vorige week?
Dat mag de naam dansen niet eens hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:09 schreef r8ality het volgende:
Ja, daggeren lijkt me echt heel moeilijk.
Dierenseks met martin gaus?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:16 schreef AskMe het volgende:
Geraldine gaat vanavond in Spuiten & Slikken for the Gerrie first time telefoonseksen. Zarayda doet wat dierenseks met Martin Gaus. Nicolette reist naar de donkere binnenlanden van West Friesland om te kijken of er echt zo ont-zet-tend veel gezopen wordt en rapper Yes-R komt in de studio vertellen hoe hip ie eigenlijk in de slaapkamer game is
Inderdaadquote:Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik heb er zin in.
Ben benieuwd naar Gerries gebel dan...
Inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ze hadden geen oninteressantere gasten kunnen uitkiezen.
Op mijn 16de op teenertour. Wij naar Amsterdam en de eerste peepshow binnen gegaan. We waren 15, en 21 toen we er weer uitkwamen.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op mijn 16de op teenertour. Wij naar Amsterdam en de eerste peepshow binnen gegaan. We waren 15, en 21 toen we er weer uitkwamen.
iets met thuis.nl las ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welk nummer moet je bellen om Geri aan de lijn te krijgen.
privacyschendingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha die vent zou nu toch maar naar de tv kijken
Helaas wel jaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
21 februari pas de volgende aflevering.
Dit. Niet praten in bed ook. In de 'piekfase' moet je niet gaan praten nee, maar in alle andere fasen wel. Ik krijg nu een beeld dat ze alleen maar passief op haar rug ligtquote:
Ja dat vroeg ik me ook al af..quote:Op zondag 21 februari 2010 22:46 schreef onderjas het volgende:
Moet er niet officieel iemand van het guinness book of records bij zijn om het geldig te laten zijn?
Nogal zegquote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef sjorsvdg het volgende:
Gerrie mag er weer wezen.
Nicolette lag er wel leuk bijquote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Symn het volgende:
Wat zijn die Spuiten en Slikken presentatoren zelf toch altijd preuts zeg.
Dat heeft ze vast wel gedaan, is alleen niet uitgezonden.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vond het toch jammer dat Zarayda niet voor de happy ending koos.
Ja dat dacht ik ook even inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast wel gedaan, is alleen niet uitgezonden.
Leuk om te kijken, alleen lijkt me het wel dat je dan toch een bepaalde neiging naar het vrouwelijk geslacht moet hebben wil je het aangenaam vinden. Lijkt me toch net iets teveel seks en te weinig massage.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Die massage. Ik vond het wel apart hoor
Het hield echt het midden tussen een bezoek aan een massagesalon en een bezoek aan een prostituee. Het was gewoon seks, vond ik.
Ik dacht eerst dat ze niet voor de happy ending kozen omdat ze dat niet op tv wilden laten zien, maar volgens mij hebben ze er allebei niet voor gekozen, hoor. Dat zouden ze dan toch wel gewoon zeggen in de studio?
Inderdaad!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk om te kijken, alleen lijkt me het wel dat je dan toch een bepaalde neiging naar het vrouwelijk geslacht moet hebben wil je het aangenaam vinden. Lijkt me toch net iets teveel seks en te weinig massage.
So truequote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Zarayda moet daar echt weg. Nicollete en Geri doen het wel leuk maar hebben gewoon nog iemand nodig die de boel een beetje op orde houdt. Zarayda wil dat zijn maar is dat zeker niet. Krijgt BNN excuus negerin subsidie ? Zo ja laat ze dan die van TMF overnemen en die Zarayada op de transferlijst graag.
Ik lach me ook helemaal kapot.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet een klein traantje laten om die gothics
"Zijn dat mensen?" Als het gaat om het aantal sekspartners. Schijnbaar doet zij het ook met dieren.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus! Dom giechelend paard in het midden.
ja, het is echt 'reality', een hele natuurlijke settingquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Oidale het volgende:
Een interview tijdens het pijpen... We zijn een hoop gewend ondertussen maar ik blijf het een bizarre setting vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |