rotquote:Op zondag 22 november 2009 23:40 schreef Q.E.D. het volgende:
op
What's in a namequote:Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef Anne33 het volgende:
JESUS wat een klein piemeltje heeft die man!!!!!
Niet echt smakelijkquote:Op zondag 22 november 2009 23:41 schreef Anne33 het volgende:
JESUS wat een klein piemeltje heeft die man!!!!!
Nicolette kreeg rode oortjes van de gesprekken met o.a. de mannen van Di-rectquote:Op zondag 22 november 2009 23:45 schreef Angel-A het volgende:
Ik hoorde poep- en plassex en eikels piercen, toen heb ik de tv uitgezet. Wat gemist dus.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:45 schreef Angel-A het volgende:
Ik hoorde poep- en plassex en eikels piercen, toen heb ik de tv uitgezet. Wat gemist dus.
Tss, natte twat...quote:Op zondag 22 november 2009 23:54 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet zo goed tegen teveel visuele informatie.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:02 schreef Elkafila het volgende:
[..]
Tss, natte twat...
En straks wel een kind baren he!
Leuke uitzending!
Die man die van z'n stoel viel?quote:Op maandag 23 november 2009 20:10 schreef Mirjam het volgende:
prut!
ik had kennelijk te laat ingeschakeld gisteren
bekende van me was in de show![]()
Welke onderdelen?quote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik nieuwe onderdelen heb kunnen zien
Haha is Dikke Dennis een vriend van jouquote:Op maandag 23 november 2009 20:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik nieuwe onderdelen heb kunnen zien
nee?quote:Op maandag 23 november 2009 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha is Dikke Dennis een vriend van jou
Ik denk een vrouw.quote:
Wat een sukkel hij kan niet eens normaal iemand leren inhaleren.quote:
Ze moet gewoon niet zo flippen, zo moeilijk is inhaleren nou ook weer nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wat een sukkel hij kan niet eens normaal iemand leren inhaleren.
Ik kan het ook niet hoor. Ik heb zon beetje alles gedaan op drugsgebied, maar blowen kan ik echt niet.quote:Op zondag 29 november 2009 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze moet gewoon niet zo flippen, zo moeilijk is inhaleren nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |