Die heeft genoeg verhalen lijkt me ja.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Theo dan wordt het wel grappig.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arm meisje ze keek niet de hele tijd heel blij !
Maar goed morgen Mokkels maar eens goed in de gaten houden
Ze lag naakt op tafel waardoor de camera terugdraaide.quote:
Ze lag eerst alleen met bikini & broekje op tafel.quote:
Moar please!quote:
Inderdaad, ik zat ook wel met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ze vond het niet leuk meer aan het eind, en niemand bekommerde zich om haar.quote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Moar please!
Verder wel zielig voor dat meisje hoor. Ze wordt volgens mij maar kenkerhard misbruikt daar door die redactie, echt een soort ontgroeningsritueel maar dan veul langer.
Dat geloof ik ook. Laat "Gerrie" lekker een eigen programma doen, dan zien we wat ze echt kan.quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat ook wel met plaatsvervangende schaamte te kijken. Ze vond het niet leuk meer aan het eind, en niemand bekommerde zich om haar.Volgens mij heeft ze meer in d'r mars dan we tot nu toe zien, qua presenteren/interviewen.
ja vind ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Moar please!
Verder wel zielig voor dat meisje hoor. Ze wordt volgens mij maar kenkerhard misbruikt daar door die redactie, echt een soort ontgroeningsritueel maar dan veul langer.
Ik denk dat we heel weinig gaan zien..quote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef sjorsvdg het volgende:
Gerrie gaat strippen straks (burlesque geloof ik).
Klopt ja, terwijl ik eigenlijk niks van dat metaal en die plakplaatjes moet hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Die An straalt echt een en al sensualiteit uit.... mooie vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |