Helaas wel jaquote:Op zondag 17 januari 2010 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
21 februari pas de volgende aflevering.
Dit. Niet praten in bed ook. In de 'piekfase' moet je niet gaan praten nee, maar in alle andere fasen wel. Ik krijg nu een beeld dat ze alleen maar passief op haar rug ligtquote:
Ja dat vroeg ik me ook al af..quote:Op zondag 21 februari 2010 22:46 schreef onderjas het volgende:
Moet er niet officieel iemand van het guinness book of records bij zijn om het geldig te laten zijn?
Nogal zegquote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef sjorsvdg het volgende:
Gerrie mag er weer wezen.
Nicolette lag er wel leuk bijquote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Symn het volgende:
Wat zijn die Spuiten en Slikken presentatoren zelf toch altijd preuts zeg.
Dat heeft ze vast wel gedaan, is alleen niet uitgezonden.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vond het toch jammer dat Zarayda niet voor de happy ending koos.
Ja dat dacht ik ook even inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat heeft ze vast wel gedaan, is alleen niet uitgezonden.
Leuk om te kijken, alleen lijkt me het wel dat je dan toch een bepaalde neiging naar het vrouwelijk geslacht moet hebben wil je het aangenaam vinden. Lijkt me toch net iets teveel seks en te weinig massage.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Die massage. Ik vond het wel apart hoor
Het hield echt het midden tussen een bezoek aan een massagesalon en een bezoek aan een prostituee. Het was gewoon seks, vond ik.
Ik dacht eerst dat ze niet voor de happy ending kozen omdat ze dat niet op tv wilden laten zien, maar volgens mij hebben ze er allebei niet voor gekozen, hoor. Dat zouden ze dan toch wel gewoon zeggen in de studio?
Inderdaad!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk om te kijken, alleen lijkt me het wel dat je dan toch een bepaalde neiging naar het vrouwelijk geslacht moet hebben wil je het aangenaam vinden. Lijkt me toch net iets teveel seks en te weinig massage.
So truequote:Op maandag 22 maart 2010 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Zarayda moet daar echt weg. Nicollete en Geri doen het wel leuk maar hebben gewoon nog iemand nodig die de boel een beetje op orde houdt. Zarayda wil dat zijn maar is dat zeker niet. Krijgt BNN excuus negerin subsidie ? Zo ja laat ze dan die van TMF overnemen en die Zarayada op de transferlijst graag.
Ik lach me ook helemaal kapot.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet een klein traantje laten om die gothics
"Zijn dat mensen?" Als het gaat om het aantal sekspartners. Schijnbaar doet zij het ook met dieren.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Jezus! Dom giechelend paard in het midden.
ja, het is echt 'reality', een hele natuurlijke settingquote:Op zondag 28 maart 2010 22:39 schreef Oidale het volgende:
Een interview tijdens het pijpen... We zijn een hoop gewend ondertussen maar ik blijf het een bizarre setting vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |