Oh, dan had ik misschien gewoon gelukquote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor. Ik heb zon beetje alles gedaan op drugsgebied, maar blowen kan ik echt niet.
Nooit gerooktquote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef sjorsvdg het volgende:
Als je roken niet gewend bent is het lastig hoor.
Kijk jij voor het eerst spuiten en slikken ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zie de krantenkoppen in Amerika al.
"Dutch national television promotes use of cannabis"
Zou mooi zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zie de krantenkoppen in Amerika al.
"Dutch national television promotes use of cannabis"
Neuh, vijfde keer alquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk jij voor het eerst spuiten en slikken ofzo?
Ik vond het echt zielig voor haar. Als ik geld had zou ik dat hele BNN voor de rechter slepen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:20 schreef RaymanNL het volgende:
Dat nieuwe item met Geraldine is echt tofGod wat was ze stoned
Je zag aan haar dat ze het naar haar zin hadquote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond het echt zielig voor haar. Als ik geld had zou ik dat hele BNN voor de rechter slepen.
Ik vind Nicolette nog steeds leukquote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het gaat weer de betere kant op,
Deze dolly dots mevrouw is een erg leuke gast.
De gasten maken steeds de show dit seizoen denk ik met gerri.
Nicolette is soms leuk tot niet leuk waar ze vroeger altijd heel leuk was.
Bij Zorayda gaat het geluid uit. En mevrouw Dolly en vorige keer de heren van direct waren grappige gasten.
Heleen van Rooyen moeten ze nooit meer uitnodigen wat een irritant mens
bron?quote:
Was gisteren bij de coen en sander show, ze gaf nog niet echt toe maar had al wel een gesprek met jan van de playboy gehad. Volgende week zou ze nog een gesprek hebben dan wist ze meerquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Was gisteren bij de coen en sander show, ze gaf nog niet echt toe maar had al wel een gesprek met jan van de playboy gehad. Volgende week zou ze nog een gesprek hebben dan wist ze meer
Zou het niet weten...maar gebruikte xtc alleen als voorbeeld om mijn punt duidelijk te makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
XTC heeft ze toch al gedaan?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Was gisteren bij de coen en sander show, ze gaf nog niet echt toe maar had al wel een gesprek met jan van de playboy gehad. Volgende week zou ze nog een gesprek hebben dan wist ze meer
Ja. Beter dan zijzelf.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
Die Realdoll van Nicolette bij Try Before You Die zag er goed uit!
Leuk!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Nicolette ja, die aflevering is geniaal. Altijd als ik die aflevering zie, krijg ik ook zinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |